Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-06
Ogłoszenie nr 517420-N-2020 z dnia 2020-03-06 r.
Gmina Jasienica: Remonty i przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasienica, krajowy numer identyfikacyjny
07218225500000, ul.
Jasienica
159
,
43-385
Jasienica, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48334726200, e-mail
sekratariat@jasienica.pl, faks
+48334726262.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jasienica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jasienica.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pomocą posłańca
Adres:
Urząd Gminy Jasienica, 43-385 Jasienica 159,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty i przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica
Numer referencyjny:
ZP.271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są remonty i przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony i składa się z 5 części: Część I: Remonty dróg gminnych w sołectwach Bielowicko, Biery, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Roztropice, Świętoszówka i Wieszczęta; Zakres prac/robót dla części I obejmuje: 1)Remont drogi gminnej nr 490174S ("Zagoje") w sołectwie Bielowicko - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - czyszczenie nawierzchni, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 825,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 275,0 mb. 2)Remont drogi gminnej nr 490124S ("Ogrodowa") w sołectwie Biery - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - wymiana części podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 850,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - pogłębienie istniejącego rowu, - wymiana studzienki kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przykanalika, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 233,0 mb. 3)Remont drogi gminnej nr 490252S ("Leśna") w sołectwie Iłownica - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - czyszczenie nawierzchni, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 802,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 255,0 mb. 4)Remont drogi gminnej nr 490028S ("Miodowa") w sołectwie Jasienica - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej na włączeniu, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 1 015,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 278,0 mb. 5)Remont drogi gminnej nr 490265S ("Borek") w sołectwie Landek - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 425,60 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 133,0 mb. 6)Remont drogi gminnej nr 490192S ("Kamieniec") w sołectwie Łazy - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej - ścinanie, profilowanie podłoża - wymiana podbudowy na fragmencie jezdni - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem - wykonanie warstwy górnej podbudowy - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 700,00 m2) - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie) - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach - rozebranie cieku liniowego z elementów betonowych Długość remontowanego odcinka - 200,0 mb 7)Remont drogi gminnej nr 490228S ("M.Wardas") w sołectwie Roztropice - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 611,25 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - remont przepustu wraz z robotami towarzyszącymi, - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 200,0 mb. 8)Remont drogi gminnej nr 490143S ("Lipowa") w sołectwie Świętoszówka - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 509,20 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 152,0 mb. 9)Remont drogi gminnej nr 490190S ("Polna") w sołectwie Wieszczęta - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 198,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), Długość remontowanego odcinka - 64,0 mb Część II: Remonty dróg gminnych w sołectwach Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne i Rudzica; Zakres prac/robót dla części II obejmuje: 1)Remont drogi gminnej nr 490506S ("Zawiście") w sołectwie Mazańcowice; - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - remont cieku liniowego, Długość remontowanego odcinka - 150,0 mb. 2)Remont drogi gminnej nr 490476S ("Willowa") w sołectwie Mazańcowice; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 351,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, - remont przepustu pod drogą wraz z robotami towarzyszącymi, Długość remontowanego odcinka - 117,0 mb. 3)Remont drogi gminnej nr 490465S ("Stroma") w sołectwie Mazańcowice; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - wymiana części podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 463,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, - remont przepustu pod drogą wraz z robotami towarzyszącymi, Długość remontowanego odcinka - 131,00 mb. 4)Remont drogi wewnętrznej na dz. nr 157/16 i 157/21 (boczna od drogi "Sportowej") w sołectwie Mazańcowice; - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 380,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 95,00 mb. 5)Remont drogi wewnętrznej na dz. nr 926/7 ("Rodzinna") w sołectwie Mazańcowice; - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 380,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 100,00 mb. 6)Remont drogi wewnętrznej nr 1401W ("Leśna") w sołectwie Mazańcowice; - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z pozostałościami nawierzchni asfaltowej, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - powierzchniowe utrwalenie jedni grysami kamiennymi, dwukrotne (po 528,00 m2), - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 380,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - profilowanie i uzupełnienie podbudowy na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 230,00 mb. 7)Remont drogi gminnej nr 490331S ("Floriana") w sołectwie Międzyrzecze Dolne; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - wymiana części podbudowy, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 878,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka -345,00 mb. 8)Remont drogi gminnej nr 490435S ("Stolarska") w sołectwie Międzyrzecze Górne; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 654,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 