Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 518052 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie stanowi kompleksową usługę w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową szkolenia poligonowego w Bemowie Piskim i uroczystości wojskowych w 2014 roku w garnizonach w rejonie działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku. 2. Zamawiający przewiduje wynajęcie następujące ilości urządzeń sanitarnych: a) 58 kabin WC - garnizony z możliwością zmniejszenia; b) 80 kabin WC- poligon z możliwością zmniejszenia; c) 12 kontenerów sanitarnych wyposażone w prysznice i umywalki - poligon z możliwością zmniejszenia; d) 2 kontenery sanitarne wyposażone w prysznice i umywalki - garnizony z możliwością zmniejszenia. 3. Zamawiający szacunkowo przewidział ilość serwisów urządzeń sanitarnych w okresie trwania umowy: a) dla kabin WC w garnizonach - 400 serwisów z możliwością zmniejszenia; b) dla kabin WC na poligonie Bemowo Piskie - 1500 serwisów z możliwością zmniejszenia; c) dla kontenerów sanitarnych na poligonie Bemowo Piskie - 250 serwisów z możliwością zmniejszenia; d) dla kontenera sanitarnego w garnizonach - 20 serwisów z możliwością zmniejszenia; 4. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia lub przestawienia przenośnych kabin WC i kontenerów sanitarnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub Kierownika właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury w czasie 24 godzin od telefonicznego powiadomienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się realizować serwisy przenośnych kabin WC i kontenerów sanitarnych w miejscowościach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy wyłącznie na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego lub Kierownika właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury lub osoby przez niego upoważnionej. 6. Wykonawca wyznaczy upoważnioną osobę (osoby) do kontaktów z Zamawiającym oraz poda telefony kontaktowe do celów realizacji umowy . 7. Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników Wykonawcy, każdorazowy wjazd na poligon, celem przestawienia lub serwisu kontenera sanitarnego, kabiny WC musi być pisemnie uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie. 8. Zamawiający nie zapewnia dźwigu i samochodu do przewozu i ustawienia kontenerów sanitarnych. 9. Zamawiający przyjmuje, że w okresie trwania umowy, obowiązuje jednorazowa opłata za wynajęcie kontenerów sanitarnych i kabin WC. 10.Obsługa serwisowa przenośnych kabin WC obejmuje: całkowite opróżnienie zbiornika z nieczystości płynnych, umycie go i napełnienie preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; posprzątanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kabiny; zmycie i zdezynfekowanie kabiny wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; naprawienie niesprawnej kabiny lub jej wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny, wyposażenie i systematyczne uzupełnienie papieru toaletowego. 11.Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych obejmuje: całkowite opróżnienie zbiornika (szamba) z nieczystości płynnych, uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kabiny przy każdym serwisie; zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; podłączenie na koszt Wykonawcy kontenerów sanitarnych do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez użytkowników; ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu osób korzystających z kontenera; naprawienie niesprawnego kontenera lub jego wyposażenia. 12.Wyposażenie kontenerów: Oferowane kontenery powinny być wyposażone w: prysznice; umywalki; Kontenery muszą być wyposażone w równą ilość prysznicy i umywalek. przeciwpoślizgową podłogę; nad umywalkami muszą być zawieszone lustra; wieszak na ubranie; bojler elektryczny do podgrzania wody; instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo przeciwprądowe; hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne; przyłącze do agregatu prądotwórczego 16 KW 32A. 13.Przy dostawie na miejsce przeznaczenia Wykonawca dostarczy właściwemu Kierownikowi Sekcji Obsługi Infrastruktury dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych : pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych; rezystancji izolacji; zabezpieczeń różnicowo-prądowych. 14.Wyposażenie kabin: Oferowane kabiny winny być kabinami tego samego typu i jednakowej kolorystyki, które muszą być wyposażone w: sedes; pisuar; wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny sanitarnej); przeciwpoślizgową podłogę; zamykany pojemnik na papier toaletowy; zamek ze wskaźnikiem - wolny, zajęty; wieszak na ubranie; papier toaletowy; 15.Wykonawca powinien spełniać warunki: - Samochód przeznaczony do realizacji usługi powinien być samochodem o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 16.Wykonawca składając ofertę wykonania przedmiotu zamówienia określi: - Całkowity koszt wykonania usługi za okres obowiązywania umowy wyliczony wstępnie na podstawie danych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i cen jednostkowych zgodnych ze złożoną przez Wykonawcę ofertą określony kwotą netto, kwotą podatku VAT, oraz kwotą brutto. - Cenę jednostkową wynajmu jednej przenośnej kabiny WC określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową wynajmu jednego przenośnego kontenera sanitarnego wyposażonego w umywalki i prysznice, określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową jednorazowej obsługi serwisowej jednej przenośnej kabiny WC określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Cenę jednostkową jednorazowej obsługi serwisowej jednego przenośnego kontenera sanitarnego, określoną ceną netto, stawką i wielkością podatku VAT, oraz ceną brutto. - Oferowana cena uwzględnia i zawiera transport na miejsce docelowe rozładunek, serwis początkowy, załadunek i odbiór. - W okresie trwania umowy, obowiązuje jednorazowa opłata za wynajęcie kontenerów sanitarnych i kabin WC - niezależnie od rotacji urządzeń dokonywanych przez Wykonawcę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać albo z treści polisy (adnotacja ubezpieczyciela o dokonaniu wpłaty) albo z załączonego do polisy dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty należności (jednorazowej opłaty bądź raty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy-Zestawienie cenowe-Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp -W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 9 umowy. - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r. - Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
kancelaria 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna, pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy klimatyzatorów i central wentylacyjnych w m.: Giżycko, Antonowo, Brożówka, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo oraz w m. Mrągowo
- Dostawa sprzętu i artykułów survivalowych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.