Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Wrocław: Działania informacyjno-promocyjne dla zadania:
Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etap I
Numer ogłoszenia: 519110 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania informacyjno-promocyjne dla zadania: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Działania informacyjno-promocyjne dla zadania: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etap I 1. Wykonanie folderu informacyjnego, w tym: - Wykonanie wysokiej jakości zdjęć do folderu - zgodnie ze specyfikacją zamawiającego - Opracowanie projektu graficznego, wsparcie redaktorskie, korekta tekstu, skład DTP - zgodnie ze specyfikacją zamawiającego - Druk folderu - Specyfikacja techniczna: format A4; 12 stron, szycie płaskie, papier kreda 170 g mat, okładka kreda 250 g foliowana Nakład 1000 szt. 2. Wykonanie plakatów informacyjnych, w tym: - Wykonanie projektu graficznego wraz z przygotowaniem do druku - zgodnie ze specyfikacją zamawiającego - Druk plakatów - Specyfikacja techniczna: Format A1, druk 4+0 cmyk, papier satynowany whiteback do plakatów 200 gr na m2 Nakład 100 szt. 3. Wykonanie ulotki informacyjnej, w tym: - Wykonanie projektu graficznego wraz z przygotowaniem do druku - zgodnie ze specyfikacją zamawiającego - Druk ulotek - Specyfikacja techniczna: Format A4x4; Papier kreda 250 g; Druk dwustronny 4 na 4 cmyk Nakład 2500 szt. 4. Wykonanie Zestawu do kawy lub herbaty - składającego się z dwóch filiżanek i dwóch owalnych podstawek z miejscem na przekąskę. - Zestaw zapakowany w ozdobne pudełko z nadrukiem trzech logotypów UE,POIS, RZGW - Nadruki na filiżankach trzech logotypów UE, POIS, RZGW Nakład 150 szt. 5. Wykonanie Termosu w kształcie dzbanka - wykonany ze stali nierdzewnej oraz tworzywa - poj. 1500 ml - grawerowanie trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI, laserem JAG Nakład 5 szt. 6. Wykonanie Koszulki T-shirt ze ściągaczem i taśmą przy szyi. - Wykonana z 100% bawełny jersey o gramaturze 160 g na m2 - Nadruk na plecach i z przodu trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI - Sitodruk - Różne rozmiary Nakład 200 szt. 7. Wykonanie Bluzy polarowej Nashville - 100% poliester nie-mechacący się, dwustronnie czesany. - Gramatura: 280 g na m2 - Haft z przodu trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 20 szt. 8. Wykonanie kasków ochronnych i kamizelek odblaskowych - Norma EN 397, ANSIZ89 - Kaski MK1 odporne na działanie promieni UV - Regulowana standardowo 6 punktowa więźba - Nopotnik z tkaniny - Rynienka deszczowa - Nadruk trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 20 na 20 szt. 9. Wykonanie długopisów reklamowych - Wykonane z aluminium - Długopis w kolorze niebieskim z gumowym uchwytem oraz z kolorowym transparentnym korpusem - Nadruk trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 1000 szt. 10. Wykonanie teczki na dokumenty: - format A5 z notatnikiem zamykana na zamek błyskawiczny - tłoczenia trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 50 szt. 11. Wykonanie personalizowanych materiałów biurowych: - zamykane teczki na dokumenty, - wizytówki, - papier firmowy - wykonanie spójnego projektu graficznego Nakład 3x1000 szt. 12. Wykonanie pamięci przenośnej Flash USB plastikowej w formie karty: - Pamięć przenośna typu pendrive FLASH USB 2.0 o pojemności od 2 GB - nadruk fullkolor z jednej strony - Materiał: Twardy biały plastik ABS - Wymiary pamięci: 84 x 52 x 2 mm. - Technika nadruku: nadruk bezpośredni plus lakier utwardzany UV trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 300 szt. 13. Wykonanie roll-up reklamowego - przygotowanie projektu graficznego, wraz z przygotowaniem do druku - Kaseta wykonana z aluminium - materiał o gramaturze 550g - wymiary 120 na 200 Nakład 6 szt. 14. Kostki biurowe z nadrukiem trzech logotypów UE, POIS, RZGW oraz nazwy: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etapI Nakład 100 szt. 15. Banery oczkowane o wymiarach: 2x 1,2 na 8 2X 1,2 na 4 - Wykonanie projektu graficznego oraz druk Nakład 4 szt. 16. Wykonanie tabliczek informacyjnych na drzwi : - Wykonanie projektu graficznego - Wykonane z płyty PCV; wymiary 180 na 108 mm Nakład 20 szt. 17. Wykonanie Tablic informacyjnych: - wykonanie projektu graficznego; - Wymiary 600 na 600 mm - wykonanie tablic z plexi Nakład 7 szt. 18. Wykonanie filmu