eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa odczynników laboratoryjnych oraz wody sterylnej stosowanej w systemie zamkniętym do nawilżania mieszaniny oddechowej nr sprawy 93-PN-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Słupsk: Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz wody sterylnej stosowanej w systemie zamkniętym do nawilżania mieszaniny oddechowej nr sprawy 93-PN-2013
Numer ogłoszenia: 516922 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku , ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8460620, 8460621, faks 59 8460621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz wody sterylnej stosowanej w systemie zamkniętym do nawilżania mieszaniny oddechowej nr sprawy 93-PN-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników mikrobiologicznych oraz wody sterylnej wykorzystywanej w systemie zamkniętym do nawilżania mieszaniny oddechowej, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia - jeśli jest wymagane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W punkcie III.4.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt 9.2.b, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w pkt. 9.3.1 stosuje sie odpowiednio. W punkcie III.5) 1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego wymagania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające go do obrotu, jako wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107, poz. 697), którymi są: - certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności w zależności od klasy wyrobu; oraz - dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się okazać w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 24 h od wezwania przez Zamawiającego. Załącznik nr 1 do IDW. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) Formularz asortymentowo-cenowy z wypełnioną kolumną producent, nr katalogowy; b) Karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem której pozycji i części zamówienia dotyczą. Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w sytuacji gdy: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.slupsk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Janusza Korczaka w Słupsku ul. Prof. Lotha 26 76-200 Słupsk pokój 21, w cenie 25 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Janusza Korczaka w Słupsku ul. Prof. Lotha 26 76-200 Słupsk pokój 31..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice do aglutynacji szkiełkowej do oznaczania Salmonella i Shigellaw asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osocze króliczne do oznaczania koagulazy, testy lateksowe, bulion seleninowo-fosforanowy, Salmonella Shigella Agar, Hektoen Enteric Agar, Brucella agar z krwią końską, test na wykrywanie antygenu Streptococcus pneumoniae w moczu w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do barwienia metodą Grama w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do oznaczania wartości MIC - stężenie pasków wg zaleceń EUCAST w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki z podłożem płynnym do hodowli płynów ustrojowych w kierunku bakterii tlenowych i beztlenowych do aparatu BACTEC 90120 w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i krążki diagnostyczne do identyfikacji bakterii w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki w 41 pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w 8 różnych pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbówki, testy, suplementy w 8 różnych pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do wykrywania przeciwciał, przeciwciała w 20 różnych pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunofluorescencji krętków w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VDRL szkiełkowy w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w 2 różnych pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kasetkowe do wykrywania antygenów w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy w 6 różnych pozycjach w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biochemiczny w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka kartonowe do archiwizacji preparatów mikroskopowych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda destylowana jałowa w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże do transportu materiałów płynnych w temp. pokojowej w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.50-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zamknięty do nawilżania mieszaniny oddechowej kompatybilny z adapterem do reduktora tlenowego. Uniwersalny: stosowany do inhalacji, nebulizacji zimnej lub ciepłej oraz do aktywnych nawilżaczy do respiratora. Pojemnik z jałową, apirogenną wolną od endotoksyn wodą, sterylny łącznik nawilżający z zaworem nadciśnieniowym, możliwość stosowania u kilku pacjentów bez konieczności wymiany butelki - o pojemności od 0,5 - 0,65 litra w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz Asortymentowo-Cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.