Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Wołów: Dostawy szczepionek przeciwko rakowi szyjki macicy HPV
Numer ogłoszenia: 51692 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie , ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 380 58 01, faks 071 389 27 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzozwolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szczepionek przeciwko rakowi szyjki macicy HPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szczepionek przeciwko rakowi szyjki macicy HPV szt. 243.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Po otwarciu ofert w przypadku stwierdzenia przez Komisję Przetargową, że : - oferta jest niezgodna z Ustawą - jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji, - Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego (art.24) z udziału w postępowaniu - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Oferta podlega odrzuceniu (art. 89). 2. O odrzuceniu oferty zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. W celu dokonania wyboru Wykonawcy, oferty ważne zostaną dokładnie przeanalizowane pod względem wiarygodności i możliwości realizacji zamówienia oraz przyjętych kryteriów oceny wraz z poziomem cen. 4. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji na temat oferty, oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, w tym zwłaszcza zmiany ceny, poza przypadkami o których mowa w art. 87 ustawy pzp. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Do oferty złożonej zgodnie z załącznikiem nr 1, należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: I. W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1. - załącznik nr 2 II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca przedłoży: 1. Świadectwo rejestracji leku lub inny dokument wymagany przepisami prawa dopuszczający lek do obrotu na terenie RP. B) W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (np. konsorcjum, spółka cywilna), oferta taka spełniać musi następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą wspólną solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie warunków, o których mowa w pkt. V, oraz załączy dokumenty wymienione w Dz. VII SIWZ; - wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówień publicznych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem / upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie (dot. także spółek cywilnych). C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast odpisu z właściwego rejestru składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzozwolow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie
ul. Inwalidów Wojennych 26
56-100 Wołów
Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: NZOZ Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie ul. Inwalidów Wojennych 26 56-100 Wołów Zamówienia Publiczne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.