Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Chorzów: Wykonanie miejsc utwardzonych z ażurowych płyt betonowych na terenie Gminy Chorzów II
Numer ogłoszenia: 518138 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie miejsc utwardzonych z ażurowych płyt betonowych na terenie Gminy Chorzów II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsc utwardzonych z ażurowych płyt betonowych na terenie Gminy Chorzów II. Wielkość zamówienia wynosi: - ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 959 m2 - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 na lawie betonowej - 147,76 mb. Zamawiający przekaże Wykonawcy zestawienie robót do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi na warunkach ujętych w niniejszych Ogólnych Warunkach Zamówienia Uzupełniającego (OWZU). Roboty powinny być wykonane na podstawie instrukcji producenta materiałów. Materiały, elementy i urządzenia przeznaczone do robót powinny odpowiadać Polskim Normom i Normom Branżowym, a w razie ich braku powinny mieć decyzje dopuszczające je do stosowania w budownictwie, wydane przez jednostki posiadające uprawnienia do wydawania takich decyzji. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DRO-SAB" S.C. ANDRZEJ BURON, STEFANIA BURON
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DRO-SAB" S.C. ANDRZEJ BURON, STEFANIA BURON
- Przedsiębiorstwo DRO - SAB Andrzej Buron, ul. Powstańców 16A, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73684,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90630,35
Oferta z najniższą ceną: 90630,35 / Oferta z najwyższą ceną: 90630,35
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na konieczność wykonania robót (dotacja z Urzędu Miasta) - zobowiązanie dotyczące funduszu obywatelskiego - inwestycja, Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami). Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym nr 389236-2013, data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 25.09.2013r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Realizacja usługi transportu sanitarnego"
- Zakupu sprzętu komputerowego zamówienie podzielone na części
- Dzierżawa analizatora do morfologii krwi 5 diff z retikulocytami wraz z dostawą odczynników
- Zakup samochodu służbowego.
- Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej
- nasadzenia roślin w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego "Zielony placyk przy Rynku"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. Etap IV.
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- "Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa boisk wielofunkcyjnych"
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ul. Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Zagospodarowanie terenu przy Starostwie Powiatowym w Węgorzewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.