eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce"Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce i sprzętu dla OSP Olchowa celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-03



Ogłoszenie nr 519067-N-2020 z dnia 2020-03-03 r.

Urząd Gminy Iwierzyce: "Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce i sprzętu dla OSP Olchowa celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Tytuł projektu: "Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce i sprzętu dla OSP Olchowa celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 69058194000000, ul. Iwierzyce  80 , 39-124  Iwierzyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 455 950, e-mail gmina@iwierzyce.pl, faks 172 221 444.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.iwierzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.iwierzyce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce i sprzętu dla OSP Olchowa celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych"
Numer referencyjny: BID.271.2.2020.PA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych. L.p. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wymagania ogólne - umocowania prawne. 1.1 Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1990) - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., Nr 143, poz. 1002) i Rozporządzenie zmieniające (Dz. U. z 2010 r., Nr 85, poz. 553), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 1.2 Pojazd musi posiadać: - świadectwo Dopuszczenia wydane przez CNBOP ważne na dzień składania ofert, - dokument "świadectwo homologacji typu" potwierdzający parametry oferowanego podwozia pojazdu 2. Podwozie z kabiną 2.1 Samochód - fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia nie starszy niż 2019 r, rok produkcji zabudowy nie starszy jak 2019 (gwarancja liczona od daty przekazania pojazdu). Podać markę i typ podwozia, oraz nazwę handlową podwozia. 2.2 Wymiary zewnętrzne pojazdu kompletnego: - wysokość całkowita pojazdu nie większa niż 2,65 m 2.3 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno -ostrzegawcze akustyczne i świetlne - belka świetlna z napisem "STRAŻ" montowana na dachu kabiny, ponadto w lampy ostrzegawcze, modulator dźwięków ostrzegawczych, głośnik sygnałów ostrzegawczych 2.4 Dodatkowe 2 lampy LED sygnalizacyjne niebieskie z przodu pojazdu. 2.5 Podwozie pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym z turbo-doładowaniem. Silnik o mocy maksymalnej minimum 170 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 6, pojemność skokowa minimum 1950 cm3 2.6 Napęd samochodu 4x4 z fabryczną blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu. 2.7 Układ hamulcowy wyposażony w ABS, układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy ESP , skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny, hamulce tarczowe na obu osiach 2.8 Kabina czterodrzwiowa, przystosowana do przewozu 6 ratowników w układzie miejsc 2+4 (w tym jedno miejsce dla kierowcy). Kabina wyposażona w: 1) fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, oraz podłokietnikiem, 2) fotele wyposażone w trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, 3) siedzenia powinny być pokryte materiałem antypoślizgowym, łatwym w utrzymaniu w czystości, nienasiąkliwym, odpornym na ścieranie, 4) kabina włącznie ze stopniem (-ami) do kabiny powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi tej części kabiny; powinna istnieć możliwość włączenia oświetlenia kabiny, gdy drzwi są zamknięte, 5) drzwi kabiny zamykane kluczem, wszystkie zamki otwierane tym samym kluczem, 6) centralny zamek z pilotem 7) elektrycznie otwierane szyby przedziału przedniego, 8) kierownica wielofunkcyjna, 9) podłoże przedziału załogi i ładunkowego wyłożone materiałem przeciwpoślizgowym, 10) dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, 11) wskaźnik temperatury zewnętrznej 12) światła przeciwmgielne, 13) poduszka powietrzna dla kierowcy, 14) elektrycznie regulowane szyby przednie w kabinie kierowcy, 15) szyby w tylnych drzwiach przesuwne, 16) wszystkie szyby o wysokiej zdolności filtrowania, 17) układ kierowniczy ze wspomaganiem, 18) miejsce dowódcy wyposażone w półkę ułatwiającą czytanie mapy i lampkę oświetlającą, 19) kabina wyposażona w ogrzewanie i w klimatyzację manualną lub automatyczną, 20) wszystkie drzwi kabiny wyposażone w centralny zamek sterowany z przycisku w kluczyku, 21) kabina wyposażona w gniazdo samorozłączne do ładowania akumulatora ze źródła zewnętrznego o napięciu 230 V wraz z automatyczną ładowarką akumulatora zainstalowaną na stałe w pojeździe 22) w kabinie pasażerskiej dywaniki dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń 23) podest pomiędzy fotelami do montażu latarek oraz radiostacji nasobnych 24) ogrzewanie postojowe przedziału kabinowego 2.9 Instalacja do montażu radio telefonu przewoźnego - do uzgodnienia na etapie realizacji. 2.10 Pojazd wyposażony: 1) w hak holowniczy z tyłu pojazdu posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa oraz złącza elektryczne do holowania przyczepy, 2) w zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu, 3) koło zapasowe wraz z niezbędnymi narzędziami do zmiany koła (lewarek, klucz do kół), 4) trójkąt ostrzegawczy, gaśnice, apteczkę i kamizelkę odblaskową. 3. Zabudowa pożarnicza. 3.1 Zabudowa samonośna wykonana z materiałów odpornych na korozję - stali nierdzewnej lub aluminium. Pokrycie zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej. Kontener wyposażony w minimum 5 rolet. Poniżej linii podłogi zabudowy minimum 2 zamykane schowki. Wewnątrz zabudowy minimum 4 półki z regulowaną wysokością mocowania. 3.2 Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym z mocowaniami na sprzęt. 3.3 Na tylnej ścianie nadwozia umieszczona na stałe drabinka (bez elementów ruchomych) umożliwiająca wejście na dach pojazdu z powierzchniami stopni w wykonaniu antypoślizgowym. 