Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Wrocław: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu gaśniczego w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 518548 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu gaśniczego w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 130 000 euro.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez cały okres trwania umowy: - zestawami narzędzi i urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji gaśnic, agregatów gaśniczych, urządzeń gaśniczych typu GSE-2 i UGS-2 produkcji polskiej i europejskiej dopuszczonymi do stosowania potwierdzonymi odpowiednimi atestami, certyfikatami, oceną zgodności oraz dokumentami producenta - dla zadania nr 1; - zestawami narzędzi i urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu i urządzeń p.poż produkcji polskiej i europejskiej dopuszczonymi do stosowania potwierdzonymi odpowiednimi atestami, certyfikatami oraz oceną zgodności - dla zadania nr 2; - własnym sprzętem oraz materiałami eksploatacyjnymi; - zapasem części niezbędnym do wykonywania przeglądów i konserwacji - dla zadania nr 1; - certyfikatami, ocenami zgodności i kartami kalibracji lub dopuszczeniem urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu gaśniczego. Spełnianie ww. warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (zgodnie z załącznikami nr: 6a, 6b, 7, 8, 9 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez cały okres trwania umowy osobami posiadającymi uprawnienia konserwatorów do wykonywania czynności zgodnych z przedmiotem zamówienia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ);. 4. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 5. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy zestawami narzędzi i urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji gaśnic, agregatów gaśniczych, urządzeń gaśniczych typu GSE-2 i UGS-2 produkcji polskiej i europejskiej dopuszczonymi do stosowania potwierdzonymi odpowiednimi atestami, certyfikatami, oceną zgodności oraz dokumentami producenta - dla zadania nr 1 (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6a do SIWZ); 6. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy zestawami narzędzi i urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu i urządzeń p.poż produkcji polskiej i europejskiej dopuszczonymi do stosowania potwierdzonymi odpowiednimi atestami, certyfikatami oraz oceną zgodności - dla zadania nr 2 (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6b do SIWZ); 7. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy własnym sprzętem oraz materiałami eksploatacyjnymi (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ); 8. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy zapasem części niezbędnym do wykonywania przeglądów i konserwacji - dla zadania nr 1 (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8 do SIWZ); 9. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu certyfikatami, ocenami zgodności i kartami kalibracji lub dopuszczeniem urządzeń umożliwiającymi wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu gaśniczego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 9 do SIWZ); 10. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy osobami posiadającymi uprawnienia konserwatorów do wykonywania czynności zgodnych z przedmiotem zamówienia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 10 do SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Umowa zostanie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania mniejszej bądź większej ilości usług niż określono w przedmiocie zamówienia stanowiącym integralną część umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Obornicka 100-102,bud. nr2,pok.101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 23,62zł, prośby na fax: 71/7656228, przelew:62101016740001272231000000 NBP O/O Wrocław, tyt. INFR/619/2013.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń gaśniczych typu GSE-2 i UGS-2, gaśnic, agregatów gaśniczych w obiektach administrowanych przez 2 WOG we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeglądu i kontroli hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz węży hydrantowych w obiektach administrowanych przez 2 WOG we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" modernizacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku "Z" (część niska) należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia w ramach projektu IN SERVICE ++ sfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- SZP/242/074/2025, Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń 241, 306-313 i 317 w budynku A1 PWr przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa 16/2025
- Naprawa sprzętu gaśniczego.
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych i usuwanie awarii urządzeń przeciwpożarowych w obiektach należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.