eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoUsługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Radomsko: Usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 517508 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku wymienionego w dwóch zestawach : 1.1 Zestaw I - Pakiety od 1 - 72 z podziałem na poszczególne pakiety (72 pakiety): 1.1.1 PAKIET 1 - Przegląd myjni i sterylizatorów, 1.1.2 PAKIET 2 - Przegląd stacji uzdatniania wody, 1.1.3 PAKIET 3 - Przegląd respiratorów, 1.1.4 PAKIET 4 - Przegląd respiratorów, 1.1.5 PAKIET 5 - Przegląd respiratorów, 1.1.6 PAKIET 6 - Przegląd respiratorów, 1.1.7 PAKIET 7 - Przegląd respiratorów z karetek, 1.1.8 PAKIET 8 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.9 PAKIET 9 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.10 PAKIET 10 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.11 PAKIET 11 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.12 PAKIET 12 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.13 PAKIET 13 - Przegląd aparatu do hemodializy, 1.1.14 PAKIET 14 - Przegląd diatermii chirurgicznych, 1.1.15 PAKIET 15 - Przegląd strzykawki automatycznej, 1.1.16 PAKIET 16 - Przegląd strzykawki automatycznej, 1.1.17 PAKIET 17 - Przegląd aparatu EEG, 1.1.18 PAKIET 18 - Przegląd myjni-dezynfektorów (2 razy w roku), 1.1.19 PAKIET 19 - Przegląd myjni - dezynfektorów do kaczek i basenów (4 razy w roku), 1.1.20 PAKIET 20 - Przegląd bronchofiberoskopów i bronchoskopów, 1.1.21 PAKIET 21 - Przegląd aparatów do znieczulania, 1.1.22 PAKIET 22 - Przegląd aparatów EKG, 1.1.23 PAKIET 23 - Przegląd lamp operacyjnych, 1.1.24 PAKIET 24 - Przegląd stołów operacyjnych, 1.1.25 PAKIET 25 - Przegląd kardiostymulatorów zewnętrznych, 1.1.26 PAKIET 26 - Przegląd stymulatora nerwów obwodowych, 1.1.27 PAKIET 27 - Przegląd aparatu do krioterapii, 1.1.28 PAKIET 28 - Przegląd kriokomory, 1.1.29 PAKIET 29 - Przegląd laserów chirurgicznych, 1.1.30 PAKIET30 - Przegląd laparoskopu i artroskopu wraz z instrumentarium, 1.1.31 PAKIET 31 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.32 PAKIET 32 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.33 PAKIET 33 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.34 PAKIET 34 - Przegląd endoskopów(2 razy w roku) oraz myjni (raz w roku), 1.1.35 PAKIET 35 - Przegląd endoskopów (2 razy w roku) oraz myjni (raz w roku), 1.1.36 PAKIET 36 - Przegląd kolposkopu, 1.1.37 PAKIET 37 - Przegląd urządzeń okulistycznych, 1.1.38 PAKIET 38 - Przegląd polifizjografu, 1.1.39 PAKIET 39 - Przegląd pulsoksymetrów, 1.1.40 PAKIET 40 - Przegląd spirometrów, 1.1.41 PAKIET 41 - Przegląd urządzenia do ogrzewania pacjenta, 1.1.42 PAKIET 42 - Przegląd urządzenia do hipotermii, 1.1.43 PAKIET 43 - Przegląd urządzenia do badania słuchu noworodków, 1.1.44 PAKIET 44 - Przegląd laparoskopu, 1.1.45 PAKIET 45 - Przegląd aparatów USG, 1.1.46 PAKIET 46 - Przegląd aparatów USG 1.1.47 PAKIET 47 - Przegląd aparatów USG, 1.1.48 PAKIET 48 - Przeglądy nagrywarki, 1.1.49 PAKIET 49 - Przegląd mikroskopu operacyjnego, 1.1.50 PAKIET 50 - Przegląd łóżek intensywnej opieki medycznej, 1.1.51 PAKIET 51 - Przegląd loży laminarnej, 1.1.52 PAKIET 52 - Przegląd destylatora wody, 1.1.53 PAKIET 53 - Przegląd aparatu do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej, 1.1.54 PAKIET 54 - Przeglądy tomografu komputerowego, 1.1.55 PAKIET 55 - Przegląd mammografu, 1.1.56 PAKIET 56 - Przegląd aparatu RTG cyfrowego, 1.1.57 PAKIET 57 - Przegląd aparatu RTG, 1.1.58 PAKIET 58 - Przegląd aparatu RTG jezdnego, 1.1.59 PAKIET 59 - Przegląd aparatu RTG przejezdnego, 1.1.60 PAKIET 60 - Aparat RTG przejezdny typu ramię C, 1.1.61 PAKIET 61 - Przegląd densytometru, 1.1.62 PAKIET 62 - Przegląd ucyfrowienia aparatu RTG oraz drukarki, 1.1.63 PAKIET 63 - Przegląd drukarek do klisz, 1.1.64 PAKIET 64 - Przegląd zestawu do badań mikrometodą kolumnową z żelem, 1.1.65 PAKIET 65- Przegląd respiratorów, 1.1.66 PAKIET 66 - Przegląd myjni, 1.1.67 PAKIET 67 - Przegląd audiometrów (pozycja 3 i 1 ze wzorcowaniem), 1.1.68 PAKIET 68 -Przegląd i legalizacja wag, 1.1.69 PAKIET 69 - Wzorcowanie piet i termometrów, 1.1.70 PAKIET 70 - Wzorcowanie luksomierza, 1.1.71 PAKIET 71 -Kalibracja miernika dawki 1.1.72 PAKIET 72 -Przegląd aparatów USG 1.2 Zestaw II -Pakiety 1 - 2 bez podziału na zadania (1 zadanie) 1.2.1 Serwis i konserwacja urządzeń i sprzętu medycznego, 1.2.2 Przeglądy sprzętu z karetek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 73.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć: 1. Zaakceptowany/e Projekt/y umowy/ów - Załącznik Nr 2, 2.1, 2.2, 2.3, 1.1 Załącznik nr 2 - Projekt umowy do Zestawu I (bez Pakietu 54 i 55), 1.2 Załącznik nr 2.1 - Projekt umowy do Zestawu II, 1.3 Załącznik nr 2.2 - Projekt umowy do Pakietu 54 (Tomograf), 1.4 Załącznik nr 2.3 - Projekt umowy do Pakietu 55 (Mammograf) 2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 ( Zestaw I, II) 3. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w aktualnym dokumencie rejestrowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), b) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 pkt. 1, spowodowanego wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia, c) zmiana stawki podatku VAT, d) zmiana konta bankowego, e) zmiana harmonogramu. 2. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36, pok. -1099 (niższy parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ( holl główny - po prawej stronie) Dyrekcji Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.