promocyjnego przedstawiającego pełny proces realizacji inwestycji. - Film podzielony na trzy części: 1. Etap: przygotowanie inwestycji do realizacji, wywiady z pracownikami - 1 dzień zdjęciowy, czas trwania filmu po montażu - 5 min Termin realizacji: styczeń - luty 2013 r. 2. Etap: realizacja inwestycji - 1 dzień zdjęciowy na placu budowy, czas trwania filmu po montażu - 5 min Termin realizacji: kwiecień - maj 2013 r. - Kreacja i opracowanie scenariusza - Realizacja materiału filmowego - Montaż Nakład 1 szt. 1. Na materiałach promocyjnych będą nadrukowane 3 logotypy: Programu Infrastruktura i Środowisko i Unii Europejskiej - szczegółowa specyfikacja logotypów dostępna jest pod adresem: http:(slash)www.pois.gov.pl(slash)ZPFE(slash)Strony(slash)Logo.aspx oraz logotyp RZGW we Wrocławiu, który składa się ze znaku trójkolorowego i napisu: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, i zawiera cztery kolory (podane w CMYK : (C 70%, M 0%, Y 100%, K 0%); ( C 80%, M 20%, Y 0%, K 0%); (C 40%, M 0%, Y 0%, K 0%); (C 100%, M 80%, Y 0%, K 30%). Oprócz 3 logotypów na materiałach ma być nadrukowana nazwa zadania: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - etap I 2.Wykonawca otrzyma Księgi znaków przy podpisaniu umowy. 3.Wielkość i ułożenie trzech logotypów ma być zrealizowana zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Szczegółowe informacje są dostępne pod adresem: http:(slash)www.pois.gov.pl(slash)zpfe(slash)Strony(slash)zasady.aspx Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres 24 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3-ech lat przed ogłoszeniem upływu terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 3 (trzy) zadania- kampanii promocyjnych (prace zakończone i odebrane) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tys. zł każde. Wartość, przedmiot, należyte wykonanie i terminy realizacji zadania winny być potwierdzone dokumentami ( np.: referencje itp.) Pod pojęciem: Odpowiadające swoim rodzajem, należy rozumieć usługi polegające na zaprojektowaniu oraz wykonaniu materiałów promocyjnych takich jak filmy reklamowe, foldery, ulotki, gadżety reklamowe oraz tablic informacyjnych. W przypadku złożenia wykazu wykonanych usług, w którym wartości wykazanych usług wyrażone będą w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż. 160 tys. zł W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie nie mniejszej niż 160 tys. zł. W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1c - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym Formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b oraz 1c (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyceniona tabela: Określenie szacunkowej wartości. Wykonawca winien opracować ją w układzie zgodnym z układem tabeli: Określenie szacunkowej wartości, stanowiącej zał. nr 05 niniejszej SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia oraz podpis wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wypełniona tabela: Określenie szacunkowej wartości, służyć będzie celom pomocniczym, a cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ryczałtową. Dokument ten należy przedstawić w oryginale.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 02 do niniejszej SIWZ. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych: a. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; b. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy- na skutek zmian przepisów prawnych. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: a. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego). Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, w postaci aneksu do Umowy, podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU Opłata: 11,25 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, pok. 13, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet III - Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska Działania 3.1 - Retencjonowanie wody i zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego (par. 6057).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa i montaż mebli ulicznych na terenach gminnych we Wrocławiu.
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji i izolacji fundamentów budynku przy ul. Ustronie 11 we Wrocławiu
- SZP/242-248/2024 Umowa ramowa na dostawę materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.