Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Legnica: Remont drogi nr 1244D Lisowice - Gromadzyń na odcinku od km 1+590 - 2+625 o długości 1035 m [intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2015 r.]
Numer ogłoszenia: 51691 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego , Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7243560, faks 076 7243406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 1244D Lisowice - Gromadzyń na odcinku od km 1+590 - 2+625 o długości 1035 m [intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2015 r.].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi nr 1244D Lisowice - Gromadzyń na odcinku od km 1+590 - 2+625 o długości 1035 m [intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2015 r.]. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji technicznej (rozdziały V-VII SIWZ).
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia Wykonawcy wybranemu w niniejszym przetargu zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia. Ma to być zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy). 2) Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 55 1560 0013 2860 6494 4000 0002 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie: wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej i przepustów na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 oraz dołączenia odpowiednich dowodów określających, czy najważniejsze roboty (tj. przynajmniej te, które są wymagane w ust. 5 pkt 2) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) jednego zamówienia na wartość minimum 1 mln złotych polegającego na budowie lub przebudowie, lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej i przepustów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie: wykazu osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, szczególnie kierownik budowy, posiadają ważne uprawnienia budowlane o specjalności drogowej - na załączniku nr 5 Personel
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującym zakres niniejszego zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 mln złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem opublikowanym w ramach SIWZ; 2) oryginał lub notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. odpisu z KRS) - taki sam wymóg co do formy dokumentu obowiązuje dla pełnomocnictwa wystawionego w przypadku składania oferty wspólnej; 3) dowód wniesienia wadium: jeśli wpłata nastąpiła przelewem - odpowiedni dokument bankowy; jeśli wpłata następuje poprzez złożenie gwarancji - kserokopia gwarancji dołączona (spięta) do oferty, a oryginał złożony w tej samej kopercie - niespięty z ofertą; 4) kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru zgodnego z drukiem opublikowanym przez Zamawiającego w rozdziale V SIWZ - jako załącznik nr 1 do formularza ofertowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Oferowany okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w uzasadnionych przypadkach (np. niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót) - za zgodą obu stron wyrażoną w formie aneksu do umowy. 2. Strony przewidują możliwość zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 1-2, na osoby posiadające nie niższe niż wymagane w SIWZ uprawnienia, za zgodą obu stron wyrażoną w formie aneksu do umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, jeśli Wykonawca, który w ofercie zadeklarował udział podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzję o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi bez udziału podwykonawców. Możliwość ta nie dotyczy sytuacji, gdy podwykonawca jest jednocześnie podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się, składając ofertę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, jeśli Wykonawca, który w ofercie nie zadeklarował udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzję o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom. 5. Możliwa jest zmiana podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się, składając ofertę - na innego podwykonawcę, pod warunkiem przedstawienia dowodów spełniania przez nowego podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu - analogicznie jak w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl/index,idmp,38,r,r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, punkt obsługi interesantów, parter budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie do 80% z dotacji z rezerwy celowej budżetu państw na usuwanie skutków klęski żywiołowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy - etap 1
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Schumana.
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Budowa wraz z przebudową miejskiej infrastruktury drogowej wraz z niezbędną infrastrukturą, siecią wodociągową
- Budowa drogi wewnętrznej dz. 133 w m. Duża Wólka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.