187,00 mb. 9)Remont drogi gminnej nr 490384S ("Grabinka") w sołectwie Międzyrzecze Górne; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 156,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - profilowanie i uzupełnienie podbudowy na wjazdach, - ułożenie cieku betonowego liniowego wraz z robotami towarzyszącymi, Długość remontowanego odcinka - 39,00 mb. 10)Remont drogi gminnej nr 490295S ("Południowa") w sołectwie Rudzica; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - wymiana części podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 741,50 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 211,00 mb. 11)Remont drogi gminnej nr 490311S ("św. Franciszka") w sołectwie Rudzica; - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - wyrównanie nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 531,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 150,00 mb. 12)Remont drogi wewnętrznej na dz. nr 943/15 ("Szczęśliwa") w sołectwie Rudzica; - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 330,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - wykonanie nawierzchni asfaltowej na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 93,00 mb. Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 490043S (Dębowa) w km od 0+003,0 do 0+278,0 w sołectwie Jasienica uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku; Zakres prac/robót dla części III obejmuje: - ścinanie, profilowanie podłoża wraz z rozbiórką nawierzchni asfaltowej na połączeniu, - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 552,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - przełożenie krawężnika na wjazdach, Długość remontowanego odcinka - 138,00 mb. Cześć IV: Przebudowa drogi gminnej nr 490115S (Hiacyntów) w km od 0 + 003 do 0 + 141 w sołectwie Jasienica uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku; Zakres prac/robót dla części IV obejmuje: - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 552,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - remont istniejącego przepustu wraz z robotami towarzyszącymi, Długość remontowanego odcinka - 275,0 mb. Część V: Przebudowa drogi gminnej nr 490148S Pod Górką (Solarska) w km od 1 + 289 do 1 + 516 w sołectwie Grodziec uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku; Zakres prac/robót dla części V obejmuje: - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, - ścinanie, profilowanie podłoża, - stabilizacja istniejącej podbudowy spoiwem, - wykonanie warstwy górnej podbudowy, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstw wiążącej i ścieralnej (po 799,00 m2), - utwardzenie poboczy (ścinanie, profilowanie, utwardzenie mieszanką kruszyw, powierzchniowe utrwalenie), - remont istniejących przepustów wraz z robotami towarzyszącymi, - oczyszczenie rowów z namułu, Długość remontowanego odcinka - 227,0 mb. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i sposób ich wykonania stanowi: - STWiOR stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. - przedmiar robót (pełniący funkcję pomocniczą).
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233142-6 |
45233120-6 |
45233220-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. W przypadku pozyskania dodatkowych środków w budżecie bądź przesunięć w planach budżetu Gminy, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będzie przedłużenie odcinków dróg objętych zamówieniem podstawowym (powtórzenie robót budowlanych) dla zadań w CZĘŚCI I: Remont drogi gminnej nr 490174S ("Zagoje") w sołectwie Bielowicko (100m), do kwoty 28 175,28 zł., Remont drogi gminnej nr 490028S ("Miodowa") w sołectwie Jasienica (100m), do kwoty 35 412,95 zł., Remont drogi gminnej nr 490262S ("Borek") w sołectwie Landek (100m), do kwoty 40 389,54 zł., Remont drogi gminnej nr 490192S ("Kamieniec") w sołectwie Łazy (100m), do kwoty 43 384,22 zł., Remont drogi gminnej nr 490228S ("M.Wardas") w sołectwie Roztropice (100 m), do kwoty 32 982,22 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: - dla części I oraz II - 31 sierpień 2020 r., - dla części III, IV, V - 30 czerwiec 2020 r. Rozwiązania równoważne Tam, gdzie w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tzn. innych niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta, patentu), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna,iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polska Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 ustawy. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze.zm.), ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 215) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych, Wykonawca przed ich dostarczeniem i zabudową przedłoży Zamawiającemu karty techniczne potwierdzające, że oferowany zamiennik spełnia wymogi wskazane w dokumentacji. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 215). Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zdolność techniczna lub zawodowa: Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył dla części I oraz części II zamówienia:
- jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia, która polegała na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, z potwierdzeniem, że ta robota została wykonana należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Pojęcie "budowa, przebudowa, rozbudowa" należy rozumieć zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (tj. DZ.U. z 2019 r. poz. 1186 ze.zm.).
Uwaga nr 2:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Kwalifikacje zawodowe - Wykonawca dla każdej części zamówienia, musi dysponować osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia (wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, w szczególności:
a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1117). W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r. poz. 2272) "świadczenie usług transgranicznych". Ocenę spełnienia warunku udziału, Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Zamawiający dopuszcza łączenie przedmiotowych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający poza kwalifikacjami zawodowymi w postaci dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dla części III,IV oraz części V zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 7 do SIWZ).
