eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiBUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Pruszcz Gdański: BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI
Numer ogłoszenia: 51945 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc rekreacji w następujących lokalizacjach Gminy Pruszcz Gdański: 1) Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2 2) Przejazdowo ul. Jesionowa k/szkoły dz. nr 83/12 i ul. Długa dz. nr 77/7, 3) Rotmanka ul. Sportowa dz. nr 1380; 1382; 1383 4) Wiślinka ul. Szkolna dz. nr 315 5) Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4, 6) Żuława ul. Lipowa dz. nr 140/50 2. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych lokalizacji obejmuje: 1) Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2 - II etap a) Dostawa i montaż urządzeń : - huśtawka z zawiesiem ptasie gniazdo -1szt / w miejsce urządzenia sportowego / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - stojak na rowery /8szt/ -1szt b) Utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej kolor bezfazowej gr. 6cm na pow. 374m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm. c) Ogrodzenie działki : uzupełnienie brakujących furtek 2szt, wymiana siatki stalowej ocynkowanej na odcinku 15m wys.1,5m oraz naprawa istn. bramy wjazdowej. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 2) Przejazdowo ul. Jesionowa k/szkoły dz. nr 83/12 - II etap i ul. Długa dz. nr 77/7, Przejazdowo ul. Jesionowa a) Dostawa i montaż urządzeń: - zestaw zabawowy składający się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia jak w PT. - zestaw zabawowy dodatkowy składający się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, schodów wejściowych z poręczami, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - bujaczek żaba i konik - razem 2szt, - karuzela z kierownicą i ławeczką - 1szt - huśtawka wagowa na sprężynie -1szt - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 224,50m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 36,20m wys. 1,2m z jedną furtką szer. 1m. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania Przejazdowo ul. Długa, dz. nr 77/7 a) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw - dokończenie - na dł. 55,00m wys. 1,2m , cokół z obrzeża betonowego, z jedną furtką szer. 1m. b) Ogrodzenie /piłkołap/ wys. 4m z siatki stal. ocynk. na dł. 20m. 3) Rotmanka ul. Sportowa dz. nr 1380; 1382; 1383 Plac zabaw a) Dostawa i montaż urządzeń : - zestaw zabawowy statek - składający się z następujących elementów balkon, maszt statku, zabezpieczenie łamane wysokie, podest trójkątny rura strażacka, pomost tunelowy z rury, ścianka wspinaczkowa, podest kwadratowy, dziób statku, zjeżdżalnia, wejście linowe. MATERIAŁY : Słupy nośne o przekroju okrągłym (średnica 12 cm) z drewna klejonego warstwowo, osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew mocowanych do betonowych bloczków. Podesty drewniane. Wypełnienie zabezpieczeń, poszycie dachów oraz innych modułów: polietylen HDPE. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez malowanie preparatem na bazie naturalnych olejów. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym. Wysokość urządzenia max 524 cm, wymiary poziome max 872 x 399 cm. - kpl.1 - huśtawka wagowa na sprężynie - szt.1, - huśtawka bocianie gniazdo - szt.1, - bujaczek ryba - 1 szt, - walec obrotowy - 1szt - przejazd linowy ze stacjami dł. 20m -1kpl. - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 283,20m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 58,80m wys. 1,2m z jedną furtką szer. 1m. Urządzenia fitness a) Dostawa i montaż : - biegacz + orbiterek - 1kpl. - prasa nożna + wyciąg górny - 1kpl. - twister - 1 kpl. b) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm na pow. 10m2 w obrzeżu betonowym. Skatepark a) Dostawa i montaż : - rampa Quarter pipe + bank ramp - 1 kpl. - rampa Funbox z boksem prostym - 1 kpl. - spin - 1 kpl. - ławka bez oparcia - 2szt, - kosz na śmieci - 1szt, - stojak na rowery /8szt/ spirala - 1szt, - rampa Quarter pipe dwa poziomy - 1 kpl. b) nawierzchnia betonowa B30 gr. 12cm z dodatkiem włókien polipropylenowych na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15cm na pow. 280m2. w obrzeżu betonowym, c) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 112m2. Placyk do gry w koszykówkę a) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 110m2. b) remont istniejącego kosza do koszykówki - odnowienie powłok malarskich, wymiana tablicy na sklejke wodoodporną o wym. 180x105x18mm c) Ogrodzenie od boiska piłkarskiego /piłkołap/ wys.6m z siatki stal. ocynk. na dł. 50m. d) szlaban aluminiowy podnoszony szer.3,5m 4) Wiślinka ul. Szkolna dz. nr 315 - II etap Plac zabaw a) Dostawa i montaż urządzeń : - zestaw zabawowy składającego się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia jak w PT. - zestaw sześciokąt sprawnościowy : 1 kpl / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - bujaczek żaba i konik - razem 2szt, - walec obrotowy - 1szt - huśtawka wagowa na sprężynie -1szt - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 2szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 3szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 336m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 68m wys. 1,2m z dwiema furtkami szer. 1m. Plac fitness i ciągi piesze a) Dostawa i montaż : - ławka + prostownik - 1 kpl - prasa nożna + wyciąg górny -1kpl. - orbiterek + biegacz - 1 kpl. - stojak na rowery /8sz/ spirala - 1kpl b) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 209,77m2. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 5) Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4 - etap II, a) Dostawa i montaż urządzeń: - huśtawka wagowa na sprężynie - 1szt, - huśtawka wahadłowa 2os. - 1kpl, / w miejsce urządzenia sportowego / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - przejazd linowy ze stacjami dł. 20m. - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana z oparciem - 1szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod przejazd linowy - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 91,20 m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Nawierzchnia z kostki betonowej kolor gr. 6cm na pow. 180m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 5) Żuława ul. Lipowa dz. nr 140/50 a) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy statek składający się z składający się z następujących elementów balkon, maszt statku, zabezpieczenie łamane wysokie, podest trójkątny rura strażacka, pomost tunelowy z rury, ścianka wspinaczkowa, podest kwadratowy, dziób statku, zjeżdżalnia, wejście linowe. MATERIAŁY : Słupy nośne o przekroju okrągłym (średnica 12 cm) z drewna klejonego warstwowo, osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew mocowanych do betonowych bloczków. Podesty drewniane. Wypełnienie zabezpieczeń, poszycie dachów oraz innych modułów: polietylen HDPE. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez malowanie preparatem na bazie naturalnych olejów. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym. Wysokość urządzenia max 524 cm, wymiary poziome max 872 x 399 cm. - 1 kpl /patrz wizualizacja urządzenia w PT/ - karuzela z kierownicą i ławeczką - 1 kpl. - walec obrotowy - 1szt, - huśtawka wagowa na sprężynie - 1szt, - bujaczek skuter i słonik - 2szt, - grzybek - 4szt, - słupek - 2szt, - huśtawka 3 osobowa - 1kpl, - regulamin placu zabaw na stelażu - 1szt, - ławka metalowo - drewniana z oparciem - 2szt, - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 2szt, Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod urządzenia - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 102,60 m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm. b) Dostawa i montaż urządzeń fitness : - wyciąg górny+ prasa - 1kpl, - ławka + prostownik - 1kpl, - orbiterek + biegacz - 1kpl. - stojak na rowery /8szt/ spirala - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, Nawierzchnia dla urządzeń fitness na pow. 13,67 m2, z kostki betonowej kolor szary gr. 6cm w obrzeżu betonowym 30x8cm. Chodnik do placu zabaw przy fitness - z kruszywa łamanego gr. 20cm na geowłókninie i warstwie odsączającej w obrzeżu betonowym. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę, jako spełniający warunek (przedstawione w załączniku nr 3 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia wykonanego ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres udzielonej rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 3 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, , d) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury, e) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.