Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Radomsko: Usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 517508 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu technicznego aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Powiatowego w Radomsku wymienionego w dwóch zestawach : 1.1 Zestaw I - Pakiety od 1 - 72 z podziałem na poszczególne pakiety (72 pakiety): 1.1.1 PAKIET 1 - Przegląd myjni i sterylizatorów, 1.1.2 PAKIET 2 - Przegląd stacji uzdatniania wody, 1.1.3 PAKIET 3 - Przegląd respiratorów, 1.1.4 PAKIET 4 - Przegląd respiratorów, 1.1.5 PAKIET 5 - Przegląd respiratorów, 1.1.6 PAKIET 6 - Przegląd respiratorów, 1.1.7 PAKIET 7 - Przegląd respiratorów z karetek, 1.1.8 PAKIET 8 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.9 PAKIET 9 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.10 PAKIET 10 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.11 PAKIET 11 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.12 PAKIET 12 - Przegląd kardiomonitorów, 1.1.13 PAKIET 13 - Przegląd aparatu do hemodializy, 1.1.14 PAKIET 14 - Przegląd diatermii chirurgicznych, 1.1.15 PAKIET 15 - Przegląd strzykawki automatycznej, 1.1.16 PAKIET 16 - Przegląd strzykawki automatycznej, 1.1.17 PAKIET 17 - Przegląd aparatu EEG, 1.1.18 PAKIET 18 - Przegląd myjni-dezynfektorów (2 razy w roku), 1.1.19 PAKIET 19 - Przegląd myjni - dezynfektorów do kaczek i basenów (4 razy w roku), 1.1.20 PAKIET 20 - Przegląd bronchofiberoskopów i bronchoskopów, 1.1.21 PAKIET 21 - Przegląd aparatów do znieczulania, 1.1.22 PAKIET 22 - Przegląd aparatów EKG, 1.1.23 PAKIET 23 - Przegląd lamp operacyjnych, 1.1.24 PAKIET 24 - Przegląd stołów operacyjnych, 1.1.25 PAKIET 25 - Przegląd kardiostymulatorów zewnętrznych, 1.1.26 PAKIET 26 - Przegląd stymulatora nerwów obwodowych, 1.1.27 PAKIET 27 - Przegląd aparatu do krioterapii, 1.1.28 PAKIET 28 - Przegląd kriokomory, 1.1.29 PAKIET 29 - Przegląd laserów chirurgicznych, 1.1.30 PAKIET30 - Przegląd laparoskopu i artroskopu wraz z instrumentarium, 1.1.31 PAKIET 31 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.32 PAKIET 32 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.33 PAKIET 33 - Przegląd defibrylatorów, 1.1.34 PAKIET 34 - Przegląd endoskopów(2 razy w roku) oraz myjni (raz w roku), 1.1.35 PAKIET 35 - Przegląd endoskopów (2 razy w roku) oraz myjni (raz w roku), 1.1.36 PAKIET 36 - Przegląd kolposkopu, 1.1.37 PAKIET 37 - Przegląd urządzeń okulistycznych, 1.1.38 PAKIET 38 - Przegląd polifizjografu, 1.1.39 PAKIET 39 - Przegląd pulsoksymetrów, 1.1.40 PAKIET 40 - Przegląd spirometrów, 1.1.41 PAKIET 41 - Przegląd urządzenia do ogrzewania pacjenta, 1.1.42 PAKIET 42 - Przegląd urządzenia do hipotermii, 1.1.43 PAKIET 43 - Przegląd urządzenia do badania słuchu noworodków, 1.1.44 PAKIET 44 - Przegląd laparoskopu, 1.1.45 PAKIET 45 - Przegląd aparatów USG, 1.1.46 PAKIET 46 - Przegląd aparatów USG 1.1.47 PAKIET 47 - Przegląd aparatów USG, 1.1.48 PAKIET 48 - Przeglądy nagrywarki, 1.1.49 PAKIET 49 - Przegląd mikroskopu operacyjnego, 1.1.50 PAKIET 50 - Przegląd łóżek intensywnej opieki medycznej, 1.1.51 PAKIET 51 - Przegląd loży laminarnej, 1.1.52 PAKIET 52 - Przegląd destylatora wody, 1.1.53 PAKIET 53 - Przegląd aparatu do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej, 1.1.54 PAKIET 54 - Przeglądy tomografu komputerowego, 1.1.55 PAKIET 55 - Przegląd mammografu, 1.1.56 PAKIET 56 - Przegląd aparatu RTG cyfrowego, 1.1.57 PAKIET 57 - Przegląd aparatu RTG, 1.1.58 PAKIET 58 - Przegląd aparatu RTG jezdnego, 1.1.59 PAKIET 59 - Przegląd aparatu RTG przejezdnego, 1.1.60 PAKIET 60 - Aparat RTG przejezdny typu ramię C, 1.1.61 PAKIET 61 - Przegląd densytometru, 1.1.62 PAKIET 62 - Przegląd ucyfrowienia aparatu RTG oraz drukarki, 1.1.63 PAKIET 63 - Przegląd drukarek do klisz, 1.1.64 PAKIET 64 - Przegląd zestawu do badań mikrometodą kolumnową z żelem, 1.1.65 PAKIET 65- Przegląd respiratorów, 1.1.66 PAKIET 66 - Przegląd myjni, 1.1.67 PAKIET 67 - Przegląd audiometrów (pozycja 3 i 1 ze wzorcowaniem), 1.1.68 PAKIET 68 -Przegląd i legalizacja wag, 1.1.69 PAKIET 69 - Wzorcowanie piet i termometrów, 1.1.70 PAKIET 70 - Wzorcowanie luksomierza, 1.1.71 PAKIET 71 -Kalibracja miernika dawki 1.1.72 PAKIET 72 -Przegląd aparatów USG 1.2 Zestaw II -Pakiety 1 - 2 bez podziału na zadania (1 zadanie) 1.2.1 Serwis i konserwacja urządzeń i sprzętu medycznego, 1.2.2 Przeglądy sprzętu z karetek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 73.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 4 do S.I.W.Z.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć: 1. Zaakceptowany/e Projekt/y umowy/ów - Załącznik Nr 2, 2.1, 2.2, 2.3, 1.1 Załącznik nr 2 - Projekt umowy do Zestawu I (bez Pakietu 54 i 55), 1.2 Załącznik nr 2.1 - Projekt umowy do Zestawu II, 1.3 Załącznik nr 2.2 - Projekt umowy do Pakietu 54 (Tomograf), 1.4 Załącznik nr 2.3 - Projekt umowy do Pakietu 55 (Mammograf) 2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 ( Zestaw I, II) 3. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w aktualnym dokumencie rejestrowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), b) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 pkt. 1, spowodowanego wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia, c) zmiana stawki podatku VAT, d) zmiana konta bankowego, e) zmiana harmonogramu. 2. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36, pok. -1099 (niższy parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ( holl główny - po prawej stronie) Dyrekcji Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Usługa kompleksowej ochrony i monitoringu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie ul. Jeżynowa 40, gm. Radomsko
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.