Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Czarna Białostocka: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Numer ogłoszenia: 51818 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Romualda Traugutta , ul. Traugutta 28, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7103906, faks 85 7103906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2czb.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp2czb.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka tj. odpowiednio dla następujących placówek oświatowych : Zespół Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej : ul. Szkolna 1Czarna Wieś Kościelna, 16-020 Czarna Białostocka - Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta w Czarnej Białostockiej: ul. Traugutta 28, 16-020 Czarna Białostocka w ramach projektu Indywidualne nauczanie w szkołach Gminy Czarna Białostocka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . Przez jedną godzinę pozalekcyjną rozumie się 45 minut, a termin realizacji wyrażony w latach obejmuje rok szkolny. Zajęcia będą prowadzone w ramach n/w zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na każdą część zadania osobno) -razem przedmiot zamówienia obejmuje 13 części. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących n/w szkołach i obejmować będą następujące zadania : ZADANIE 1 - Zespół Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej - 4 części : Część 1. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 2. Prowadzenie zajęć rozwijających dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie -przyrodniczo Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Część 3. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Część 4. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2011 r. - łącznie 30 godzin zajęć; po1 godzinie zajęć w tygodniu w jednej grupie w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii ZADANIE 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Czarnej Białostockiej - 9 części : Część 1. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 295 godzin ; dwa razy w tygodniu w 3 grupach po 2 godziny dla każdej grupy zajęć w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 2. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 3. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część 4. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub kwalifikacje w zakresie psychologii. Część 5. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165 godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zajęć dla jednej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część 6. Prowadzenie zajęć terapeutycznych - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 60 godzin; raz w tygodniu po dwie godziny dla jednej grupy zajęć niepełnosprawnych w stadninie koni w miejscowości Gieniusze w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje pedagogiczne w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej Część 7. Prowadzenie zajęć specjalistycznych terapeutyczno-psychoedukacyjnych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 132 godziny w każdym oddziale (11oddziałów) po 6 godzin zajęć w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje pedagogiki, pedagogiki specjalnej, specjalistyczne kursy kwalifikacyjne Część 8. Prowadzenie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie dla każdej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część 9. Prowadzenie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk przyrodniczych Termin realizacji od 07.03.2011 r. do 31.12.2012 r. - łącznie 165godzin; dwa razy w tygodniu po jednej godzinie dla każdej grupy w okresie realizacji projektu Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, -prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, - jest zobowiązany opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, - zobowiązany jest sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie banerów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie XI SIWZ. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który wykaże , że w ostatnich 3 latach świadczył przynajmniej 3 usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej wymienionych w pkt. III (części 1-13) SIWZ dla każdej części oddzielnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania w poszczególnych częściach 1-13 na które składa ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne. Oferowana kadra musi legitymować się minimum 5 letnim stażem pracy w zawodzie odpowiadającym specyfice przedmiotu zamówienia dla każdej części .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami posiadającymi co najmniej stopień nauczyciela mianowanego oraz umiejętność obsługi programów komputerowych przeznaczonych dla uczniów klas I-III, wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z 2009 r. Dz. U. Nr 50 poz. 400 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Warunek ten spełni wykonawca, który posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2czb.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta
ul. Traugutta 28
16-020 Czarna Białostocka
tel. 85 7103906.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Traugutta 28 16-020 Czarna Białostocka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.