eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 516548 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: w grupie 2 - 30.000,00 zł brutto w grupie 3 - 45.000,00 zł brutto w grupie 4 - 55.000,00 zł brutto w grupie 5 - 17.000,00 zł brutto w grupie 6 - 17.000,00 zł brutto w grupie 7 - 4.000,00 zł brutto w grupie 8 - 12.000,00 zł brutto w grupie 9 - 22.000,00 zł brutto w grupie 10 - 40.000,00 zł brutto w grupie 11 - 200.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    5.1.2. opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w szczególności Zamawiający żąda kart technicznych wyrobu gotowego, wystawionych przez producenta w celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN -EN 13795:1,2, 3 - dotyczy grupy 7, 8 poz. 1-4 oraz 10-11, Parametry obłożeń oraz folii chirurgicznej będącej elementem obłożeń - należy potwierdzić kartami technicznymi producentów włóknin oraz folii użytych do produkcji gotowych wyrobów - dotyczy grupy 6-11, 5.1.3.dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki wprowadzenia do obrotu i wprowadzenia do używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U, Nr 107, poz. 679 ze zm.) tj. posiada certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny- zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego (jeśli dotyczy), 5.1.4. dla grupy 7,8, 10-11: dokumenty (opakowanie, oświadczenie) wymagane do dokonania oceny jakościowej , określone w Zał. Nr 1 do SIWZ pod tabelą oceny jakościowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) producenta i nazwy handlowej oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych - w przypadku braku dostępności danego towaru b) numeru katalogowego - w przypadku zmiany numeru katalogowego przez producenta lub w przypadku dokonania zamiany określonej w pkt. a niniejszego paragrafu c) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, d) zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT e) wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej f) osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; g) terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Szpitalna 19, 85 - 826 Bydgoszcz, budynek administracji, pok 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bydgoszczy, ul. Szpitalna 19, 85 - 826 Bydgoszcz, budynek administracji, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Materiały foliowe niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Materiały foliowe niesterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Prześcieradła niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Prześcieradła niesterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Serwety, zestawy serwet, osłony na kończyny - sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Serwety, zestawy serwet, osłony na kończyny - sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Fartuchy chirurgiczne jałowe, jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Fartuchy chirurgiczne jałowe, jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do operacji laparoskopowych jednorazowego użytku, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do operacji laparoskopowych jednorazowego użytku, sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do operacji brzuszno-kroczowych jednorazowego użytku, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do operacji brzuszno-kroczowych jednorazowego użytku, sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do przezcewkowych zabiegów urologicznych, jednorazowego użytku, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do przezcewkowych zabiegów urologicznych, jednorazowego użytku, sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do zabiegów ginekologicznych dolnych lub odbytu oraz kieszenie przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do zabiegów ginekologicznych dolnych lub odbytu oraz kieszenie przylepne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Czepki, koszule przedoperacyjne i ściereczki do osuszania rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Czepki, koszule przedoperacyjne i ściereczki do osuszania rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do cięcia cesarskiego jednorazowego użytku, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do cięcia cesarskiego jednorazowego użytku, sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki jednorazowego użytku, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - Obłożenia do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki jednorazowego użytku, sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.