Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Trzebnica: - II przetarg nieograniczony
Realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego
Numer ogłoszenia: 518526 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120901 w. 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - II przetarg nieograniczony Realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) CZĘŚĆ nr 1 pn. Usługi szkoleniowe i doradcze, na której realizację składają się zadania: a) zadanie nr 1 - realizacja ofert doskonalenia nauczycieli wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, b) zadanie nr 2 - wybór ekspertów wspierających pracę 7 sieci współpracy i samodoskonalenia dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego, 2) CZĘŚĆ nr 2 pn. Świadczenie usługi cateringu podczas realizowanych ofert doskonalenia nauczycieli oraz podczas spotkań 7 sieci współpracy i samodoskonalenia. 3. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowego programu wspomagania szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego do lipca 2015 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie części 1 Wykonawca jest wpisany do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują należycie: a) w zakresie części nr 1: co najmniej 50 usług szkoleniowych o charakterze i złożoności porównywalnej do usług objętych zamówieniem, których przedmiotem były usługi szkoleniowe, zaś adresatami nauczyciele w liczbie nie mniejszej niż 15 osób jednocześnie, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. b) w zakresie części nr 2: co najmniej 5 usług cateringu o charakterze i złożoności porównywalnej do usług objętych zamówieniem, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Przez dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia należy rozumieć przygotowanie i dostawę posiłków dla grupy osób nie mniejszej niż 20 osób jednocześnie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych zamówień i dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: a) W zakresie części 1 - Wykonawca musi dysponować minimum 15 osobami posiadającymi: -wykształcenie wyższe II stopnia, -wiedzę w obszarach tematycznych, o których mowa w pkt III.13, III.23 i III.24 SIWZ, -doświadczenie w realizacji minimum 1 formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w pkt w pkt III.13, III.23 i III.24 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie. b) W zakresie części 2 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga przedstawienia informacji o usługach wykonanych należycie tj: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują należycie: a) w zakresie części nr 1: co najmniej 50 usług szkoleniowych o charakterze i złożoności porównywalnej do usług objętych zamówieniem, których przedmiotem były usługi szkoleniowe, zaś adresatami nauczyciele w liczbie nie mniejszej niż 15 osób jednocześnie, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. b) w zakresie części nr 2: co najmniej 5 usług cateringu o charakterze i złożoności porównywalnej do usług objętych zamówieniem, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Przez dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia należy rozumieć przygotowanie i dostawę posiłków dla grupy osób nie mniejszej niż 20 osób jednocześnie. Usługi te są usługami głównymi.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT. Poza tym zmiany umowy nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia umownego. 3) w sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, 4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. lub będą polegały w szczególności na: a) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia usług, b) obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia, c) obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, 5) zmiany terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 6) zmiany terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, niestanowiących jego problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń, 8) zmiany korzystnej dla Zamawiającego naruszającej równowagę ekonomiczną stron umowy oraz wpływającej na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności uniemożliwiające zawarcie lub wykonanie umowy na warunkach wynikających z oferty, 11) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 12) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu). Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica sekretariat na pierwszym piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe i doradcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ nr 1 pn. Usługi szkoleniowe i doradcze, na której realizację składają się zadania: a) zadanie nr 1 - realizacja ofert doskonalenia nauczycieli wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, b) zadanie nr 2 - wybór ekspertów wspierających pracę 7 sieci współpracy i samodoskonalenia dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego, CZĘŚĆ nr 1 Usługi szkoleniowe i doradcze Zadanie nr 1 realizacja ofert doskonalenia nauczycieli wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych 4. Przedmiotem zamówienia jest realizacja form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia lub konsultacje) dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego realizowanego przez Powiat Trzebnicki. Zamówienie dotyczy wspomagania 37 placówek oświatowych z powiatu trzebnickiego. 5. Jedna oferta doskonalenia nauczycieli obejmuje następujące formy realizacji: 1 szkolenie/warsztat (trwające/y 8 godzin lekcyjnych dla grup osób od 7 do 20) i 4 szkolenia/warsztaty/konsultacje (trwające po 4 godziny lekcyjne dla grup osób od 7 do 20). Łączna liczba godzin lekcyjnych dla jednej oferty doskonalenia wyniesie 24. 6. Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi 185 (po 5 form doskonalenia nauczycieli w 37 placówkach). Łączna liczba godzin lekcyjnych zrealizowanych w ramach ofert doskonalenia nauczycieli wyniesie 888. 7. W okresie od stycznia 2014 r. do maja 2014 r. planuje się organizację 95 form doskonalenia w 19 placówkach. W okresie od listopada 2014 r. do marca 2015 r. planuje się organizację 90 form doskonalenia w 18 placówkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi cateringu podczas realizowanych ofert doskonalenia nauczycieli oraz podczas spotkań 7 sieci współpracy i samodoskonalenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego realizowanego przez Powiat Trzebnicki. 2.Usługa cateringu zostanie zorganizowana i przeprowadzona przez Wykonawcę w trakcie przerw kawowych/obiadowych podczas realizacji części nr 1 zadania nr 1 form doskonalenia nauczycieli w 37 szkołach/przedszkolach z powiatu trzebnickiego oraz części nr 1 zadania nr 2 spotkań 7 sieci współpracy i samodoskonalenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Modernizacja łańcuchowego systemu zgarniającego osad w osadniku wtórnym na oczyszczalni ścieków w Trzebnicy - etap II
- Remont drogi powiatowej nr 1111 D Laskowa - Korzeńsko
- "Przebudowa i remont istniejącego klubu uczniowskiego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy"
- ,, Przebudowa drogi powiatowej nr 1111 D Laskowa - Korzeńsko - Etap II"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.35.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji dwóch seminariów kontaktowych eTwinning w dniach 16-18 sierpnia 2024 roku (...)
- Sukcesywne świadczenie usług noclegowych dla gości Wydziału Matematyki i Informatyki przyjeżdżających w ramach współpracy naukowej, konferencji, itp.
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 24.07.2024 r.
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.