Uwaga nr 3:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, które potwierdzą spełnienie warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z § 2 ust.
4 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126).
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I: 19 000,00 zł.,
b) dla części II: 17 000,00 zł.,
c) dla części III: 3 000,00 zł.,
d) dla części IV: 2 000,00 zł.,
e) dla części V: 4 000,00 zł.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jasienicy nr konta: 82 8117 0003 0000 0101 2000 0100 tytułem: "Postępowanie przetargowe, nr sprawy ZP.271.11.2020, wadium dla części .......". Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na ww. konto,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu. Dopuszcza się złożenie dokumentu wadium bezpośrednio z ofertą. Wówczas zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych w treści art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp,
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania:
a) ustalać beneficjenta gwarancji,
b) określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich - określoną w SIWZ,
c) określać termin ważności gwarancji - określony w SIWZ,
d) określać przedmiot gwarancji - określony w SIWZ,
e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Pełnomocnika Zamawiającego.
Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez Pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile wynika to ze stosownego umocowania (np. pełnomocnictwa, umowy konsorcjum).
Zwrot wadium:
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów ust. 9,
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umów w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 8 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego,
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zatrzymanie wadium:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr I, załącznik nr 2A do SIWZ dla części nr II oraz załącznik nr 2B do SIWZ dla części nr III, IV oraz V
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % całkowitej zaoferowanej ceny dla części I lub części II zamówienia, zgodnie z SIWZ. Wykonawca składający ofertę na część III, IV lub część V, nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń za wady będzie wynosiła 30% wysokości zabezpieczenia.Dopuszczalne formy wniesienia zabezpieczenia - zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem umowy, najpóźniej w dniu jej podpisania, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy z Wykonawcą. W przypadku braku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wyznaczonym terminie, Zamawiający odstąpi od zawarcia umowy. Formy wniesienia zabezpieczenia: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank Spółdzielczy w Jasienicy Nr 82 8117 0003 0000 0101 2000 0100 z podaniem tytułu: "Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr postępowania ZP.271.11.2020 "Remonty i przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica dla części .............", - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, a za zgodą Zamawiającego również: - w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, - przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. Z dokumentu gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, winno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 151 ustawy Pzp. Strony ustalają, że wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w następujący sposób; a). 70 % w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń, b). pozostałe 30 % w terminie 15 dni od dnia upływu okresu rękojmi za wady.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający" dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach: a)wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych trwających dłużej niż 7 dni kalendarzowych w jednym ciągu uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią przewidzianą w STWiOR. Wydłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres udokumentowanych niesprzyjających warunków pogodowych potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. b)wystąpienia siły wyższej; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia o charakterze nagłym w szczególności działanie żywiołów o skutku katastrofalnym w postaci powodzi huraganu itp., c) zwiększenia zakresu i wartości robót do wykonania zgodnie z §7 ust. 8 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr I, załącznik nr 2A do SIWZ dla części nr II oraz załącznik nr 2B do SIWZ dla części nr III, IV oraz V. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postępowania dla części III, IV oraz V w przypadku braku otrzymania dotacji z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie klęsk żywiołowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Remonty dróg gminnych w sołectwach Bielowicko, Biery, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Roztropice, Świętoszówka i Wieszczęta |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Remonty dróg gminnych w sołectwach Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne i Rudzica |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 490043S (Dębowa) w km od 0+003,0 do 0+278,0 w sołectwie Jasienica uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postępowania dla części III, IV oraz V w przypadku braku otrzymania dotacji z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie klęsk żywiołowych.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 490115S (Hiacyntów) w km od 0 + 003 do 0 + 141 w sołectwie Jasienica uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postępowania dla części III, IV oraz V w przypadku braku otrzymania dotacji z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie klęsk żywiołowych.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 490148S Pod Górką (Solarska) w km od 1 + 289 do 1 + 516 w sołectwie Grodziec uszkodzonej podczas powodzi w 2013 roku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233120-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1) Cena ofertowa brutto (C) | 60,00 |
2) Dodatkowy okres gwarancji - kryterium wydłużenia okresu gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postępowania dla części III, IV oraz V w przypadku braku otrzymania dotacji z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie klęsk żywiołowych.
INNE PRZETARGI JASIENICA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2025r.
- Świadczenie usługi w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Jasienica w roku 2025
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.