eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawautrzymanie czystości w pomieszczeniach w obiektach Zakładu Wodociągu Północnego oraz koszenie terenów zielonych na terenie Stacji Strefowej Białołęka



Ogłoszenie z dnia 2005-10-03

POZYCJA 51922

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: utrzymanie czystości w pomieszczeniach w obiektach Zakładu Wodociągu Północnego oraz koszenie terenów zielonych na terenie Stacji Strefowej Białołęka Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: w sprawach procedury Wojciech Miszczuk, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6997982, fax +48 22 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w pomieszczeniach w obiektach Zakładu Wodociągu Północnego oraz koszenie terenów zielonych na terenie Stacji Strefowej Białołęka. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach: administracyjno-biurowych, laboratoryjnych i socjalnych w obiektach Zakładu Wodociągu Północnego w Wieliszewie, Białołęce, Orzechowie i Jachrance oraz koszenie terenów zielonych w Białołęce, Polska. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1) P-3 - Zakład Wodociągu Północnego, Wieliszew, ul. 600-lecia 20, a)Wieliszew b)Białołęka c)Orzechów d)Jachranka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 400 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 14.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zamawiający będzie uiszczał należności za faktycznie wykonane usługi na podstawie dwóch faktur wystawianych przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca w rozbiciu na: -Koszty dotyczące Wodociągu . -Koszty dotyczące oczyszczalni i kanalizacji OZZ. 2. Podstawą do wystawienia faktury na Zamawiającego będzie każdorazowo protokół z wykonania usług sporządzony na podstawie Dziennika sprzątania i podpisany przez Zamawiającego. 3. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie płatna w ciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem, o którym mowa w ust. 2. 4. Zapłata zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. 5. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O uzyskanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedstawią wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, przy czym wartość przynajmniej jednej usługi ma być równa lub większa od wartości stanowiącej 50%ceny oferty z VAT (wraz z referencjami). 4. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SIWZ oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności Komisja oceni oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); 3) aktualną ( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy . 4) aktualną ( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy . 5) aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, przy czym wartość przynajmniej jednej usługi ma być równa lub większa od wartości stanowiącej 50%ceny oferty z VAT (wraz z referencjami). 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) wraz z załączonymi ogólnymi warunkami tego ubezpieczenia . 8) dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: 1) Pełnomocnictwo upoważniającą wskazaną w nim osobę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) dokumenty wymienione w pkt. 9 ust. 1 ppkt 1 - 5 wypełnione przez każdy z podmiotów występujących wspólnie; 3) dokumenty wymienione w pkt. 9 ust. 1 ppkt. 6 - 8 - wspólne dla podmiotów występujących wspólnie. 5. Forma złożenia dokumentów . 1) Dokumenty, wymienione powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę. 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6. UWAGA. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii) spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 598/U/P-3/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 12,4 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego pokój 314.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pok 314. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.