Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Jarosław: Dostawa urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych kserokopiarek) oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 517458 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostwo.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych kserokopiarek) oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa: 1) fabrycznie nowych i spełniających wymagania Zamawiającego urządzeń fotokopiujących, (kserokopiarek) tj. urządzeń: kopiujących, drukujących, skanujących, z obsługą faksu, wraz z akcesoriami (przyłącza, kable, itp.) oraz stosowną dokumentacją i oprogramowaniem; 2) fabrycznie nowego i spełniającego wymagania Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i stosowną dokumentacją oraz oprogramowaniem operacyjnym i użytkowym; 3) spełniających wymagania Zamawiającego pakietów oprogramowania użytkowego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia poniżej 200 000 euro. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące (kserokopiarka wielofunkcyjna) A4; 2) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące (kserokopiarka wielofunkcyjna) A3; 3) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące (kserokopiarka wielofunkcyjna) A3 o dużej wydajności; 4) zasilacz UPS (urządzenie podtrzymujące napięcie); 5) skaner nabiurkowy wersja A; 6) skaner nabiurkowy wersja B; 7) dysk zewnętrzny podłączany przez port USB 3.0 o pojemności 1 TB; 8) pamięć zewnętrzna typu pendrive USB 3.0 o pojemności 16 GB; 9) stacja robocza graficzna (zestaw komputerowy stacjonarny), w tym: jednostka centralna + klawiatura + mysz, monitor ciekłokrystaliczny; 10) operacyjne i użytkowe oprogramowanie komputerowe (licencje na użytkowanie). W ramach dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać: 1) instalacji i konfiguracji oprogramowania na dostarczanych urządzeniach, 2) podłączenia, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń oraz uruchomienia i przetestowania ich na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie Zamawiającego. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia urządzeń demonstracyjnych lub powystawowych; 2) wszystkie dostarczane urządzenia i artykuły stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania i nie dotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) nowo wytworzone, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 r., d) muszą być objęte minimum standardową rękojmią i gwarancją jakości, tzn. taką, jaka jest powszechnie stosowana dla danego urządzenia tj. której minimalny okres dla danego urządzenia oraz warunki realizacji zostały określone przez producenta urządzenia; 3) dostarczone urządzenia muszą być wyposażone we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego; 4) przyłącza sygnałowe muszą posiadać zestaw złącz gwarantujący maksymalną wydajność i funkcjonalność urządzenia; 5) dostarczone urządzenia muszą posiadać: instrukcje obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach; 6) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonych urządzeń muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski w formie papierowej/drukowanej lub na nośnikach CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych urządzeń, które muszą być w formie papierowej/drukowanej; 7) gwarancje na urządzenia zaoferowana przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się automatycznie postanowieniami umowy na wykonanie zamówienia i nie mogą ulec zmianie, a bieg ich będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia określa Wykaz Ilościowy Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) część I: Dostawa fabrycznie nowych i spełniających wymagania Zamawiającego urządzeń fotokopiujących, (kserokopiarek) tj. urządzeń: kopiujących, drukujących, skanujących, z obsługą faksu, wraz z akcesoriami (przyłącza, kable, itp.) oraz stosowną dokumentacją i oprogramowaniem; 2) część I: zamówienia swoim zakresem obejmuje: a) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A4, b) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A3, c) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A3 o dużej wydajności; 3) część II: Dostawa fabrycznie nowego i spełniającego wymagania Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i stosowną dokumentacją oraz oprogramowaniem operacyjnym i użytkowym; 4) część II: zamówienia swoim zakresem obejmuje: a) zasilacz UPS (urządzenia podtrzymujące napięcie); b) skaner nabiurkowy wersja A; c) skaner nabiurkowy wersja B; d) dysk zewnętrzny podłączany przez port USB 3.0 o pojemności 1 TB; e) pamięć zewnętrzna typu pendrive USB 3.0 o pojemności 16 GB; f) stacja robocza graficzna (zestaw komputerowy stacjonarny), w tym: jednostka centralna + klawiatura + mysz, monitor ciekłokrystaliczny g) operacyjne (3) i użytkowe (5) oprogramowanie komputerowe (licencje na użytkowanie)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.00.00-0, 48.62.40.00-8, 48.77.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) dla oferowanych urządzeń fotokopiujących (kserokopiarek): a) w zakresie tiret 1 - Specyfikacje techniczne urządzeń; b) w zakresie tiret 2 - Deklaracje CE 2) dla oferowanych urządzeń UPS: w zakresie tiret 1 - Specyfikacje techniczne urządzeń; 3) dla oferowanych skanerów: w zakresie tiret 1 - Specyfikacje techniczne urządzeń; 4) dla oferowanych jednostek centralnych stacji roboczych graficznych: a) w zakresie tiret 1 - Specyfikacje techniczne jednostek centralnych stacji roboczych graficznych, b) w zakresie tiret 2 - Deklaracje CE, c) w zakresie tiret 3 - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub równoważny, d)w zakresie tiret 4 - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 130), 37 - 500 Jarosław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój Nr 1 - Biuro podawcze), 37 - 500 Jarosław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych i spełniających wymagania Zamawiającego urządzeń fotokopiujących, (kserokopiarek) tj. urządzeń: kopiujących, drukujących, skanujących, z obsługą faksu, wraz z akcesoriami (przyłącza, kable, itp.) oraz stosowną dokumentacją i oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: zamówienia swoim zakresem obejmuje: a) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A4, b) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A3, c) pełnokolorowe urządzenie fotokopiujące A3 o dużej wydajności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego i spełniającego wymagania Zamawiającego sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i stosowną dokumentacją oraz oprogramowaniem operacyjnym i użytkowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: zamówienia swoim zakresem obejmuje: a) zasilacz UPS (urządzenia podtrzymujące napięcie); b) skaner nabiurkowy wersja A; c) skaner nabiurkowy wersja B; d) dysk zewnętrzny podłączany przez port USB 3.0 o pojemności 1 TB; e) pamięć zewnętrzna typu pendrive USB 3.0 o pojemności 16 GB; f) stacja robocza graficzna (zestaw komputerowy stacjonarny), w tym: jednostka centralna + klawiatura + mysz, monitor ciekłokrystaliczny g) operacyjne (3) i użytkowe (5) oprogramowanie komputerowe (licencje na użytkowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.00.00-0, 48.62.40.00-8, 48.77.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Tworzenie miejsc opieki w Miejskim Żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu. Wykonanie projektu na: "Opracowanie dokumentacji dla Miejski Żłobek Radosny Zakątek w Jarosławiu".
- Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
- Świadczenie usługi restauracyjnej w 2025 r. (2 części)
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowego, sieciowego i oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Zakup zestawów komputerowych 52CWPL/TP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.