Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Police: dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Police Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Policach, do kontaktów: Róża Kłys, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832, e-mail: krzysztof.malodobry@ug.police.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.police.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Police, Zdzisław Marendziak, Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091/4311801, fax 091/4311832, e-mail: gkm@ug.police.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Police. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : teren gminy Police. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a/potwierdzenie,że Dostawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a profil jego działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidenccji gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem sskładania ofert, c/ aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skadania ofert, d/ aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada dostawca, f/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g/ wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i oodbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), h/sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, i/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j/ kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności, k/kserokpia potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub wadium w pozostałych formach - w oryginale l/ kostorys ofertowy będący podstawą obliczenia ceny, m/ przedstawienia w ofercie zdjęć, katalogów z oferowanymi urządzeniami zabawowymi wraz z certyfikatami bezpieczeństwa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac i warunki zamówienia z tytułu dostawy i montażu urządzeń zabawowych określa załącznik Nr 2 do SIWZ, natomiast wykaz placów zabaw na terenie Gminy Police pod lokalizację wspomnianych urządzeń określa załącznik Nr 3 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł) w terminie do dnia 25 września 2006r. do godz. 10.00 Wadium może być wnoszone w następujących formach: -w pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm.). Wadium w formie gotówkowej należy wpłacać na rachunek depozytowy Urzędu Gminy w Policach w I Oddziale PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40. Kasa banku znajduje się również w siedzibie Zamawiającego. Numer konta: 79102047950000910200090886. Wadium składane w innej formie niż gotówkowej należy złożyć w oryginale wraz z ofertą cenową. Dokument wniesienia wadium winien być opisany: \Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Police\. Zwolnienie wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy z dnia 29.01 2004r.Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Dostawca spełniał warunki określone ustawą Prawo zamówień publicznych. O udział w przetargu mogą ubiegać się Dostawcy, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy wykonane zostały należycie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia.Jeżeli dostawca nie będzie spełniał choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)potwierdzenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a profil jego działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada dostawca, f)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), h)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres. i)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j)kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub wadium w pozostałych formach - w oryginale, l)kosztorys ofertowy będący podstawą obliczenia ceny (wg KNR, kalkulacji własnej), m)przedstawienia w ofercie zdjęć, katalogów z oferowanymi urządzeniami zabawowymi wraz z certyfikatami bezpieczeństwa, n)oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 4), że: 1)przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, 2)zapoznał się z SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, 3)w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu, 4)firma spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Brak któregokolwiek żądanego dokumentu spowoduje odrzucenie oferty UWAGA: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w dokumencie rejestrowym firmy. Ofertę oraz oświadczenie należy złożyć na drukach stanowiących załączniki do SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.police.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, sala 32.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa Miejskiego Ośrodka Kultury i Edukacji Ekologicznej w Policach
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Spółki
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Budowa integracyjnego placu zabaw w Miłomłynie - I etap
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.