Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Białystok: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku (Znak sprawy: SM.AL.2711-1/11)
Numer ogłoszenia: 51625 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Białymstoku , ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 869 67 49, faks 0-85 869 6750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: strazm@um.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku (Znak sprawy: SM.AL.2711-1/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz.U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań, tj.: a) Zadanie Nr 1 - dostawa czapek letnich, b) Zadanie Nr 2 - dostawa swetrów, szalików i czapek zimowych dzianych, c) Zadanie Nr 3 - dostawa kurtek i koszulobluz, d) Zadanie Nr 4 - dostawa koszul, e) Zadanie Nr 5 - dostawa umundurowania specjalnego, f) Zadanie Nr 6 - dostawa kamizelek taktycznych, g) Zadanie Nr 7 - dostawa obuwia, h) Zadanie Nr 8 - dostawa obuwia specjalistycznego, i) Zadanie Nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych, j) Zadanie Nr 10 - dostawa elementów uzupełniających umundurowanie, k) Zadanie Nr 11 - dostawa dresów sportowych i skarpet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składającego się na poszczególne zadania zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.22.32.00-0, 18.23.53.00-8, 18.33.20.00-5, 35.81.20.00-9, 18.41.22.00-2, 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.90.00.00-8, 18.31.70.00-4, 18.41.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z rozdz. IV SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.bialystok.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309 lub sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa czapek letnich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czapek letnich - 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa swetrów, szalików i czapek zimowych dzianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: swetrów - 60 sztuk, szalików - 100 sztuk i czapek zimowych dzianych - 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek i koszulobluz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: kurtek zimowych 3/4 - 40 sztuk, kurtek uniwersalnych z kamizelką - 60 sztuk, koszulobluz - 50 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koszul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszul: wizytowych błękitnych z długim rękawem - 50 sztuk, mundurowych błękitnych z krótkim rękawem - 100 sztuk, wizytowych białych z długim rękawem - 100 sztuk, mundurowych białych z krótkim rękawem - 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa umundurowania specjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: stroju specjalnego moro - 180 kpl, koszulek polo - 200 sztuk, spodenek krótkich - 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.41.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa kamizelek taktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamizelek taktycznych - 50 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa obuwia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: butów zimowych krótkich - 20 par, półbutów służbowych męskich - 60 par, półbutów służbowych damskich - 15 par, półbutów wyjściowych męskich - 40 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa obuwia specjalistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butów specjalistycznych - 100 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa rękawiczek zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawiczek zimowych - 120 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: saszetek na pas - 40 sztuk, pasów oficerskich - 70 sztuk, pasków do spodni - 70 sztuk, krawatów bezpiecznych - 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.90.00.00-8, 18.42.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa dresów sportowych i skarpet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: dresów sportowych - 160 kpl, skarpet letnich - 2000 par i skarpet zimowych - 1200 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup urządzeń sieciowych
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddziału ZUS w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 18+100-18+500, 18+600-18+820 i 18+840-19+420 oraz naprawa nawierzchni w km 18+500-18+600.
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1438B Załuki - Kondycja - Borki wraz z budową mostu przez rz. Słoja k/m Kondycja (Gm. Gródek)
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na 2025 rok dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.