To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Warszawa: Roboty budowlane związane z remontem Sali Obsługi Interesantów i Pokoju Inspektorów w budynku administracyjnym na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie przy ul. Wóycickiego 14.
Numer ogłoszenia: 516874 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499172 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie, ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6339154, faks 022 6334491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z remontem Sali Obsługi Interesantów i Pokoju Inspektorów w budynku administracyjnym na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie przy ul. Wóycickiego 14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: - roboty budowlane - CPV 45.00.00.00-7, - roboty instalacyjne elektryczne - CPV 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne wod.-kan. i sanitarne - CPV 45.33.00.00-9 Wymagany zakres zamówienia określają: - Przedmiar robót, - Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: * część 1 - roboty budowlane, * część 2 - roboty sanitarne, * część 3 - roboty elektryczne, Warunki realizacji zamówienia. Określają Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy i przed podpisaniem umowy przekaże harmonogram do akceptacji Zamawiającemu. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2013r. Na wykonane prace należy udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 4 lata. Okres gwarancji na w/w prace nie może być krótszy niż 4 lata..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVBUDEX Sp. z o.o., ul. Ludowa 3, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96823,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118693,97
Oferta z najniższą ceną: 118693,97 / Oferta z najwyższą ceną: 118693,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
amawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne W dniu 04.11.2013 r. wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr DZP-371-22/13 na roboty budowlane związane z remontem Sali Obsługi Interesantów i Pokoju Inspektorów w budynku administracyjnym na Cmentarzu Komunalnym Północnym. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało w/w terminie przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Cmentarzy Komunalnych i na stronie internetowej ZCK, w którym przewidziano zamówienie uzupełniające, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na zamówienia uzupełniające przewidziano kwotę w wysokości 96.882,24 zł netto. Postępowanie o zamówienie publiczne zostało zakończone podpisaniem umowy z firmą NOVBUDEX Sp. z o.o. z siedzibą w Michałowicach przy ul. Ludowej 3 wpisaną do KRS 00001872000, nr NIP 531-000-41-47, numer REGON 012090442 na kwotę 419.949,34 zł. netto. W związku z powyższym, zamówienie uzupełniające o szacunkowej wartości 96.823,50 zł netto proponujemy udzielić w trybie z wolnej ręki firmie NOVBUDEX Sp. z o.o. z siedzibą w: 05-816 Michałowice, ul. Ludowa 3.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno - OFMP - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.