Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-20
Og³oszenie nr 516502-N-2019 z dnia 2019-02-20 r.
Miasto Opole: Budowa szatni przy boisku pi³karskim klubu UKS Rod³o Opole
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
-
,
45-015
Opole, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (URL): www.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2019
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2019
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Opola Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Piastowska 17, 45-081 Opole pok. 515
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa szatni przy boisku pi³karskim klubu UKS Rod³o Opole
Numer referencyjny:
ZP.271.3.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: (wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj") Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych: o rozbiórkê istniej±cej szatni, o zaprojektowanie nowego obiektu z przy³±czem wodoci±gowym, kanalizacji sanitarnej i zasilaniem w energiê elektryczn± w rejonie ulic Szarotki w Opolu, na czê¶ci dzia³ki nr 247/8 k.m. 6, obrêb Kolonia Gos³awicka zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz w oparciu o: - decyzjê o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - zapewnienie dostawy wody i odbiór ¶cieków bytowych przez Spó³kê Wodoci±gi i Kanalizacja w Opolu wraz z warunkami pod³±czenia, o dokonanie zg³oszenia robót/ uzyskania pozwolenia na budowê, o wybudowanie obiektu w oparciu o dokumentacjê, o zapewnienie nadzoru autorskiego, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty wariantowej w technologiach: - wariant I - obiekt murowany w technologii tradycyjnej, - wariant II- obiekt w technologii stalowej- kontenerowej. Ka¿dy z wariantów powinien spe³niaæ wymagania warunków technicznych dla tego typu obiektu. Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy okre¶la: Program Funkcjonalno U¿ytkowy, Warunki WIK, Mapa lokalizacyjna, Decyzja o warunkach zabudowy oraz wzór umowy, które Zamawiaj±cy umieszcza na w³asnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71200000-0 |
71320000-6 |
71221000-3 |
71000000-8 |
71300000-1 |
45100000-8 |
45110000-1 |
45112000-5 |
45112700-2 |
45200000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 8 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 2. Termin rozpoczêcia realizacji zamówienia: z dniem podpisania umowy. Termin przekazania placu budowy: do 7 dni od daty zawarcia umowy. Terminy wykonania: a) Przed³o¿enie do zatwierdzenia koncepcji w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. b) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, opiniowaniem i przygotowaniem wniosku celem uzyskania pozwolenia na budowê lub zg³oszenia zamiaru wykonania robót do 6 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji. c) Wykonanie robót budowlanych oraz pozosta³ych czynno¶ci okre¶lonych w SIWZ w tym uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu: do 8 miesiêcy od daty podpisania umowy. d) Sprawowanie nadzoru autorskiego: od dnia rozpoczêcia robót budowlanych do dnia przeprowadzenia odbioru koñcowego i przekazania do eksploatacji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
A. zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykonali (zakoñczyli), w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty zwi±zane z budow± obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze co najmniej 300 m3 ka¿da. Prace zwi±zane z ka¿d± budow± winny obejmowaæ roboty konstrukcyjne, wykoñczeniowe oraz roboty zwi±zane z budow± nowych instalacji: sanitarnych w zakresie wod-kan, wentylacji, elektrycznych.
.
b) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika budowy,
c) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika robót;
d) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika robót.
e) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ uprawniaj±ce do projektowania konstrukcji obiektu o kubaturze powy¿ej 1000 m3.
f) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania obiektu budowlanego takim jak sieci i instalacje cieplne wentylacyjne, wodoci±gowe i kanalizacyjne.
g) dysponuj± co najmniej 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania obiektu budowlanego takim jak: sieci, instalacje i urz±dzenia elektryczne i elektroenergetyczne.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji ww. osób pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej i obecnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli bêd± potwierdzaæ wymagany zakres.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczaj±cych zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia osoby o nie mniejszych kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, a tak¿e wykonywanych przez nich czynno¶ci.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów - (art. 26 ust. 2 Prawa): a. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa; Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Prawa, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt b (§9 ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia). Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze w³a¶ciwy dokument za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. b. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; c. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê wraz z ofert±: 1. Do formularza "OFERTA PRZETARGOWA" Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 25a ust. 1 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdzia³u. 4. W przypadku wykazania do¶wiadczenia, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do formularza "OFERTA PRZETARGOWA" za³±cza pisemne zobowi±zanie do udostêpnienia tego do¶wiadczenia wystawione przez podmiot udostêpniaj±cy. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Tak
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
10. Dopuszcza siê istotn± zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach okre¶lonych w art. 144 Prawa oraz w nastêpuj±cym zakresie i przy spe³nieniu nastêpuj±cych warunków: a. zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, a w szczególno¶ci na jej zakres, termin; b. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm±; c. wyst±pieniem sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót; d. zmiany terminu wykonania robót spowodowane: - przed³u¿eniem, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez w³a¶ciwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizacje robót, - udzieleniem zamówienia dodatkowego powoduj±cego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, je¿eli zamówienie to wp³ynie na zmianê terminu wykonania robót, - konieczno¶ci± przerwania robót, ze wzglêdu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacja techniczn±, - konieczno¶ci± usuwania kolizji, awarii przez w³a¶cicieli uzbrojenia podziemnego i naziemnego, co uniemo¿liwia terminow± realizacje zadania, - wstrzymaniem robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, - zaistnieniem si³y wy¿szej. Si³ami wy¿szymi w rozumieniu Zamawiaj±cego s± m.in.: z³o¶liwe uszkodzenie wa¿nych urz±dzeñ, po¿ar, protesty. Warunkiem zmiany umowy bêdzie udokumentowany wniosek Strony umowy, a zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia i Strony umowy wyra¿aj± na to zgodê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posi³ków dla mieszkañców Bursy oraz dla uczestników kursów Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materia³ów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru ró¿norodno¶ci biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rêkodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Razem mo¿emy wiêcej - integracja spo³eczna w Gminie Józefów
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.