eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieŚwiadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
Numer ogłoszenia: 518458 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242891 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Część I zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 112 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w Centrum Miasta na ulicach: Komuny Paryskiej, Pszczelnicza, Poprzeczna, Al. Sportowców, Cicha, Astrów, Jasna, PCK, Kolejowa, Nałkowskiej, Czeladzka, Różana, Korczaka, Mysłowicka, Głowackiego, Mickiewicza, Osiedle Ptasie, Słowackiego, Szeflera, Boczna, Sadzawki, Brzozowa, Moniuszki, Cmentarna, Powstańców, Dworska, Spokojna, Piaskowa, Srokowiecka, Śmiłowskiego, Fabryczna, Piastowska, Kilińskiego Dworcowa, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 40.880 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. 2) Część II zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 307 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Centrum za wyjątkiem ulic: Komuny Paryskiej, Pszczelnicza, Poprzeczna, Al. Sportowców, Cicha, Astrów, Jasna, PCK, Kolejowa, Nałkowskiej, Czeladzka, Różana, Korczaka, Mysłowicka, Głowackiego, Mickiewicza, Osiedle Ptasie, Słowackiego, Szeflera, Boczna, Sadzawki, Brzozowa, Moniuszki, Cmentarna, Powstańców, Dworska, Spokojna, Piaskowa, Srokowiecka, Śmiłowskiego, Fabryczna, Piastowska, Kilińskiego Dworcowa oraz Osiedle Tuwim i okolice MOPS, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 112.055 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. 3) Część III zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 66 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicy Michałkowice, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 24.090 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. 4) Część IV zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 29 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicy Bytków, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 10.585 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. 5) Część V zamówienia- zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci przebywających w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci zlokalizowanej przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich wraz z ich dowozem 2 razy dziennie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych. Ilość sporządzanych posiłków określona będzie na podstawie pisemnego zlecenia sporządzonego przez kierownika Specjalistycznej Placówki lub inną osobę upoważnioną z jednodniowym wyprzedzeniem. Dzienne zapotrzebowanie będzie w rozbiciu ilościowym na: śniadania, obiady i kolacje. Zamówienie obejmuje sporządzanie posiłków i ich dowóz dla między innymi dla około: - 31 dzieci starszych, kolacji przez 251 dni roboczych w roku oraz obiadów przez 62 dni robocze wolne od nauki - 12 dzieci młodszych, śniadań przez 251 dni roboczych oraz obiadów przez 251 dni roboczych Przewidywana liczba śniadań dla dzieci młodszych: 3.012 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci młodszych: 3.012 Przewidywana liczba kolacji dla dzieci starszych: 7.781 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci starszych: 1.922 Przewiduje się dostawę powyższej ilości posiłków w 502 transportach. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Przygotowane śniadanie i kolacja mają być dostarczone do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 7.30 Przygotowany obiad ma być dostarczony do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 11.30. Sporządzane i dostarczane do Specjalistycznej Placówki posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę tj. temperatura zupy nie niższa niż 75 stopni C, II dania nie niższa niż 63 stopni C, surówki nie wyższa niż 15 stopni C, przetwory mięsne plasterkowane lub porcjowane od 1 do 10 stopni C, wyroby garmażeryjne chłodzone od 2 do 4 stopni C, majonez od 0 do 20 stopni C, sosy majonezowe od 5 do 15 stopni C, mleko spożywcze pasteryzowane od 0 do 8 stopni C, śmietana i napoje mleczne fermentowane od 0 do 8 stopni C, masło nie wyższa niż 10 stopni C, sery twarogowe nie dojrzewające od 1 do 8 stopni C, oleje roślinne do 20 stopni C, margaryna do 15 stopni C. Poszczególne porcje śniadania i kolacji muszą być zapakowane w folie spożywcze i przewożone w pojemnikach przystosowanych do transportu żywności. Natomiast obiady muszą być przewożone w termosach. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać tygodniowy, zróżnicowany jadłospis, który wywiesza w każdy poniedziałek w stołówce dla części I, II, III, IV zamówienia. 2) Wykonawca dla części I, II, III, IV zamówienia zobowiązany jest weryfikować na podstawie dokumentu tożsamości wydawanie posiłków osobom do tego upoważnionym tj. osobom które zostały przez Zamawiającego zgłoszone Wykonawcy, iż mogą korzystać z gorących posiłków. W przypadku obciążenia Zamawiającego za gorące posiłki wydane osobie nieupoważnionej ( innej niż zgłoszona przez Zamawiającego ) nie będzie uiszczone wynagrodzenie za wydane posiłki. 3) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać tygodniowy, zróżnicowany jadłospis na każdy kolejny tydzień, który dostarczany będzie do każdego poprzedzającego czwartku tygodnia do Kierownika Specjalistycznej Placówki celem jego akceptacji dla części V zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożone procedury HACCP i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. 5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu( na przygotowanie posiłków/wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. 6) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo myć i wyparzać pojemniki, w których jest transportowana żywność dla V części zamówienia. 7) W celu potwierdzenia, że oferowana usługa w części V zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu próbki każdej składowej części potrawy z partii żywności nie mniej niż 150 gram w przypadku zup, mięsa, potraw mięsnych i rybnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), warzyw gotowanych, sosów, potraw mącznych oraz mlecznych, leguminy, wyrobów garmażeryjnych, sałatek. Należy nadmienić, że liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków oraz sporządzonych śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w gorących posiłków oraz śniadań, obiadów i kolacji będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane ilości gorących posiłków oraz sporządzonych śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci . Zgodnie z Rozporządzeniem ( WE ) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych, wymaga się od Wykonawcy sektora spożywczego opracowywania, wykonywania i utrzymywania procedury na podstawie zasad HACCP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci przebywających w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bar Uniwersalny U Karlika Karol Bryś, ul. Bytkowska 1, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50704,23

  • Oferta z najniższą ceną: 50704,23 / Oferta z najwyższą ceną: 56393,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.