Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Konin: USUWANIE AZBESTU
Numer ogłoszenia: 51643 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AZBESTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową, np. z dachów budynków, które stanowią pokrycie dachowe oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem zdemontowanych wyrobów azbestowych, polegających w szczególności na ich odbiorze od ich posiadaczy, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko do tego przystosowane, znajdujących się na terenach nieruchomości mieszkańców gmin powiatu konińskiego lub osób posiadających tytuł prawny do nieruchomości na terenie powiatu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł, słownie - dziesięćtysięcyzłotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. poz. 192 poz.1876) oraz w rozporządzeniu z 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest -Dz.U. Nr 71, poz.649. 1.6. Złożą wadium. 1.7. Zaakceptują projekt umowy stanowiący zał. nr 6 i 12 do SIWZ poprzez zaparafowanie i złożenie w ofercie. 2.Opis oceny spełnienia warunków 2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać wykonanie usług (co najmniej dwóch)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN. 2.2. Potencjał finansowo- ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2.2.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na okres wykonywania dostawy, a jeżeli polisa obejmuje krótszy okres to należy dołączyć oświadczenie mówiące o tym, że po upływie obowiązywania tej polisy. Wykonawca niezwłocznie przedłuży ubezpieczenie na okres obowiązywania umowy. 2.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1., oraz w pkt 2.2.1. Ocena Spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ 1.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4. Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - Doświadczenie zawodowe. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku usługi zostały wykonane należycie-zał nr 4 do SIWZ. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.10.Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca. 1.11.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem wykonawcy o przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.12.Wykaz osób wyznaczonych po stronie Wykonawcy do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym podczas realizacji praz związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 1.13. decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu konińskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 1.14. zaświadczenie ADR. 1.15. umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na czas realizacji zamówienia. 1.16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.17. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.18. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 1.19. Oświadczenie o przedłużeniu polisy ubezpieczenia od OC - Wykonawcy, których dotyczy. 1.20. Kserokopię dokumentu wadialnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie, Al. 1 Maja9, 62-510 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie, Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin, pok. 363.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
więcej: Roboty w zakresie okładania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.