eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie, Baryczusługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Barycz w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 517

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Końskie, Barycz: usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Barycz w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Barycz, do kontaktów: Agnieszka Jakóbczyk, Barycz, 26-200 Końskie, Barycz, tel. 041 3753850, fax 041 3753910, e-mail: nadlesnictwo.barycz@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/barycz/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Barycz w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 2,4,8 - usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zalesienia, odnowienia, poprawki, wprowadzanie podszytów, pielęgnację gleby, przygotowanie gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne, melioracje agrotechniczne, ochronę lasu, turystyczne zagospodarowanie lasu; usługi ochrony przeciwpożarowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą wykonywane na terenie Nadleśnictwa Barycz leśnictwa: Kacprów, Górny Staw, Smolarnia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 2 zamówienia - wadium o wartości: 3 485,00 zł Część 4 zamówienia - wadium o wartości: 2 683,00 zł Część 8 zamówienia - wadium o wartości: 3 381,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający zrealizuje płatność w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury za wykonane usługi. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadania 2,4,8 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem w tym 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarką dla każdego zadania, - dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 3 pilarkami łańcuchowymi i 1 ciągnikiem kołowym przystosowanym do zrywki drewna dla każdego zadania, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, itp.) o łącznej wartości min 70 000zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. par. 1 pkt. 1 (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, miejsca i terminu oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytą starannością ( np. opinie, list polecające, referencje), - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (świadectwo ukończenia kursu, kopie uprawnień do pracy pilarką, kopie dokumentów uprawniających do pracy na dostrzegalni p.poż. i do pracy z chemicznymi środkami ochrony roślin, certyfikaty, zaświadczenie wydane przez uprawnioną jednostkę), - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia Wcześniejsze ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 20.10.2005r., oraz opublikowane w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej: 2005/S 211-208783 z dn. 03.11.2005r. i Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 31.10.2005r., nr 247, poz. 57519. 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710/27/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę należy uiścić w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00, 77.21.14.00, 77.21.12.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 2 leśnictwo Kacprów Usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące min.: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, odnowienia, poprawki, pielęgnację gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne, melioracje agrotechniczne, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Kacprów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00, 77.21.14.00, 77.21.12.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 4 leśnictwo Górny Staw Usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące min.: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, odnowienia, poprawki, pielęgnację gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne, melioracje agrotechniczne, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Górny Staw 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00, 77.21.14.00, 77.21.12.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 8 leśnictwo Smolarnia Usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące min.: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, odnowienia, poprawki, pielęgnację gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne, melioracje agrotechniczne, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Smolarnia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.