eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżoweŚwiadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Jeżowe: Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe.
Numer ogłoszenia: 51661 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżowe , Jeżowe 136A, 37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie, tel. 015 8794304, faks 015 8794304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jeżowe, na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksem cywilnym oraz zasadami określonymi w koncesjach. 1) Zamawiający oczekuje kompleksowej usługi polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji. Oczekujemy, że od wybranej w drodze przetargu firmy otrzymamy rachunek za sprzedaż energii i rachunek za dystrybucję. 2) Zużycie energii: Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy wynosi około : 653 491 kWh, w tym dla potrzeb: oświetlenia ulicznego - 316 685 kWh, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Jeżowe - 321 274 kWh, Gminne Centrum Kultury w Jeżowem - 15 532 kWh. ilość układów pomiarowych 114 szt. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jeżowem wynosi : 518 297 kWh w tym dla taryf: taryfa C11 - 359 571 kWh taryfa C12A - 158 726 kWh Ilość układów pomiarowych - 55 szt. 3) Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia oraz zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną. Ponadto Wykonawca winien posiadać obowiązującą Umowę Dystrybucyjną z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na cały okres wykonywania umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj.: potwierdzeniem posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią, o której mowa w art. 32 ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), 2) oświadczenia Wykonawcy, że ma zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów na cały okres wykonywania umowy, 3) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. DZ.U. z 2015 roku, poz. 2164 ).;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Częstotliwość rozliczania za dostarczoną energię elektryczną - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany określonych w ofercie cen obejmujących świadczenie usług dystrybucji w przypadku zmiany cen i stawek opłat Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów na podstawie aktualnej taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w trybie określonym przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) Zmiany cen i stawek opłat dokonywane będą od dnia wejścia w życie nowej taryfy OSD. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany określonych w ofercie cen obejmujących świadczenie usług dystrybucyjnych i cen sprzedaży energii elektrycznej w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT i akcyzy. 3. W przypadku innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostaną powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie. Ceny energii elektrycznej określone w niniejszej umowie w grupie taryfowej G mogą ulec zmianie względem tych określonych w ofercie jeśli zostaną zmienione i zatwierdzone przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Rozliczenia z Zamawiającym będą dokonywane na podstawie cen i stawek opłat oraz zasad ich stosowania, wynikających z Taryfy G. Taryfa jest publikowana w Biuletynie Urzędu Regulacji Energetyki i wchodzi w życie po jej wprowadzeniu przez Wykonawcę do stosowania zgodnie z postanowieniami Prawa energetycznego. Zmiana ceny w tej taryfie nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia zamawiającego o tym fakcie wraz z załączeniem odpowiedniego dokumentu z zatwierdzeniem wysokości tej stawki przez URE. W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z Taryfą OSD Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. 4. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian postanowień umowy, w przypadku: 1) zmianie mogą ulec dane ceny jednostkowe wykazane w formularzu ofertowym w wyniku zmiany obowiązującej w tym zakresie stawki VAT i/lub innych obowiązujących przepisów prawa. Zmiany te obowiązują od dnia wejścia właściwych przepisów w życie, 2) zmianie może ulec wskazana w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia grupa taryfowa dla danego punktu poboru energii elektrycznej w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, 3) w związku ze zmianą o której mowa w pkt. 2) zmianie może ulec cena za sprzedaż i dystrybucję 1 kWh energii dla danego punktu poboru energii elektrycznej na właściwą dla danej grupy taryfowej, 4) zmniejszeniu może ulec liczba punktów poboru energii elektrycznej wymieniona w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Pkt. 2) i 3) stosuje się odpowiednio, 5) zmianie może ulec liczba punktów poboru energii elektrycznej wymieniona w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Pkt. 2) i 3) stosuje się odpowiednio, 6) zmianie może ulec data rozpoczęcia świadczenia sprzedaży energii w przypadku zaistnienia opóźnień związanych z przedłużającą się procedurą udzielania zamówienia publicznego lub organizacyjno - technicznymi problemami przy rozpoczęciu realizacji niniejszej umowy. 5. Umowa zostanie zawarta wg ogólnych wzorów umowy stosowanych przez przedsiębiorstwa energetyczne (Wykonawcy) z uwzględnieniem istotnych postanowień SIWZ. 6. Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminach w nich określonych (minimum 14 dni), a w przypadku otrzymania przez Zamawiającego faktury w czasie uniemożliwiającym terminową zapłatę, w terminie do 7 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego. Rozliczenia za dostawę energii odbywać się będą w miesięcznym / dwumiesięcznym* okresie rozliczeniowym. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 7. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody i formy pisemnej za wyjątkiem zmian, o których mowa jest w pkt. 9 i 10, które obowiązywać będą od dnia ich wejścia w życie. 8. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie będą miały przepisy: ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowe.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jeżowem, 37-430 Jeżowe 136A w pok. nr 6A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jeżowem, 37-430 Jeżowe 136A w pok. nr 11 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.