eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BestwinaRewitalizacja przestrzeni publicznej centrum miejscowości Bestwina poprzez zagospodarowanie terenu wokół Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Bestwina: Rewitalizacja przestrzeni publicznej centrum miejscowości Bestwina poprzez zagospodarowanie terenu wokół Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 516928 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447008 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 32 215 77 00, faks 32 215 77 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni publicznej centrum miejscowości Bestwina poprzez zagospodarowanie terenu wokół Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie, obejmujący wszystkie elementy przestrzeni niezbędne do poprawienia warunków funkcjonowania istniejącego obiektu m.in. parkingi wraz z oświetleniem i odwodnieniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, małą architekturę. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje m.in.: a)budowę nowego układu komunikacyjnego wraz z parkingami, ciągami pieszymi, dojazdami, drogą o parametrach drogi pożarowej, b)odwodnienie nowoprojektowanych placów, parkingów i terenów utwardzonych poprzez projektowaną sieć kanalizacji deszczowej, c)budowę instalacji oświetleniowej, d)przebudowę fragmentu sieci gazowej, e)budowę elementów małej architektury: miejsca do wypoczynku z tarasami i pergolami, miejsce przechowywania odpadów, parking dla rowerów, ławki, tablice informacyjne, kosze na śmieci, f)budowę muru oporowego. 3.Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zał. nr 10. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia nie będzie wykonywane: ogrodzenie zewnętrzne, które zaznaczono na rysunku Z.01 projektu architektoniczno - budowlanego, oprawy oświetleniowe o nr 2 i nr 3 na rysunku A.01 projektu architektoniczno - budowlanego, w/w prace nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót! 5.Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych. 6.Jeżeli Oferent dostrzeże błędy czy braki w dokumentacji przetargowej, o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 7.Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia - nie krótszy niż 60 miesięcy. INNE UWARUNKOWANIA: 1.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dotyczy materiałów dla których określono znak towarowy) jednak o parametrach i jakości równoważnej do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania). 4.Roboty prowadzone będą wokół czynnego obiektu użyteczności publicznej uczęszczanego przez interesantów m.in. SP ZOZ, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Apteki, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do wytyczenia bezpiecznych przejść dla użytkowników obiektu, zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania robót. 5.Niniejsze zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego pod nazwą Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 6.Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, w uzgodnieniu z zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego pod nazwą Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane Comodos, Sławomir Gugulski, ul. Łazówka 9, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 867333,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 790672,67

  • Oferta z najniższą ceną: 790672,67 / Oferta z najwyższą ceną: 1295458,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.