eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica¦wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2018-02-09



Og³oszenie nr 516672-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: ¦wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 89072420800000, ul. ul. Wa³brzyska  15 , 58100   ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 0-74 851 50 10, e-mail pcpr@pcpr.swidnica.pl, faks 0-74 851 50 11.
Adres strony internetowej (URL): www.pcpr.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pcpr.swidnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pcpr.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie papierowej
Adres:
Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie 7, 58-100 ¦widnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
Numer referencyjny: ZOR.210.12.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy. Zamówienie zosta³o podzielone na 2 czê¶ci: Czê¶æ 1: 1. udzielanie pomocy i wsparcia psychologicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 1.1. w formie konsultacji indywidualnych w wymiarze do 12 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r., ³±cznie w wymiarze do 1056 h - 88 tygodnie tj. 40 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r. z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r.- do 480, liczba godzin w 2019 r.- do 576. Razem nie wiêcej 1056 h. 1.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019 oraz 11.11.2019 r.), 1.3. ustala siê, ¿e konsultacje indywidualne prowadzone bêd± w systemie godzin zegarowych. Czê¶æ 2: 2. udzielanie pomocy i wsparcia pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 2.1. w formie konsultacji indywidualnych do 7 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. (³±cznie w wymiarze do 616h- 88 tygodnie tj. 40 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r.) z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku, oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r. - do 280, liczba godzin w 2019 r.- do 336. Razem nie wiêcej ni¿ 616 h. 2.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018, 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019, oraz 11.11.2019 r.), 2.3. ustala siê, ¿e konsultacje indywidualne prowadzone bêd± w systemie godzin zegarowych. 3. Dla czê¶ci nr 1 i 2 us³ugi realizowane bêd± na terenie miasta ¦widnica, w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedk³adania co miesi±c protoko³u odbioru zadañ, wskazuj±cym prawid³owe wykonanie zadañ, liczbê oraz ewidencjê godzin w danym miesi±cu kalendarzowym po¶wiêconym na wykonanie zadañ. 4. Us³uga winna byæ realizowana w dniach roboczych tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym z zastrze¿eniem pkt. 5. 5. Dla czê¶ci : a nr 1 konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez trzy dni w tygodniu, z zastrze¿eniem pkt. 1 ppkt 1.2, przy czym praca, ka¿dej z osób dzia³aj±cej na rzecz Wykonawcy, nie mo¿e byæ realizowana w tych samych godzinach danego dnia; b nr 2 konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez nie wiêcej ni¿ dwa dni w tygodniu, z zastrze¿eniem pkt. 2 ppkt 2.2; 6. Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿eæ: 6.1. w zakresie czê¶ci nr 1: 6.1.1. udzielanie wsparcia psychologicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê, 6.1.2. podejmowanie dzia³añ interwencyjnych w czasie pe³nienia dy¿uru psychologa wzglêdem osób wymagaj±cych nag³ej interwencji kryzysowej, 6.1.3. prowadzanie diagnozy problemów klientów O¶rodka Interwencji Kryzysowej, 6.1.4. prowadzenie wsparcia psychologicznego ma³¿eñstw, par, rodzin, dzieci i m³odzie¿y pochodz±cej z terenu Powiatu ¦widnickiego, 6.1.5. prowadzenie interwencji kryzysowych telefonicznych, 6.1.6. prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w O¶rodku Interwencji Kryzysowej m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ, 6.1.7. prowadzenia rejestru przyjêtych osób, 6.1.8. prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania miêdzy innymi z: o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±. 6.1.9. wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 6.1.10. czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy, 6.1.11. ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem, 6.1.12. przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzglêdnieniem: 1) liczby godzin faktycznie udzielonego wsparcia psychologicznego, 2) liczby osób, którym udzielono wsparcia, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e, z uwzglêdnieniem osób zg³aszaj±cych siê po raz pierwszy oraz osób korzystaj±cych ze wsparcia psychologicznego po raz kolejny, 3) liczby osób, którym udzielono wsparcia ze wzglêdu na przemoc z uwzglêdnieniem osób zg³aszaj±cych siê po raz pierwszy oraz osób korzystaj±cych ze wsparcia psychologicznego po raz kolejny z podzia³em na: a) kobiety , w tym niepe³nosprawne i osoby starsze ( osoby powy¿ej 60 roku ¿ycia), b) mê¿czyzn, w tym niepe³nosprawnych i osoby starsze ( osoby powy¿ej 60 roku ¿ycia), c) dzieci, w tym niepe³nosprawne, 4) zestawienia rodzaju problemów, z wy³±czeniem przemocy, jakie by³y przedmiotem wsparcia i/lub terapii oraz liczby osób z nich korzystaj±cych, 5) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej, 6.1.13. zachowania zgodnie z ustaw± z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2001 r. Nr 73 poz. 763 z póz. zm.) w tajemnicy informacji zwi±zanych z klientami, uzyskanych w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi. 6.2. w zakresie czê¶ci nr 2: 6.2.1. udzielanie wsparcia pedagogicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê, 6.2.2. udzielania porad pedagogicznych opiekunom dzieci miêdzy innymi umieszczonym w pieczy zastêpczej, 6.2.3. prowadzenia rejestru przyjêtych osób, 6.2.4. przeprowadzania badañ pedagogicznych kandydatów na rodziny zastêpcze i rodzinne domy dziecka oraz sporz±dzanie stosownej opinii w tym zakresie, 6.2.5. prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w O¶rodku Interwencji Kryzysowej m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ, 6.2.6. prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania miêdzy innymi z: o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±, placówkami o¶wiatowymi. 6.2.7. wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 6.2.8. czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy, 6.2.9. ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem, 6.2.10. przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia z uwzglêdnieniem: 1) liczby godzin faktycznie udzielonego wsparcia pedagogicznego, 2) liczby osób, którym udzielono wsparcia, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e, z uwzglêdnieniem osób zg³aszaj±cych siê po raz pierwszy oraz osób korzystaj±cych ze wsparcia pedagogicznego po raz kolejny, 3) liczby osób, którym udzielono wsparcia ze wzglêdu na przemoc z uwzglêdnieniem osób zg³aszaj±cych siê po raz pierwszy oraz osób korzystaj±cych ze wsparcia pedagogicznego po raz kolejny z podzia³em na: a) kobiety , w tym niepe³nosprawne i osoby starsze ( osoby powy¿ej 60 roku ¿ycia), b) mê¿czyzn, w tym niepe³nosprawnych i osoby starsze ( osoby powy¿ej 60 roku ¿ycia), c) dzieci, w tym niepe³nosprawne, 4) zestawienia rodzaju problemów, z wy³±czeniem przemocy, jakie by³y przedmiotem wsparcia i/lub terapii oraz liczby osób z nich korzystaj±cych, 5) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej, 6) liczby, poddanych badaniom pedagogicznym, kandydatów na rodziny zastêpcze i rodzinne domy dziecka oraz liczby sporz±dzonych opinii w tym zakresie.

