To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Zabierzów: Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów biurowych do siedziby Urzędu Gminy Zabierzów w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 518494 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241849 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 285 21 16, faks 12 285 21 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów biurowych do siedziby Urzędu Gminy Zabierzów w roku 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów biurowych do siedziby Urzędu Gminy Zabierzów w roku 2013..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura 39.29.30.00 - Wyroby sztuczne 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 24.91.00.00 - Kleje 30.23.74.30 - Markery 37.82.35.00 - Papier rysunkowy i kreślarski 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 37.82.20.00 - Rysiki 39.29.25.00 - Linijki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.20 - Papier do pisania 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.26.30.00 - Wyposażenie biurek 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 Offis Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46513,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51504,51
Oferta z najniższą ceną: 51504,51 / Oferta z najwyższą ceną: 63386,79
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup kopert
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: Papier czerpany lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.