Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-03
Ogłoszenie nr 519309-N-2020 z dnia 2020-03-03 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy obuwia i środków ochrony indywidualnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
47079708100000, ul.
ul. Tokarzewskiego
2
,
91-842
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 160 209, e-mail
przetargi@mpolodz.pl, faks
426 160 751.
Adres strony internetowej (URL): www.mpolodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mpolodz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mpolodz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej.
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o., ul. Tokarzewskiego 2, 91 -842 Łódź, I piętro, w sekretariacie Spółki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy obuwia i środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny:
ZP/6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obuwia i środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. CZĘŚĆ NR 1: sukcesywne dostawy obuwia; CZĘŚĆ NR 2: sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej.
II.5) Główny kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
18830000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Deklaracje zgodności z normami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty określające dane techniczne (np. karty katalogowe produktu, instrukcje obsługi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające jego zgodność z Opisem Przedmiotu Zamówienia co najmniej w zakresie następujących parametrów: 1) Część nr 1, poz. nr 1 i 2 a) obuwie zgodne z normą PN-EN ISO 20345:2012 b) obuwie kategorii S3 c) cholewka wykonana ze skóry licowej d) obuwie wyposażone w podnoski kompozytowe chroniące przed uderzeniem z energią 200 i naciskiem z siłą 15 kN, e) obuwie o odporności na poślizg określonej dodatkowym symbolem SRC, f) obuwie z systemem amortyzacji energii w obszarze pięty oznakowane symbolem literowym E oraz dodatkową ochroną kostki oznakowanej literami AN, g) obuwie posiadające wkładki odporne na przebicie oznakowane symbolem P oraz wykonane z materiału charakteryzującego się przepuszczalnością i absorbcją wody, w znakowaniu obuwia cecha ta oznakowana jest symbolem WRU 2) Część nr 1, poz. nr 3 a) obuwie zgodne z normą PN-EN ISO 20345:2012 b) obuwie kategorii S3 c) obuwie wykonane z wysokiej jakości skóry odpornej na kontakt z rozgrzanymi elementami i stopionym metalem d) obuwie wyposażone w podnoski kompozytowe chroniące przed uderzeniem z energią 200 J i naciskiem z siłą 15 kN, e) obuwie o odporności na poślizg określonej dodatkowym symbolem SRC, f) obuwie z systemem amortyzacji energii w obszarze pięty oznakowane symbolem literowym E oraz dodatkową ochroną kostki oznakowanej literami AN, g) obuwie posiadające wkładki odporne na przebicie oznakowane symbolem P oraz obuwie wykonane z materiału charakteryzującego się przepuszczalnością i absorbcją wody, w znakowaniu obuwia cecha ta oznakowana jest symbolem WRU 3) Część nr 2, poz. nr 1, 2, 3, 4, 5 a) zgodność ze wszystkimi normami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia b) zgodność ze wszystkimi parametrami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia 4) Część nr 2, poz. nr 6 a) rękawice wykonane z dzianiny bawełnianej 100% b) rękawice wyposażone w integralny, niedoszywany kciuk oraz w ściągacz 5) Część nr 2, poz. nr 7 a) zgodność ze wszystkimi normami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia b) rękawice wykonane ze skór naturalnych dwoinowych lub licowych 6) Część nr 2, poz. nr 8 a) zgodność z normą EN ISO 374: 2016 7) Część nr 2, poz. nr 9 a) zgodność ze wszystkimi normami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia b) rękawice charakteryzujące się odpornością na przenikanie substancji chemicznej (co najmniej 1 poziom skuteczności w części dłoniowej rękawicy) c) rękawice chemiczne wykonane z czerwonego PCV, wkład z bawełny, długość 40 - 60 cm, grubość 1,20 - 1,40 mm - wysoka odporność na ścieranie i rozdzieranie, odporne na oleje, substancje chemiczne oraz pochodne ropy naftowej, chroniące przed przenikaniem substancji chemicznych m.in. metanolu (poziom 4), sody kaustycznej (poziom 6), kwasu siarkowego (poziom 6) d) TYP B - nieprzepuszczalność powietrza i wody; odporność na przenikanie co najmniej 3 substancji chemicznych na poziomie 2 8) Część nr 2, poz. nr 10 a) zgodność ze wszystkimi normami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia 9) Część nr 2, poz. nr 11 a) zgodność z normą EN812:2012 10) Część nr 2, poz. nr 14 a) zgodność z normą EN471 11) Część nr 2, poz. nr 15 a) zgodność z normą EN-166 b) okulary chroniące co najmniej przed uderzeniem odprysków ciał stałych poruszających się z prędkością do 45m/s 12) Część nr 2, poz. nr 17 a) zgodność z normą PN-EN 166:2005 13) Część nr 2, poz. nr 18 a) zgodność z normą PN-EN 149:2001+A1:2009. b) klasa: P3 NDS: 30 x NDS. 14) Część nr 2, poz. nr 19 a) zgodność z normą PN-EN 149:2001+A1:2009 15) Część nr 2, poz. nr 20 a) zgodność z normą PN-EN 166:2001 16) Część nr 2, poz. nr 21 a) zgodność z normą PN-EN 14404 17) Część nr 2, poz. nr 22 a) wygłuszenie co najmniej SNR: 25,9 dB
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). b) Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. d) Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. e) Dowód wniesienia wadium. UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta składana przez wykonawcę musi być zabezpieczona kwotą wadium, która dla całości zamówienia wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia:
CZĘŚĆ nr 1: 1.000,00 zł
CZĘŚĆ nr 2: 3.000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) W pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w: Bank Pekao SA III O/Łódź nr 21 1240 3060 1111 0000 3452 3764 z zaznaczeniem: "Wadium - ZP/6/2020 obuwie i środki ochrony indywidualnej".
b) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) na okres związania ofertą licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
3. Wadium w formach innych niż pieniężna należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą z oznaczeniem "Wadium - ZP/6/20".
4. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kserokopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Na podstawie art. 89 ust 1 punkt 7b) ustawy Pzp Zmawiający odrzuci ofertę, która nie została zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie Pzp i SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 i 4 oraz § 3 ust. 3. 2. Strony przewidują możliwość zmian umowy polegające na: 1) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, zastosowania przez Wykonawcę promocji i dodatkowych upustów; 2) zmianie terminu wykonania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy; 3) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2), w okresie na jaki została zawarta; 4) zmianie nazwy produktu bądź numerów katalogowych asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej oraz wszelkich innych parametrów i właściwości zgodnych z wymogami Zamawiającego; 5) zmianie objętego umową towaru (np. w sytuacji zakończenia produkcji) na sprzęt o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) zmianie podmiotowej po stronie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 7) zmianie terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianami podmiotowymi po stronie Zamawiającego. 8) zmianie umowy zgodnej z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp; 9) zmianie dotyczącej nieistotnych postanowień umowy, tj. zmianie, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego, 3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wskazane w załączniku nr 1 do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2). Ich wprowadzenie nie wymaga aneksu do umowy. 5. Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | sukcesywne dostawy obuwia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3, 18830000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia ratowniczego osobistego
- Dostawa butów służbowych.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum) - postępowanie powtórzone
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej
- KPN/20/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- Dostawa ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.