3.4 Wszystkie skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu żaluzji lub drzwiczek skrytki. 3.5 Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół nadwozia sprzętowego zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności, oraz oświetlenie powierzchni platformy dachowej, lampy wykonane w technologii LED 3.6 Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3.7 Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza i skuteczną wentylację, szczególnie tych w których przewidziane będą urządzenia z napędem silnikowym i paliwem. 3.8 Na platformie dachowej mocowanie na drabinę strażacką trzy przęsłową. 3.9 Przegrody na minimum 4 węże tłoczne - rozmiar do uzgodnienia na etapie realizacji. 3.10 Orurowanie osłaniające przedni zderzak i wciągarkę wykonane z polerowanej na połysk stali nierdzewnej 3.11 Pojazd wyposażony w system ładowania akumulatora z gniazdem samo wypinającym się, z kontrolką sygnalizującą ładowanie na desce rozdzielczej i blokadą rozruchu silnika w trakcje ładowania akumulatora. W komplecie prostownik wyposażony w funkcję automatycznego ładowania w zależności od napięcia akumulatora. 3.12 Instalacja elektryczna dodatkowego osprzętu wyposażona w wyłącznik głównego zasilania. 3.13 Pojazd wyposażony w wysuwany teleskopowy maszt oświetleniowy sterowany z poziomu ziemi, wyposażony w najaśnice w technologii LED 3.14 Półka pod deskę ortopedyczną z szynami Kramera zamontowana nad agregatem gaśniczym. 3.15 Wciągarka samochodowa o uciągu minimum 5000 kg. Wyciągarka wpisana w Świadectwo Dopuszczenia jako wyposażenie zamontowane na stałe. 3.16 Pojazd wyposażony w opony całoroczne (pogłębiona rzeźba bieżnika) . 3.17 Pojazd wyposażony w aluminiową skrzynię sprzętową na dachu podest zabudowy. 3.18 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową pojazdu uprzywilejowanego w skład, której wchodzić musi: 1) pojedyncza lampa ostrzegawcza koloru niebieskiego wykonana w technologii LED oraz zestaw 2 lamp kierunkowych LED z funkcją świateł pozycyjnych na tylnej płaszczyźnie pojazdu, 2) zestaw lamp kierunkowych, naprzemiennych zainstalowanych w przednim grillu pojazdu, wykonanych w technologii LED, 3) zestaw lamp kierunkowych, naprzemiennych zainstalowanych na każdym boku pojazdu, wykonanych w technologii LED, 4) zestaw lamp kierunkowych, naprzemiennych zainstalowanych na lusterkach zewnętrznych, wykonanych w technologii LED, 4. Układ wodno-pianowy 4.1 Pojazd musi być wyposażony w wysokociśnieniowy agregat wodno - pianowy o następujących o minimalnych parametrach: - wydajność pompy min 50 l/min - ciśnienie min 40 bar - silnik czterosuwowy o mocy min 6,5 KM Wyposażenie agregatu: - linia szybkiego natarcia o długości min 50 m, - zbiornik wody min 200 litrów, - zbiornik środka pianotwórczego 20 l, - dozownik środka pianotwórczego, - lanca gaśnicza z nakładką pianową z bezstopniową zmianą strumienia wodnego z zwartego w rozproszony 5. Pozostałe wymagania Zamawiającego 5.1 Minimum jeden punkt serwisowy podwozia (podać adres serwisu podwozia, najbliższy siedzibie Zamawiającego). 5.2 Minimum jeden punkt serwisowy nadwozia (podać adres serwisu nadwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego). 5.3 Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem: - instrukcji obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, - aktualne świadectwo dopuszczenia, świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla pojazdu, - dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako "samochód specjalny", wynikającej z ustawy "Prawo o ruchu drogowym". Producent zabudowy musi posiadać aktualną autoryzację producenta pojazdu, wykorzystanego do zabudowy, upoważniającą firmę zabudowującą do wykonywania zabudów bez utraty gwarancji na pojazd bazowy. Autoryzacja ta musi gwarantować możliwość obsługi i napraw gwarancyjnych całego pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługi producenta pojazdu bazowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zamówienia wraz z niezbędną dokumentacją do siedziby OSP Iwierzyce 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru komplet dokumentacji, w tym dokumentacje niezbędną do rejestracji pojazdu oraz świadectwo Dopuszczenia wydane przez CNBOP i wyciąg ze świadectwa homologacji. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1990) - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., Nr 143, poz. 1002) i Rozporządzenie zmieniające (Dz. U. z 2010 r., Nr 85, poz. 553), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022) 5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na pojazd z zabudową pożarniczą liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru zamówienia wynosi 36 miesięcy.

II.5) Główny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający poza oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę w ofercie, że nie podlega on wykluczeniu, nie żąda złożenia innych dodatkowych oświadczeń.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, b) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - (zał. Nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji jakości20,00
prawo jazdy kategorii B20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość n/w zmian postanowień zawartej umowy: - zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które Strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, o okres trwania tych przeszkód, - zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów, - wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji projektu nr RPPK.04.01.00-18-0038/19 p.n. "Inwestycja w zakup specjalistycznego pojazdu dla OSP Iwierzyce i sprzętu dla OSP Olchowa celem poprawy bezpieczeństwa w gminie Iwierzyce w zakresie zagrożeń ratowniczo-gaśniczych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane przez instytucję pośredniczącą.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.