To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Zawiercie: Dostawa materiałów biurowych wydzielonych na pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 51627 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27117 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych wydzielonych na pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wydzielonych na pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu Pakiet I- Artykuły biurowe, Pakiet II- Artykuły dekoracyjne.2. Przewidywana wielkość zamówienia została określona w załączniku Nr 1 do siwz.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach poniedziałek 8.00 do 16.00 ,od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I i II) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Wielkości zamówienia podana w załączniku Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem do 30% asortymentu ilościowego wskazanego w załączniku Nr 1 do SIWZ.Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. W określonym zakresie część asortymentu ( Pakiet I- art. biurowe, Pakiet II - artykuły dekoracyjne) przeznaczona będzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: -Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie -Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projektu -Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- , Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej.Wymagany termin wykonania realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 24.99.10.00 - 24.99.10.00 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.97.80 - Bibuły 22.81.60.00 - Bloki papierowe 37.82.35.00 - Papier rysunkowy i kreślarski 24.91.00.00 - Kleje 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 39.00.56.00 - 39.00.56.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projektu -Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - artykuły biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO-SET" J.SZCZEŚNIAK, J.SZCZEŚNIAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO-SET" J.SZCZEŚNIAK, J.SZCZEŚNIAK S.C.
- Hurtowy Skład Materiałów Biurowych BIURO-SET s.c., ul. Sądowa 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32891,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39760,50
Oferta z najniższą ceną: 37149,55 / Oferta z najwyższą ceną: 58377,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.