To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Kraków: Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie część I..
Numer ogłoszenia: 519774 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452078 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie część I...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru i koordynacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM Zakres inwestycji wynika z Programu wieloletniego na lata 2011-2016 Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie Usługa obejmuje zadania : Zadanie I - Przebudowa wewnętrzna poziomów P01, P0, P1, P2 oraz zabudowa tarasów na poziomie P3 segmentu B Zadanie II- Przebudowa wewnętrzna, rozbudowa i nadbudowa segmentu C+F Zadanie III- Przebudowa wewnętrzna izby przyjęć segment CALD Zadanie IV- Przebudowa wewnętrzna - budowa dodatkowego szybu windowego dla dźwigu łóżkowego poziom P01, P0, P1 część C segment CALD. Zadanie V- Remont stacji trafo nr.3546 z wymianą urządzeń energetycznych - segment R Zadanie VI- Przebudowa wewnętrzna, rozbudowa i nadbudowa segmentu J + J1 3.2 Istotne informacje dla sporządzenia oferty: 3.3 Planowana wartość inwestycji ok. 80 000 tys. zł. brutto 3.4 .Powierzchnia przebudowywanych budynków (łącznie z dobudowywanymi częściami budynków) 20 170 m.kw. 3.5.Okres wykonania nadzoru 18 m-cy. W przypadku zwłoki w wykonaniu robót do 3 m-cy powyżej planowanego okresu cena wykonywania nadzoru nie ulegnie zmianie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego, w zakresie wynikającym z Prawa Budowlanego, w szczególności w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji niskoprądowych teletechnicznych w tym szczególnie okablowania i wyposażenia sieci strukturalnych. 5.Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV 71631300-3 Usługi nadzoru budowlanego 6.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy : 6.1 Sprawdzenie prawidłowości, wniesienie ewentualnych uwag i odbiór dokumentacji projektowej wykonywanej w ramach programu 6.2.Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedkładanej przez Wykonawcę robót powykonawczej dokumentacji projektowej. 6.3 Wyznaczenie na swój koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach w związku z realizacją Inwestycji, ze wskazaniem inspektora-koordynatora (koordynator musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), zgodnie z umową na wykonanie inwestycji z przepisami prawa budowlanego. Wykonawca winien zapewnić stały pobyt inspektorów nadzoru dla aktualnie realizowanych robót, na placu budowy w godzinach pracy wykonawcy robót. 6.4.Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 6.5.Kontrola zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową na wykonanie inwestycji. 6.6.Dopuszczanie i zatwierdzanie materiałów budowlanych do stosowania w ramach inwestycji pod względem ich jakości, jak również technologii ich zabudowy i sposobu przechowywania na budowie oraz prowadzanie bieżącej kontroli materiałów dostarczanych na teren budowy (prowadzenie inspekcji materiałowych i zatwierdzanie materiałów). 6.7.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i urządzeń, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów i urządzeń do obrotu i stosowania w budownictwie. 6.8.Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów faktycznie wykonanych robót oraz prowadzenie dokumentacji robót zanikających. 6.9.Dokonywanie odbiorów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym zgodnie z dokumentacją projektową i ustaleniami wynikającymi z SIWZ, jak również kontrolowanie postępu robót względem obowiązującego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 6.10.Współpraca z projektantem w ramach nadzorów autorskich. 6.11.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji technicznej i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek. 6.12.Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego dla poszczególnych zakresów robót, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy oraz przejęcia obowiązków na terenie budowy, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych. 6.13.Weryfikacja sprawozdań składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w oparciu o zapisy umowy na wykonanie inwestycji. 6.14.Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy na wykonanie inwestycji, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 6.15.Odebranie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy robót budowlanych. 6.16.Udział w naradach koordynacyjnych na budowie (rady budowy) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót, co najmniej raz w miesiącu oraz narad roboczych. 6.17. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości w wykonaniu prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 6.18. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, zgodnie z wpisem do dziennika budowy. 6.19. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła by wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6.20. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. 6.21. Pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i rozruchu. 6.22. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji (każdej części z osobna oraz odbioru końcowego dla całości realizacji - potwierdzenie właściwego wykonania obu zakresów robót budowlanych pozwalające w przyszłości na właściwy montaż instalacji), udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy obecności Zamawiającego. 6.23. Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in.: dziennik budowy, książki użytkowania obiektów, protokoły ze spotkań miedzy Stronami, protokoły z kontroli realizacji inwestycji z dołączeniem szczegółowego wykazu przekazywanych materiałów i wskazaniem różnic między rozwiązaniami przyjętymi w projekcie budowlanym a faktycznie wykonanymi robotami) oraz pisemnego oświadczenia, że wszystkie świadczenia wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania spełnione zostały z należytą starannością, w szczególności oświadczenia, że zrealizowana inwestycja jest wolna od wad, a ewentualne ujawnione przy jej odbiorze wady zostały usunięte. 6.24. Egzekwowanie usunięcia przez projektanta oraz wykonawcę robót usterek i wad stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 6.25. Udział w rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 6.26. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy realizującego Inwestycję za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umowy, których obowiązek zapłaty jest zastrzeżony w umowie na wykonanie inwestycji. 6.27. Dopilnowanie by koszty inwestycji nie zostały przekroczone - wszelkie decyzje mogące spowodować wzrost kosztów inwestycji może podejmować tylko Zamawiający. 6.28. Przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 6.29 Przygotowanie dokumentów związanych z realizacją Inwestycji do końcowego rozliczenia finansowego realizowanej Inwestycji (włącznie z rozliczeniem zakresu robót zgodnie z wymaganiami instytucji finansującej). 6.30. Inne prace niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- G.P Inwestim Sp. z o.o., Siercza 386, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248601,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166950,00
Oferta z najniższą ceną: 53136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 613770,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu na części drogi (na łuku jezdni) - os. Albertyńskie 38 w Krakowie.
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.