Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Gliwice: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych
Numer ogłoszenia: 517644 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych, nici szewnych i chirurgicznych oraz siatek operacyjnych. 1. Zamówienie podzielono na 7 niżej wymienionych pakietów (części), których pełny wykaz zawiera formularz oferty (załącznik 1 do SIWZ) wraz z formularzami pakietów Nici szewne Nici szewne Materiały opatrunkowe Pieluchomajtki i podkłady Siatki operacyjne Sterylne zestawy do zabiegów ortopedycznych Sprzęt jednorazowego użytku 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość pakietów (części). 3. Pod pojęciem części zamówienia Zamawiający rozumie poszczególne pakiety (art. 2 pkt. 6 Pzp). 4. W ramach każdej części (pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje. 5. Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji pakietu (zadania), na które składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym musi spełniać wymagania nałożone przez ustawę z dnia 20.05. 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17.06.2010 r., Nr 107, poz. 679) oraz Dyrektywy Rady 93/42/EWG (Dz. U. UE 169 z dn. 12.07.1993 r. ze zm.). 7. Oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w SIWZ oraz ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17.06.2010 r., Nr 107, poz. 679). 8. Oferowane produkty Wykonawców muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z art. 11 cytowanej ww. ustawy o wyrobach medycznych i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 23.09.2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z dn. 06.10.2010 r., Nr 186, poz. 1252), posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz muszą być uprzednio zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, z zastrzeżeniem art. 133 ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych. 9. Wykonawca obowiązany będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego dokumenty (deklarację zgodności, certyfikat zgodności) potwierdzające spełnianie wymogów przez dostarczone wyroby medyczne, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice lub w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej, (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej, (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-1, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 28 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pielichomajtki i podkłady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne zestawy do zabiegów ortopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- wykonanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, w ramach rządowego programu wsparcia budownictwa z Funduszu Dopłat - BGK XV.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla cmentarza przy ul. Poniatowskiego 16 w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.