Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Rokiciny: II przetarg na dostawę fabrycznie nowej koparko ładowarki dla Gminy Rokiciny
Numer ogłoszenia: 51799 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny, ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 044 7195010, fax 044 7195012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg na dostawę fabrycznie nowej koparko ładowarki dla Gminy Rokiciny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko - ładowarka powinna posiadać: a) Roki produkcji 2007-2008 b) Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej powyżej 90 KM przy prędkości obrotowej co najmniej 2200 obr/min. c) Napęd na obie osie (4x4) z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie. d) Koła przednie małe, tylnie duże, przednie koła skrętne e) Skrzynia biegów manualna synchronizowana lub automatyczna pozwalająca na zmianę biegów podczas jazdy, z elektronicznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy.. f) System hydrauliczny wyposażony w pompę wielotłoczkową lub podwójną pompą zębatą o minimalnej wydajności 130l/min i ciśnieniu 200 bar g) Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, z regulacją luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe. h) Skrzynkę narzędziową, immobiliser, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, pulsujące światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego, instrukcje obsługi w języku polskim, apteczkę. i) Kabina operatora spełniająca wymagania bezpieczeństwa pracy operatora w zakresie konstrukcji ochronnej w razie przewrócenia się maszyny oraz wymagania konstrukcji ochronnej przed spadającymi przedmiotami. j) Fotel operatora obrotowy z podłokietnikami. k) Kabina operatora powinna być wyposażona między innymi w wentylację i ogrzewanie, izolacje dźwiękochłonną, sygnał dźwiękowy, pas bezpieczeństwa, wycieraczki, wskaźniki: obrotomierz, temperatury płynu chłodzącego, czujnik ciśnienia oleju, poziomu paliwa, licznik motogodzin, l) Układ ładowarkowy koparko - ładowarki: - łyżka ładowarki w systemie z dwoma równoległymi siłownikami, zapewniająca samopoziomowanie łyżki - układ stabilizacji łyżki ładowarkowej - łyżka ładowarkowa dzielona z zębami - otwierana umożliwiające spychanie ładowanie kopanie chwytanie i wyrównywanie. - łyżka ładowarki musi posiadać możliwość zainstalowania wideł do palet. - pojemność łyżki nie mniej niż 0,9 m3 - wysokość załadunku mierzona od osi sworznia obrotu łyżki ładowarki min. 2700mm - udźwig łyżki ładowarki na pełnej wysokości min. 2600 kg m) Układ koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki: - koparka z łyżką podsiębierną z możliwością przesuwu bocznego wysięgnika - łyżki koparkowe o szerokości 600mm i 300 mm oraz łyżka skarpowa o min. szer. 1200 mm - głębokość kopania min. 5000mm. - wysokość załadunku min3600mm. - kąt obrotu łyżki koparki min. 180- stopni - szybkozłącze mechaniczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, realizował jako strona umowy dostawy o zakresie i wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Realizację należy rozumieć jako zawarcie umowy, umowy leasingu, wydanie przedmiotu, trwanie okresu leasingu i zakończenie umowy. Za dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia uznawane będą dostawy koparek, koparko-ładowarek, ładowarek itp. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Parafowany wzór umowy ( zał. nr 3 do siwz ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień bądź pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie wymagane E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1,B3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) opis parametrów technicznych oferowanej koparko-ładowarki, zawierający co najmniej informacje o sprzęcie wskazane przez Zamawiającego w pkt III-1 2) informację o oferowanym okresie gwarancji na sprzęt 3) informację o warunkach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz o wskazaniu siedziby serwisu 4) Zobowiązanie do przeszkolenia operatorów Zamawiającego i wskazanie metod szkolenia oraz czasu. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,za zgodność z oryginałem,. 2 )Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rokiciny Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny w godz 8-16 pn-pt.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rokiciny ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny pokój nr 7 Sekretariat urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Uni Europejskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
- Zakup i dostawa 1 szt. koparki kołowej dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.