Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Zielona Góra: Wykonanie projektu budowy drogi łączącej ulicę Dworcową z ulicą Działkową.
Numer ogłoszenia: 51684 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowy drogi łączącej ulicę Dworcową z ulicą Działkową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej pn.: Projekt budowy drogi łączącej ul. Dworcową z ul. Działkową zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 1.1. Na zakres opracowania składa się: 1) budowa i przebudowa jezdni, 2) budowa i przebudowa chodników i ścieżek rowerowych (oddzielenie chodnika i ścieżki 0,5m pasem zieleni lub zróżnicowanie wysokości ścieżki i chodnika), 3) budowa i przebudowa zjazdów, 4) budowa miejsc postojowych, 5) docelowa organizacja ruchu, 6) budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, 7) budowa i przebudowa odwodnienia ulic, 8) usunięcie kolizji z uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pozyskanie matrycy do celów projektowych, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej, 3) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, 4) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, 5) wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinków ulic funkcjonalnie związanych z projektowaną budową drogi, 6) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszej umowy, 7) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 8) pozyskanie wszelkich opinii, decyzji, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 9) sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z oceną wpływu na obszary NATURA 2000, 10) sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 3. Dokumentację projektową j.w. należy dostarczyć w nw. Ilościach: 1) projekty budowlane - w ilości 4 egz. w wersji papierowej; 2) projekty wykonawcze - w ilości 6 egz. w wersji papierowej; 3) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami - 4 egz. w wersji papierowej, 4) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 5) operat wodnoprawny - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 6) przedmiary robót dla oferentów i kosztorysy inwestorskie - w ilości 2 egz. w wersji papierowej; 7) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z oceną wpływu na obszary NATURA 2000 - w ilości 3 egz. w wersji papierowej; 8) komplet dokumentacji projektowej w opracowaniu numerycznym na płycie: a) komplet dokumentacji w formacie pdf - 1 egz.; b) przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formacie Excel - 1 egz.; 4. Dokumentacja w formacie pdf musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość (treść - wszystkie strony, tj. opis techniczny, warunki techniczne wydane przez firmy branżowe, uzgodnienia oraz rysunki z podpisami projektantów) wraz ze stronami tytułowymi. 5. Dokumentację projektową j.w. należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in.: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 tekst jednolity z późn. zmianami); 2) ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 tekst jednolity z późn. zmianami); 3) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 tekst jednolity z późn. zmianami); 4) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430); 5) rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.): 6) rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); 8) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 9) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.). 6. Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o koncepcję budowy Trasy Aglomeracyjnej od skrzyżowania ulic Batorego - Dworcowa do skrzyżowania ulic Zacisze, Działkowa, Prosta w Zielonej Górze, wykonaną w 2009 roku przez firmę Profil Bis sp. z o.o. z Zielonej Góry będącą integralną częścią SIWZ. 7. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o minimalnej wartości 150.000,00 zł brutto każde w zakresie wykonania dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy ulicy wraz z odwodnieniem i oświetleniem udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) drogowej bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń; d) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; e) telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) - 6.1.9) SIW.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inn dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z pkt 38 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- LA.261.25.2024 Sukcesywne dostawy koncentratów do hemodializy
- Zagospodarowanie terenu ul. Kąpielowa - ekrany akustyczne.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - drukarki wielofunkcyjne kolor
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu instalacji c.o. oraz remontu instalacji wodnokanalizacyjnej w budynkach Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Wspólnej obręb Słupno, Gmina Radzymin
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: Przebudowa DP 4338E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Dworcowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.