Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Bielsko - Biała: Dostawa artykułów żywnościowych dla Środowiskowego Centrum Pomocy w Bielsko-Białej
Numer ogłoszenia: 5195 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowe Centrum Pomocy , ul. Legionów 9, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 498 88 96, faks 0-33 498 99 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpbielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Środowiskowego Centrum Pomocy w Bielsko-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych dla Środowiskowego Centrum Pomocy w Bielsko-Białej, obejmuje dostarczanie towarów do 15 placówek na terenie miasta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Spełnienie warunku: dostarczenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz., 1655 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych 2. W przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) oświadczenie składa każdy współwykonawca osobno. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów zawartych w części X SIWZ ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami Specyfikacji - zał. nr 1. b) Formularz ofertowy - zał. nr 2. c) Oświadczenia - zał. nr 3, zał. nr 4, zał. 5 i zał. nr 6., zał. nr 7 d) Parafowany wzór umowy. 2. Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta (osoba uprawniona do reprezentowania firmy): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie m.in. spółki cywilne, konsorcja zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. b) Oryginał (lub kopia poświadczona przez notariusza) pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia. c) Dokumenty potwierdzające o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat z Urzędem Skarbowym, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z ZUS albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z przetłumaczeniem na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scpbielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowe Centrum Pomocy
ul. Legionów 9
43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Środowiskowe Centrum Pomocy ul. Legionów 9 43-300 Bielsko-Biała Sekretariat (I pietro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BIELSKO - BIAŁA
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu "Nowe perspektywy przedszkolne w Bielsku-Białej" - 6 części postępowania
- "18/25 - Dostawa części zużywalnych do aparatów do hemodializy Fresenius 4008B i V10 oraz do myjni endoskopowych WD440 i WD415 producenta Wassenburg"
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Przebudowa i modernizacja bud P nr 50 przy ul Łagodnej 27a w B-B w celu dost. do przepisów przeciwpożarowych w ram zad."Wykonanie zabezpieczeń ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych"
- 17/25 - Dostawa i montaż dwóch sztuk stołów operacyjnych dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi BIELSKO - BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.