Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Warszawa: Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego (wszystkie Oddziały).
Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych, alkoholowych, piwa oraz papierosów dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku.
Numer ogłoszenia: 51834 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie , ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8632595, faks 022 8632595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego (wszystkie Oddziały). Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych, alkoholowych, piwa oraz papierosów dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego (wszystkie Oddziały). Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych, alkoholowych, piwa oraz papierosów dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.91.00.00 - Destylowane napoje alkoholowe 15.96.10.00 - Piwo 15.99.13.00 - Papierosy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 3.1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 3.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie napoi bezalkoholowych, alkoholowych, piwa lub papierosów, w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każde;. 3.1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.2 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 3.2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1; 3.2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3.2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 3.2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3.2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.3.1 jest niezgodna z ustawą; 3.3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; 3.3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.3.6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; 3.3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3.4 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 4.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). 4.1.6 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 4.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.2.1 Wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na sprzedaży i dostawie napoi bezalkoholowych, alkoholowych, piwa lub papierosów, w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 4.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.3.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - suma ubezpieczenia musi opiewać na wysokość co najmniej 100.000,00 zł - z datą ważności min do 15.03.2010r. Jeżeli okres ważności polisy jest krótszy Wykonawca złoży oświadczenie, że zobowiązuje się do przedłużeniu ważności polisy na wymagany okres i przedstawienia kopii w terminie 3 dni od wystawienia polisy. 4.3.2 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 15% wartości zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.4 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.4.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w niniejszym artykule w § 2 ust. 1 pkt 3, lit a, d, e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 4.4.2 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.4.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.4.3 .Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis z pkt. 4.4.2 stosuje się odpowiednio. 4.4.4 Dokumenty musza być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pełnomocnictw, określonych w niniejszej SIWZ, których treść i forma muszą być zgodne z odpowiednimi zapisami niniejszego artykułu. 4.4.5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.4.6 Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.mazowsze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa
godziny urzędowania 7.00-15.00
tel. (022) 571-61-00, fax. (022) 571-61-01.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa pok.422.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego (wszystkie Oddziały)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa napoi bezalkoholowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego (wszystkie Oddziały)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa napoi alkoholowych dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa napoi alkoholowych dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.91.00.00-0, 15.93.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa piwa dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa piwa dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.96.00.00-5, 15.96.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa papierosów dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa papierosów dla restauracji hotelowej w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego - Oddział w Płońsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa napojów bezalkoholowych, soków i nektarów dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej "Lubogoszcz" w Kasince Małej z podziałem na zadania - liczba zadań 11"
- DOSTAWA SPOŻYWCZYCH PRODUKTÓW PRZETWORZONYCH DLA ŻW (2025)
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Destylowane napoje alkoholowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.