eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy,dla części 1-4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Bydgoszcz: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy,dla części 1-4.
Numer ogłoszenia: 51804 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy,dla części 1-4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy,dla części 1-4. Część nr 1 -Rejon Bydgoszcz droga nr 5 / droga nr 10,Część nr 2 -Rejon Inowrocław droga nr 15 / droga nr 25: / droga nr 62,Część nr 3 -Rejon Nakło droga nr 10 / droga nr 25 / droga nr 56 /droga nr 80,Część nr 4 -Rejon Świecie droga nr 1/droga nr 5 /droga nr 16/ droga nr 55.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości zależnej od części, na które składa ofertę. Wysokość wadium na poszczególne części zamówienia : CZĘŚĆ NR 1 - 4000 PLN, CZĘŚĆ NR 2 - 3600 PLN, CZĘŚĆ NR 3 - 3500 PLN,CZĘŚĆ NR 4 - 6500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1 W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp .2.1 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby dla każdej części zamówienia legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej : 1. Kierownik robót: 1 osoba- wykształcenie min. średnie techniczne, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe min. 3 lata w realizacji podobnych robót branży drogowej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy/robót branży drogowej,2. Majster: 1 osoba posiadająca odpowiednie doświadczenie zawodowe - min. 2 lata pracy na podobnych stanowiskach.Osoba wskazana na stanowisko kierownika robót drogowych powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót drogowych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 2.2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować dla każdej części zamówienia następującymi jednostkami sprzętu:1) urządzenie wbijające lub wibromłot do pogrążania słupków w grunt-1 szt. 2) betoniarka przewoźna - 1 szt.3) wibrator do betonu- 1 szt. 4) przewoźny zbiornik na wodę-1szt. 5) sprzęt spawalniczy- 1 szt.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył), co najmniej 2 zadania obejmujące swoim zakresem ustawianie i wymianę barier energochłonnych. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe dla wszystkich osób). Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 2.Informację o sprzęcie i środkach transportu jakim dysponuje Wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia (Potencjał techniczny). 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego, Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, sekretariat pok.23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 09:30, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 85-950 BYDGOSZCZ UL.FORDOŃSKA 6, po. nr 23 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon Bydgoszcz: droga nr 5 / droga nr 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon Inowrocław: droga nr 15 / droga nr 25: / droga nr 62..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon w Nakle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon Nakło: droga nr 10 / droga nr 25 / droga nr 56 /droga nr 80..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon w Świeciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy-Rejon Świecie: droga nr 1/droga nr 5 /droga nr 16/ droga nr 55..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.