II.5) G³ówny kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80400000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci powtórzenia podobnych us³ug, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie ¶wiadczenia us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Dla czê¶ci nr 1: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. dwoma psychologami (w tym 1 mê¿czyzna), którzy: a ukoñczyli studia wy¿sze II stopnia na kierunku psychologia, b posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji, c) w przeci±gu ostatnich trzech lat ( lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³y ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê psychologa, d) posiadaj± ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym z zakresu przemocy, e) w trakcie realizacji zadania bêd± uczestniczy³y w superwizji w 2018 r. co najmniej w trzech, a w 2019 r. co najmniej raz na kwarta³. Dla czê¶ci nr 2: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem jedn± osob±, która: a ukoñczy³a studia wy¿sze II stopnia na kierunku pedagogicznym, b posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji, c) w przeci±gu ostatnich trzech lat ( lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³a ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê pedagoga, d) posiada ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym z zakresu przemocy, e) w trakcie realizacji zadania bêd± uczestniczy³y w superwizji w 2018 r. co najmniej w trzech, a w 2019 r. co najmniej raz na kwarta³.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wg za³±cznika nr 4 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawcy przekazuj± zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca do³±cza równie¿ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych: w zakresie czê¶ci nr 1 w rozdz. I pkt. 8.1.1-4, w zakresie czê¶ci nr 2 w rozdz. I 8.2.1-4 SIWZ, 2. O¶wiadczenie nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) pe³nomocnictwo wystawione dla osoby sk³adaj±cej ofertê podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika, 2) w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy przez wykonawców wspólnego pe³nomocnika, 3) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powo³a siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie tego podmiotu zawieraæ winno zobowi±zanie do udzia³u w wykonywaniu czê¶ci udzielanego zamówienia w zakresie udostêpnionego Wykonawcy potencja³u, 4) dokumenty potwierdzaj±ce wymagania okre¶lone w pkt III ppkt 1.3 SIWZ (m.in.: kopie dyplomu ukoñczenia studiów wy¿szych, dokumenty potwierdzaj±ce sta¿ pracy, udzia³ w spotkaniach superwizyjnych, ukoñczenie szkoleñ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku: a) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê niniejszego zamówienia, b) je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy, Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego w formie pisemnej (aneks) - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. c) Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania wynikaj±cych z umowy czynno¶ci innym osobom bez zgody Zamawiaj±cego. d) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby wykonuj±cej us³ugê psychologiczn±, pedagogiczn±, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku: - choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy, - nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, - je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. e) W przypadku zmiany osób wykonuj±cych przedmiot umowy, w przypadkach okre¶lonych w pkt d), nowe osoby musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone dla Wykonawcy odpowiednio jak w pkt I ppkt 8.1. i 8.2. SIWZ . f) Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê odpowiada Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: udzielanie pomocy i wsparcia psychologicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:udzielanie pomocy i wsparcia psychologicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 1.1. w formie konsultacji indywidualnych w wymiarze do 12 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r., ³±cznie w wymiarze do 1056 h - 88 tygodnie tj. 40 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r. z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r.- do 480, liczba godzin w 2019 r.- do 576. Razem nie wiêcej 1056 h. 1.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019 oraz 11.11.2019 r.), 1.3. ustala siê, ¿e konsultacje indywidualne prowadzone bêd± w systemie godzin zegarowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85121270-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: udzielanie pomocy i wsparcia pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:udzielanie pomocy i wsparcia pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 2.1. w formie konsultacji indywidualnych do 7 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. (³±cznie w wymiarze do 616h- 88 tygodnie tj. 40 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r.) z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku, oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r. - do 280, liczba godzin w 2019 r.- do 336. Razem nie wiêcej ni¿ 616 h. 2.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018, 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019, oraz 11.11.2019 r.),
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80400000-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.