eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecnasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-04

POZYCJA 51633

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Jolanta Niedbał Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój 305B, II piętro., al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, Magdalena Wyględacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. + 48 032 296 05 05,, fax +48 032 296 06 05, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, Magdalena Wyględacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. + 48 032 296 05 05,, fax + 48 032 296 06 05, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nasadzenia drzew i krzewów wraz z ich pielęgnacją na terenie miasta Sosnowca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje zakup i posadzenie na wskazanych terenach zieleni miasta Sosnowca: -krzewów liściastych - 20.000 szt., -drzew liściastych - 500 szt., -drzew i krzewów iglastych - 600 szt., -pnączy - 800 szt., -krzewów róż - 2.000 szt. wraz z roczną pielęgnacją wykonanych nasadzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości powyżej 60.000 euro, lecz mniejszej od ustalonej na podstawie przepisów wydanych zgodnie z art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177, z późniejszymi zmianami), kwoty 211.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.10.2006; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.320,38 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych i trzydzieści osiem groszy w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki stawiane wykonawcom: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami) dalej: ustawa, 2. wniosą wadium w wysokości i formach określonych w Sekcji III, pkt III.1) niniejszego ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły \spełnia\ / \nie spełnia\. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie ( art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i art. 89 ust. 1 ustawy. Oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania zamawiającego otrzyma maksymalną liczbę punktów 100 i zostanie wybrana przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych oświadczeń: wykonawca (- cy) składa ( -ą) oświadczenia, że : 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, 2. zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń oraz zdobyli konieczne informacje do sporządzenia oferty, 3. uważają się za związanych ofertą w terminie od: 13.10.2006r. do 11.11.2006r., 4. wnieśli wadium w wysokości 9.320,38 zł w formie ......... , 5. w przypadku wyboru ich oferty, wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formie ...., 6. przyjęli wszelkie warunki zapisane we wzorze umowy i przystąpią do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, 7.zastrzegli cześć oferty, która stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa(*) lub ustanowili ją jawną w całości(*), 8 dokonali wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które załączą do oferty. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 26 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne(*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie(*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub (i) art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącą przedmiot zamówienia będzie uznana również suma zamówień o podobnym charakterze wykonanych w ciągu jednego roku. 5. Polisa (*) inny dokument potwierdzający (*) , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 9.320,38 zł. (*)- wybrać właściwe. Wykaz dokumentów od wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamawiający wymaga: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, Sekcja III, pkt III.2) Warunki udziału, w wykazie wymaganych dokumentów pkt 1, pkt 2, pkt 3 (w zakresie art. 24 pkt 9 ustawy), dokumentów wystawionych w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami). 3. dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, Sekcja III, pkt III.2) Warunki udziału, w wykazie wymaganych dokumentów od wykonawców zagranicznych pkt 1, ppkt a), c) i pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. dokument o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, Sekcja III, pkt III.2) Warunki udziału, w wykazie wymaganych dokumentów od wykonawców zagranicznych pkt 1, ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykaz dokumentów dla konsorcjum. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum), zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby : 1. wszyscy konsorcjanci dołączyli do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w niniejszym ogłoszeniu, Sekcja III, pkt III.2) Warunki udziału, w wykazie wymaganych dokumentów pkt 1 - 3 i pkt 5. Dokumenty wymienione w niniejszym ogłoszeniu, Sekcja III, pkt III.2) Warunki udziału, w wykazie wymaganych dokumentów pkt 4 i pkt 6 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2. wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3. w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4. umowa o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. Uwagi: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i winny być poświadczone przez wykonawcę, chyba że zamawiający wyrazi zgodę o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 22,86 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w kasie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, pokój 106, parter lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt wysyłki zostanie doliczony do ceny specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 11.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 09:30, Urząd Miejski w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, sala 307, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.