eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójPełnienie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj p.n.Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, ul. Parkowa 4, 78-320 Połczyn-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj p.n.: Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, ul. Parkowa 4, 78-320 Połczyn-Zdrój
Numer ogłoszenia: 517086 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj p.n.: Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, ul. Parkowa 4, 78-320 Połczyn-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca pełnieniu czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj p.n.: Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, ul. Parkowa 4, 78-320 Połczyn-Zdrój, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 5 Turystyka, kultura i rewitalizacja; Działanie 5.5 Rewitalizacja; Poddziałanie 5.5.2; Inicjatywa JESSICA Roboty budowlane związane z realizacją Kontraktu będą realizowane przez Wykonawcę, który został już wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym przez Zamawiającego. ETAPY REALIZACJI USŁUG Realizacja usług Inżyniera Kontraktu będzie odbywać się etapami: Etap 1 - poprzedzający rozpoczęcie robót budowlanych - współpraca z Zamawiającym i Projektantem w procesie projektowania a następnie sprawdzenie i zatwierdzenie pełnej dokumentacji projektowej, Etap 2 - nadzorowanie, koordynacja, rozliczanie robót budowlanych oraz sprawozdawczość rzeczowo - finansowa, Etap 3 - rozliczenie Projektu i sporządzenie sprawozdania końcowego zgodnie z wymogami Instytucji udzielającej pożyczki - Banku Ochrony Środowiska S.A. Miejskich Projektów Rewitalizacyjnych pełniącego dla Inicjatywy JESSICA w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 rolę Funduszu Rozwoju Obszarów Miejskich. ZAKRES OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU obejmuje w szczególności: 1. OBOWIĄZKI OGÓLNE 1.1. zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami polskiego prawa, regulaminem finansowania przez Bank Ochrony Środowiska S.A. Miejskich Projektów Rewitalizacyjnych w ramach inicjatywy JESSICA w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz wytycznymi RPO WZ na lata 2007-2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WZ. 1.2. nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zamawiającego tj. środków pochodzących w ramach pożyczki JESSICA z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 1.3. zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 1.4. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 1.5. działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji, 1.6. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 1.7. egzekwowanie warunków zawartej umowy na wykonanie zadania inwestycyjnego, 1.8. przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, sprawozdań zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 1.9. udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udziału w spotkaniach, posiedzeniach, 1.10. prowadzenie szczegółowych rozliczeń zaawansowania robót i dostaw wraz z przyporządkowaniem ich do poszczególnych elementów harmonogramu rzeczowo - finansowego, 1.11. sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu i nadzoru nad robotami przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy tj. Kierownika Zespołu Inżyniera Kontaktu, Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych, Inspektora Nadzoru robót sanitarnych, Inspektora Nadzoru robót elektrycznych, Specjalisty ds. akustyki i zapewnienia ich obecności na terenie budowy przez cały czas wykonywania robót budowlano - montażowych, minimum 2 godz. dziennie przez wszystkie dni wykonywania tych robót, 1.12. pełne rozliczenie inwestycji zgodnie z wymogami instytucji udzielającej pożyczki tj. Bank Ochrony Środowiska S.A. pełniącym dla Inicjatywy JESSICA w RPO WZ rolę Funduszu Rozwoju Obszarów Miejskich..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - świadczył co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora Zastępczego (lub równoważnej) przy realizacji inwestycji w zakresie obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiającego. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia: a. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym na co najmniej 1 inwestycji jako Inżynier Rezydent, Inżynier Kontraktu, Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu, Kierownik Zespołu Inspektora Nadzoru lub funkcji równoważnej. UWAGA: funkcję tą może pełnić także jedna z osób wymieniona w pkt b, c, d, e lub f i łączyć ją ze swoimi odrębnymi obowiązkami w ramach niniejszej inwestycji. b. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, w tym co najmniej dwie inwestycje obejmujące budowę, rozbudowę lub modernizację obiektów kubaturowych. c. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w zakresie branży sanitarnej, d. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, e. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty w zakresie akustyki, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności akustycznej, wibroakustycznej lub pokrewnej. Wymagane doświadczenie - udział w adaptacjach akustycznych minimum jednej sali operowej, teatralnej, kinowej itp. o wielkości dla minimum 250 osób, f. jedną osobą na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń - posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto współrealizowanej ze środków unijnych. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, b) zmiany sposobu i terminów płatności: - z uwagi na nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, - z uwagi na podpisanie aneksu do umowy pożyczki w ramach inicjatywy JESSICA, - z uwagi na zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych, - z uwagi na inne okoliczności korzystne dla Zamawiającego c) innych postanowień umowy z uwagi: - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany kluczowego personelu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiany podwykonawców, d) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - następstwem działań administracyjnych (np. koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - koniecznością przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie inwestycji, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 5 Turystyka, kultura i rewitalizacja; Działanie 5.5 Rewitalizacja; Poddziałanie 5.5.2; Inicjatywa JESSICA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.