Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Pruszcz Gdański: BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI
Numer ogłoszenia: 51945 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc rekreacji w następujących lokalizacjach Gminy Pruszcz Gdański: 1) Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2 2) Przejazdowo ul. Jesionowa k/szkoły dz. nr 83/12 i ul. Długa dz. nr 77/7, 3) Rotmanka ul. Sportowa dz. nr 1380; 1382; 1383 4) Wiślinka ul. Szkolna dz. nr 315 5) Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4, 6) Żuława ul. Lipowa dz. nr 140/50 2. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych lokalizacji obejmuje: 1) Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2 - II etap a) Dostawa i montaż urządzeń : - huśtawka z zawiesiem ptasie gniazdo -1szt / w miejsce urządzenia sportowego / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - stojak na rowery /8szt/ -1szt b) Utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej kolor bezfazowej gr. 6cm na pow. 374m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm. c) Ogrodzenie działki : uzupełnienie brakujących furtek 2szt, wymiana siatki stalowej ocynkowanej na odcinku 15m wys.1,5m oraz naprawa istn. bramy wjazdowej. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 2) Przejazdowo ul. Jesionowa k/szkoły dz. nr 83/12 - II etap i ul. Długa dz. nr 77/7, Przejazdowo ul. Jesionowa a) Dostawa i montaż urządzeń: - zestaw zabawowy składający się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia jak w PT. - zestaw zabawowy dodatkowy składający się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, schodów wejściowych z poręczami, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - bujaczek żaba i konik - razem 2szt, - karuzela z kierownicą i ławeczką - 1szt - huśtawka wagowa na sprężynie -1szt - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 224,50m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 36,20m wys. 1,2m z jedną furtką szer. 1m. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania Przejazdowo ul. Długa, dz. nr 77/7 a) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw - dokończenie - na dł. 55,00m wys. 1,2m , cokół z obrzeża betonowego, z jedną furtką szer. 1m. b) Ogrodzenie /piłkołap/ wys. 4m z siatki stal. ocynk. na dł. 20m. 3) Rotmanka ul. Sportowa dz. nr 1380; 1382; 1383 Plac zabaw a) Dostawa i montaż urządzeń : - zestaw zabawowy statek - składający się z następujących elementów balkon, maszt statku, zabezpieczenie łamane wysokie, podest trójkątny rura strażacka, pomost tunelowy z rury, ścianka wspinaczkowa, podest kwadratowy, dziób statku, zjeżdżalnia, wejście linowe. MATERIAŁY : Słupy nośne o przekroju okrągłym (średnica 12 cm) z drewna klejonego warstwowo, osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew mocowanych do betonowych bloczków. Podesty drewniane. Wypełnienie zabezpieczeń, poszycie dachów oraz innych modułów: polietylen HDPE. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez malowanie preparatem na bazie naturalnych olejów. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym. Wysokość urządzenia max 524 cm, wymiary poziome max 872 x 399 cm. - kpl.1 - huśtawka wagowa na sprężynie - szt.1, - huśtawka bocianie gniazdo - szt.1, - bujaczek ryba - 1 szt, - walec obrotowy - 1szt - przejazd linowy ze stacjami dł. 20m -1kpl. - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 283,20m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 58,80m wys. 1,2m z jedną furtką szer. 1m. Urządzenia fitness a) Dostawa i montaż : - biegacz + orbiterek - 1kpl. - prasa nożna + wyciąg górny - 1kpl. - twister - 1 kpl. b) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm na pow. 10m2 w obrzeżu betonowym. Skatepark a) Dostawa i montaż : - rampa Quarter pipe + bank ramp - 1 kpl. - rampa Funbox z boksem prostym - 1 kpl. - spin - 1 kpl. - ławka bez oparcia - 2szt, - kosz na śmieci - 1szt, - stojak na rowery /8szt/ spirala - 1szt, - rampa Quarter pipe dwa poziomy - 1 kpl. b) nawierzchnia betonowa B30 gr. 12cm z dodatkiem włókien polipropylenowych na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15cm na pow. 280m2. w obrzeżu betonowym, c) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 112m2. Placyk do gry w koszykówkę a) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 110m2. b) remont istniejącego kosza do koszykówki - odnowienie powłok malarskich, wymiana tablicy na sklejke wodoodporną o wym. 180x105x18mm c) Ogrodzenie od boiska piłkarskiego /piłkołap/ wys.6m z siatki stal. ocynk. na dł. 50m. d) szlaban aluminiowy podnoszony szer.3,5m 4) Wiślinka ul. Szkolna dz. nr 315 - II etap Plac zabaw a) Dostawa i montaż urządzeń : - zestaw zabawowy składającego się z : 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi - w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV : 1 kpl / wizualizacja urządzenia jak w PT. - zestaw sześciokąt sprawnościowy : 1 kpl / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - bujaczek żaba i konik - razem 2szt, - walec obrotowy - 1szt - huśtawka wagowa na sprężynie -1szt - regulamin placu zabaw na stelażu 1szt - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 2szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 3szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 336m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Systemowe panelowe ogrodzenie placu zabaw na dł. 68m wys. 1,2m z dwiema furtkami szer. 1m. Plac fitness i ciągi piesze a) Dostawa i montaż : - ławka + prostownik - 1 kpl - prasa nożna + wyciąg górny -1kpl. - orbiterek + biegacz - 1 kpl. - stojak na rowery /8sz/ spirala - 1kpl b) nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm bezfazowej w obrzeżu betonowym na pow. 209,77m2. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 5) Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4 - etap II, a) Dostawa i montaż urządzeń: - huśtawka wagowa na sprężynie - 1szt, - huśtawka wahadłowa 2os. - 1kpl, / w miejsce urządzenia sportowego / wizualizacja urządzenia dołączona do projektu/ - przejazd linowy ze stacjami dł. 20m. - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 1szt, - ławka metalowo - drewniana z oparciem - 1szt, b) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod przejazd linowy - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 91,20 m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm c) Nawierzchnia z kostki betonowej kolor gr. 6cm na pow. 180m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania 5) Żuława ul. Lipowa dz. nr 140/50 a) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy statek składający się z składający się z następujących elementów balkon, maszt statku, zabezpieczenie łamane wysokie, podest trójkątny rura strażacka, pomost tunelowy z rury, ścianka wspinaczkowa, podest kwadratowy, dziób statku, zjeżdżalnia, wejście linowe. MATERIAŁY : Słupy nośne o przekroju okrągłym (średnica 12 cm) z drewna klejonego warstwowo, osadzone 10cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew mocowanych do betonowych bloczków. Podesty drewniane. Wypełnienie zabezpieczeń, poszycie dachów oraz innych modułów: polietylen HDPE. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez malowanie preparatem na bazie naturalnych olejów. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym. Wysokość urządzenia max 524 cm, wymiary poziome max 872 x 399 cm. - 1 kpl /patrz wizualizacja urządzenia w PT/ - karuzela z kierownicą i ławeczką - 1 kpl. - walec obrotowy - 1szt, - huśtawka wagowa na sprężynie - 1szt, - bujaczek skuter i słonik - 2szt, - grzybek - 4szt, - słupek - 2szt, - huśtawka 3 osobowa - 1kpl, - regulamin placu zabaw na stelażu - 1szt, - ławka metalowo - drewniana z oparciem - 2szt, - kosz na śmieci stalowy o poj. 40l - 2szt, Nawierzchnia bezpieczna piaskowa pod urządzenia - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 102,60 m2, gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm. b) Dostawa i montaż urządzeń fitness : - wyciąg górny+ prasa - 1kpl, - ławka + prostownik - 1kpl, - orbiterek + biegacz - 1kpl. - stojak na rowery /8szt/ spirala - 1szt, - ławka metalowo - drewniana bez oparcia - 2szt, Nawierzchnia dla urządzeń fitness na pow. 13,67 m2, z kostki betonowej kolor szary gr. 6cm w obrzeżu betonowym 30x8cm. Chodnik do placu zabaw przy fitness - z kruszywa łamanego gr. 20cm na geowłókninie i warstwie odsączającej w obrzeżu betonowym. Uwaga: Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zagospodarowania placu wg. załączonego projektu zagospodarowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę, jako spełniający warunek (przedstawione w załączniku nr 3 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia wykonanego ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres udzielonej rękojmi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 3 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, , d) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury, e) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.