Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Nisko: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 51898 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku , Racławice ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415416, faks 015 8415416.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO: - remonty cząstkowe nawierzchni masą min.-asfaltową ST. II, bez ramowania z oblaniem krawędzi asfaltem w ilości - 60,00 t, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 2,5 cm w ilości - 3645 m2, - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl. do 5 km w ilości - 950 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 późn. zm. ). 2.Wykonawca musi udowodnić, że ma do dyspozycji wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania. Lp Stanowisko Całkowite doświadczenie (liczba lat) Jako kierownik podobnych robót (liczba lat) Minimalna liczba personelu 1. Kierownik robót 5 3 1 2. Majster robót 3 2 1 Na potwierdzenie należy dołączyć wykaz kierownictwa firmy oraz wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia na załączniku nr 2 zgodnie z pkt. 4 ppkt.4.4 SIWZ. 3. Wykonawca musi udowodnić, że posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprzętu wymaganego do wykonania zadania - remonter. 4. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia - potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, oryginał lub kserokopia potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( aktualność winna być potwierdzona przez organ wydający z datą potwierdzenia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty ). 2. W przypadku wspólnego wystepowania o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, od każdego podmiotu, Zamawiający żąda spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji i ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. 4. Wykaz personelu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji ( kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami). 5. Wykaz sprzętu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania. W przypadku sprzętu wynajmowanego, dzierżawionego należy dołączyć odpowiednie umowy potwierdzające, że jednostki sprzętowe są w dyspozycji wykonawcy. 6. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami za poszczególne elementy zamówienia oraz wartością stanowiącą cenę oferty na załączniku stanowiącym integralną część oferty. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia - potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom przy czym podmiot wykonujący wskazane części zamówienia winien posiadać uprawnienia i dokumenty o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt 4 SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą (spełnia - nie spełnia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego
Racławice, ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych w Nisku, Racławice, ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko, Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Zakup i sukcesywna dostawa art. spożywczych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku
- Usługa przygotowania i dowozu wyżywienia dziennego w formie cateringu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy i Miasta Nisko
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 615 od km 23+472 (23+385) do km 23+972 (23+885); od km 25+159 (25+078) do km 25+883 (25+800)- nr postępowania 291/24
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
- Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w 2025 r.
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.