eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzebudowa targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej w Knurowie - I Etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Knurów: Przebudowa targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej w Knurowie - I Etap
Numer ogłoszenia: 516624 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406168 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej w Knurowie - I Etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I Etapu przebudowy targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej, w tym wykonanie robót w zakresie oznaczonym na planie sytuacyjnym z lokalizacją I Etapu zadania stanowiącym załącznik nr 7 do wzoru umowy, a w szczególności: 1.1. wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych (w tym: rozbiórka nawierzchni łącznie z uzbrojeniem terenu, przemieszczenie 13 przyczep handlowych średnio o ok. 15 m w głąb targowiska ), 1.2. budowa wiaty handlowej przykrytej czterospadowym dachem na konstrukcji z drewna klejonego o powierzchni ok. 1365,61 m2 , 1.3. budowa budynku sanitarno - gospodarczego o konstrukcji murowanej o wymiarach 5,02 m x 31,81 m i wysokości 3,79 m wraz z instalacjami wewn. i wyposażeniem, w tym: a) instalacje sanitarne: - instalacja centralnego ogrzewania z montażem grzejników, - instalacja wodociągowa wewnętrzna wraz z białym montażem, - instalacja kanalizacji sanitarnej, b) instalacje elektryczne: - instalacja oświetleniowa, - instalacja siły i gniazd wtykowych, 1.4. uzbrojenie terenu: a) budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej O 700 w ul. Szpitalnej, w tym: - przewody z rur PVC o średnicach: O 200, O 250, O 315, O 400, O 500, - przykanaliki z rur PVC o średnicach: O160, O 200, - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych DN 1200 - 18 szt., - studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych DN 600 - 9 szt., - wpusty deszczowe betonowe DN500 z osadnikami i koszami wyposażone w ruszty żeliwne - 15 szt., b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istnieją kanalizacji sanitarnej O 400 w ul. Szpitalnej, w tym: - przewody z rur PVC o średnicach: O 200, O 250, - przykanaliki z rur PVC o średnicach: O160, O200, - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych DN 1200 - 13 szt., c) budowa wodociągu dla celów p. poż. wraz z włączeniem do i wodociągu O 300 w rejonie skrzyżowania ul. Targowej i ul. Szpitalnej, w tym: - wodociąg z rur PE O 160 i PE O 90, - zabudowa hydrantu nadziemnego p. poż. DN80 naziemnego, d) budowa wodociągu z rur PE O 75 dla celów bytowo - gospodarczych z podłączeniem do istniejącego wodociągu O 63, e) wykonanie oświetlenia zewnętrznego targowiska, w tym: - ułożenie kabla oświetleniowego ulicznego YAKY 4x35 mm2, - ułożenie kabla oświetleniowego placu targowego YKY 5x4 mm2, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 8 m z wysięgnikami i naświetlaczami asymetrycznymi z lampą metalohalogenkową na fundamencie betonowym - 4 szt. - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 8 m z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi z lampą sodową na fundamencie betonowym - 7 szt. f) oświetlenie wiaty handlowej, 1.5. wykonanie monitoringu targowiska, 1.6. wykonanie instalacji rozgłaszania przewodowego, 1.7. wykonanie nawierzchni targowiska z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w tym: a) drogi wewnętrzne ( Typ 1 ) o pow. ok. 1161 m2 ( konstrukcja nr1 ), b) miejsca postojowe na parkingach ( Typ1 ) o pow. ok. 50 m2 ( konstrukcja nr 1 ), c) plac przeznaczony pod handel z wjazdem samochodów (Typ 3) o pow. ok. 562 m2 (konstrukcja nr 1), d) chodniki i ciągi piesze (Typ 2) o pow. ok. 667 m2 (konstrukcja nr 2), e) chodniki i ciągi piesze (Typ 2) o pow. ok. 515 m2 (konstrukcja nr 1), f) plac przeznaczony pod handel bez wjazdu samochodów (Typ 2) o pow. ok. 935 m2 (konstrukcja nr 1), 1.8. wykonanie nawierzchni z frezowanego asfaltu o gr. 4 cm (pod miejsca pod handel indywidualny w rejonie ogrodzenia kopalni) (konstrukcja nr 3) o pow. ok. 188 m2, 1.9. elementy małej architektury, w tym: a) budowa miejsca gromadzenia odpadów stałych o powierzchni ok. 30 m2, b) budowa projektowanego ogrodzenia terenu w systemie panelowym ze stali ocynkowanej o długości ok. 75 mb, c) dostawa i montaż bramy przesuwnej o napędzie elektrycznym o szerokości 600 cm - 1 szt., d) dostawa i montaż furtki dwuskrzydłowej o szer. 2,94 m (2 szt.), e) dostawa i montaż słupków ograniczających wjazd (42 szt.), f) wykonanie palisady palowanej, g) dostawa i montaż barierek wygrodzeniowych wraz z łańcuchem, h) budowa murków osłonowych o wys. 200 cm, i) dostawa i montaż ławek (4 szt.) i koszy (10 szt.), j) dostawa i montaż donic betonowych ograniczających ruch kołowy o wym. 1 x 0,5 m każda (10 szt.), k) budowa bramy frontowej, 1.10. wykonanie robót towarzyszących: - wycinka drzew (15 szt.), - nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawnika, odtworzenie nawierzchni w pasie prowadzonych robót związanych z budową uzbrojenia terenu, 1.11. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia i wprowadzenie organizacji ruchu zgodnie z ww. zatwierdzonym projektem, 1.12. wykonanie docelowej organizacji ruchu w oparciu o zatwierdzoną koncepcję organizacji ruchu przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach ( zgodnie z pismem z dnia 13.11.2009 r. znak pisma: DZ-II/5420-650d/144/09 ) wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu docelowej organizacji ruchu oraz wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 1.13. opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku sanitarno - gospodarczego zgodnie z wymaganiami art. 5 ust. 3-15, art. 51, art. 52 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 243 z 2010r., poz. 1623 z późn. zm. ), 1.14. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu stanowiącego przedmiot umowy, zgodnie z wymaganiami pozwolenia na budowę i przepisami prawa budowlanego, zwanej dalej pozwoleniem na użytkowanie, 1.15. pielęgnacja nasadzonej zieleni w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w zakresie I Etapu, Plan sytuacyjny z lokalizacją I Etapu zadania, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty, z zastrzeżeniem iż dla pielęgnacji zieleni okres gwarancyjny ustala się na 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.42 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objęte PROW na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD Sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5048890,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3492322,14

  • Oferta z najniższą ceną: 3492322,14 / Oferta z najwyższą ceną: 4242660,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.