eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa akumulatorów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5163 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Warszawa: Dostawa akumulatorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363350-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 1212648200000, ul. ul. Nowolipie  2, 00150   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 226 037 642, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa akumulatorów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP-4777/16/251/T

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego) akumulatorów, zwanych dalej w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego "asortymentem". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik do oferty, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Ilości asortymentu podanego w kol. 3 załącznika do oferty są ilościami maksymalnymi. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej od wskazanej w kol. 3 załącznika do oferty ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 30%. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował asortyment, który będzie: a) całkowicie bezobsługowy według normy PN-EN 50342-1:2007/A1:2012, z zastrzeżeniem zastosowania podwójnego i szczelnego zamknięcia wieczka z labiryntowym układem kanałów - dotyczy asortymentu z poz. 1÷14 załącznika do oferty; b) całkowicie bezobsługowy według normy PN-EN 50342-1:2007/A1:2012 - dotyczy asortymentu z poz. 15÷19 załącznika do oferty; c) akumulatorem motocyklowym, całkowicie bezobsługowym według normy PN-EN 50342-1:2007/A1:2012, fabrycznie zalanym i naładowanym - dotyczy asortymentu z poz. 20÷23 załącznika do oferty; d) akumulatorem motocyklowym, całkowicie bezobsługowym według normy PN-EN50342-1:2007/A1:2012, suchoładownym z pojemnikiem z elektrolitem - dotyczy asortymentu z poz. 24÷28 załącznika do oferty; e) wyprodukowany zgodnie z technologią Ca/Ca (w dłuższym okresie przechowywania bez konieczności doładowywania i utraty parametrów) - dotyczy asortymentu z poz. 1÷14 załącznika do oferty; f) posiadał system odprowadzania gazów (tj. np. w konstrukcji wieczka została umieszczona specjalna nakładka z wewnętrznie połączonymi między sobą korkami, powodująca uwalnianie gazów jednym ujściem, minimalizując ryzyko wybuchu akumulatora) - dotyczy asortymentu z poz. 1÷14 załącznika do oferty; g) nowoczesnej konstrukcji z separatorami, których konstrukcja zabezpiecza przed zwarciem w celach - dotyczy całego asortymentu. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment był: a) fabrycznie nowy, w pełni naładowany (min. 12,5V), gotowy do eksploatacji i spełniał dodatkowe parametry według właściwości asortymentu opisane w załączniku do oferty; b) opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i rozładunku; c) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem; d) wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy Zamawiającemu; e) posiadał parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż wskazane odpowiednio w pkt. 4 oraz w załączniku do oferty. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) odbioru od Zamawiającego zużytego asortymentu, w ilości nie większej niż liczba dostarczonego asortymentu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1803) ; b) przekazania Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu każdorazowo w terminie 5 dni roboczych licząc od daty odbioru od Zamawiającego zużytego asortymentu, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów, o których mowa w Rozdz. II pkt. 17 dokumentacji przetargowej; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; c) odbioru i przekazania do utylizacji zużytego asortymentu, zgodnie z zapisem pkt. 6. 8. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment minimum: a) 12-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 12-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 9. Zamawiający, na etapie badania i oceny ofert, zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, po 1 szt. z wybranego modelu zaoferowanego asortymentu w celu przeprowadzenia testów i pomiarów sprawdzających parametry określone w kol. 4÷6 załącznika do oferty oraz dokonania sprawdzenia zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w kol. 2, 7÷8 załącznika do oferty. 10. Asortyment dostarczony na wezwanie Zamawiającego musi być naładowany oraz tożsamy z zaoferowanym w ofercie. Zamawiający dokona testów/pomiarów miernikiem typu EBT-165P, który jest w posiadaniu Zamawiającego w Wydziale Transportu KSP przy ul. Jagiellońskiej 72 w Warszawie. Testy/pomiary będą odbywać się w sposób jawny, w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawcę podczas testów/pomiarów reprezentowały osoby posiadające wiedzę merytoryczną w zakresie oferowanego asortymentu. 11. Niedostarczenie asortymentu do testów/pomiarów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, niezgodność parametrów zaoferowanego asortymentu z parametrami określonymi w kol. 4÷6 załącznika do oferty lub nie spełnienie przez zaoferowany asortyment wymagań Zamawiającego w zakresie wskazanym w kol. 2, 7÷8 załącznika do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy jako nieodpowiadającej treści dokumentacji przetargowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 31431000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT183176.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AMPER sp. z o.o.,  amper@amperbaterie.pl,  ul. Równoległa 1,  42-600,  Tarnowskie Góry,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206126.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196828.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206126.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.