Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa
Numer ogłoszenia: 518982 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa wraz z ich montażem : Adresy Przychodni do których realizowane będą dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska, ul. Nowolipie 31, 01-002 Warszawa; 5/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego wraz z jego transportem do danej siedziby, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. Pakiet nr 1 - Dostawa oraz montaż mebli płytowych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska, ul. Nowolipie 31, 01-002 Warszawa; 5/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa. Pakiet nr 2 - Dostawa krzeseł -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa. Pakiet nr 3 - Dostawa i montaż mebli medycznych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, montaż, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 3. Dostarczone meble muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta, na oferowany przedmiot, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Pakiet nr 4 - Dostawa i montaż mebli metalowych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; Dotyczy wszystkich pakietów 1. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 2. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model. 3. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w Przychodni ciągów komunikacyjnych, drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz niniejszym rozdziale. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie wysokiej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamówienie obejmuje 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Meble Pakiet nr 2 - Krzesła Pakiet nr 3 - Meble Medyczne Pakiet nr 4 - Meble metalowe 9. Kody przedmiotu zamówienia: CPV 39100000-3 - Meble, 39130000-2 - meble biurowe, 39141300-5 - Szafy metalowe, 33192300-5 - Meble medyczne, 39112000-0 - Krzesła biurowe, 39121000-6 - Biurka i stoły 10. Zamawiający zastrzega, że dostawa do danej przychodni ma odbyć się jednorazowo. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5, 33.19.23.00-5, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej może być poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, powinno być ono wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - dowód może być zastąpiony oświadczeniem Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta, na oferowany przedmiot, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - dotyczy pakietu nr 3 - meble medyczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Warszawa Wola Śródmieście , ul. Erazma Ciołka 11, 01-445 Warszawa, pokój204, II piętro...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście 01-455 Warszawa ul. Erazma Ciołka 11, piętro III, Kancelaria...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli płytowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska, ul. Nowolipie 31, 01-002 Warszawa; 5/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, montaż, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 3. Dostarczone meble muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta, na oferowany przedmiot, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli metalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
- Dostawa mebli biurowych
- [D/99/2024] Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mebli biurowych
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Syców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.