eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieROBOTY BUDOWLANE - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-02-20



Og³oszenie nr 519861-N-2018 z dnia 2018-02-20 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: ROBOTY BUDOWLANE - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 / Projekt: Poprawa efektywno¶ci energetycznej obiektu u¿yteczno¶ci publicznej poprzez termomodernizacjê budynków ochrony zdrowia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr Józefa Bednarza w ¦wieciu - etap I

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, krajowy numer identyfikacyjny 29152300000, ul. ul. S±dowa  18 , 86100   ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 052 33 08 305, e-mail sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks 52 33 24 541.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobi¶cie / Poczta / Kurier
Adres:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza / 86-100 ¦wiecie ul. S±dowa 18


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ROBOTY BUDOWLANE - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE
Numer referencyjny: V. 271. 3. 2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± prace termomodernizacyjne w budynkach nr 18, 19 i 29 Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza w ¦wieciu . Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zamówienia na 3 czê¶ci : 1) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 ( ODDZIA£Y IXa / IXb ) ; 2) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 ( ODDZIA£Y X / VII ) ; 3) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIA£Y IV / V ) . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 1. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 (ODDZIA£Y IXa / IXb) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na now± ; 5) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 6) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 7) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 8) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 9) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 10) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 2. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 (ODDZIA£Y X / VII) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki okiennej na poddaszu na now± z nawiewnikami ; 5) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na poddaszu na now± ; 6) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 8) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 3. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIA£Y IV / V ) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki okiennej na poddaszu na now± z nawiewnikami ; 5) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na poddaszu na now± ; 6) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 8) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci czê¶ci, na które mo¿e z³o¿yæ ofertê 1 Wykonawca . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w opisie technicznym dokumentacji, stanowi±cym za³±cznik specyfikacji . Na ¿±danie zainteresowanego wykonawcy zostan± przekazane drog± elektroniczn± skany posiadanej dokumentacji technicznej . Modernizowane budynki s± usytuowane w strefie ochrony konserwatorskiej "B" obejmuj±cej zespó³ zabytkowej zabudowy miejskiej. Dzia³ka podlega ochronie konserwatorskiej . Wykonanie ca³ego zakresu robót budowlanych - termomodernizacyjnych, odbêdzie siê w budynkach przeznaczonych na sta³y pobyt chorych, przy funkcjonuj±cych oddzia³ach . Wykonawca obowi±zany jest przedstawiæ zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy wersjê szczegó³ow± kosztorysu ofertowego, który s³u¿y³ wykonawcy do wyliczenia ceny oferty . W celu zapewnienia rzetelno¶ci wykonywanych robót budowlanych, zamawiaj±cy wymaga sta³ej - codziennej obecno¶ci kierownika budowy na terenie budowy . Na etapie realizacji umowy nale¿y umo¿liwiæ weryfikacjê wszystkich dostarczanych materia³ów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiaj±cym kolorów i jako¶ci dostarczanych materia³ów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiaj±cego dostarczanych lub zaproponowanych materia³ów, mo¿liwe jest wstrzymanie ca³ej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialno¶æ wykonawcy . Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia i okre¶lenia warto¶ci we wszystkich pozycjach wystêpuj±cych w za³±cznikach o nazwie przedmiar (3 szt dla ka¿dego zadania: budowlany, elektryczny, sanitarny). Brak wype³nienia i okre¶lenia warto¶ci w pozycji spowoduje odrzucenie oferty . U¿yte materia³y budowlane, oraz elementy prefabrykowane winny posiadaæ atesty i odpowiadaæ wymaganym normom . Roboty budowlane wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP . Ewentualne roboty dodatkowe, nieprzewidziane w ofercie sporz±dzonej na podstawie kosztorysu nak³adczego, a konieczne do wykonania, zostan± po akceptacji przez Zamawiaj±cego rozliczone na podstawie faktury, sporz±dzonej w oparciu o protokó³ konieczno¶ci . Zamawiaj±cy zaleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed z³o¿eniem oferty oraz zapoznanie siê z dokumentacj± budowlana, bêd±c± za³±cznikiem do niniejszego postêpowania. Wykonawca obowi±zany jest przedstawiæ zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy wersjê szczegó³ow± kosztorysu ofertowego, który s³u¿y³ wykonawcy do wyliczenia ceny oferty. Zamawiaj±cy informuje, i¿ uniewa¿ni postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, nie zostan± mu przyznane. Zamawiaj±cy w takiej sytuacji nie zwróci kosztów przygotowania oferty wykonawcom, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu . Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± na czas wykonania robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z Zamawiaj±cym, jednak nie d³u¿szy ni¿ 150 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy Zamawiaj±cy przyzna Ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ . Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 36 miesiêcznej gwarancji jako¶ci, licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie d³u¿szego czasu gwarancji Zamawiaj±cy przyzna Ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ. Wiêcej informacji znajduje siê z w za³±czniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy) . Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nast±pi fakturami czê¶ciowymi za ca³kowicie zakoñczone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur nastêpuje na podstawie podpisanego przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego protoko³u odbioru czê¶ciowego, a faktury koñcowej na podstawie podpisanego przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego. Zap³ata nast±pi w terminie 30 dni od dnia dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury VAT waz z protoko³em odbioru koñcowego za wykonane roboty. Je¿eli do wykonanych robót i zamontowanych urz±dzeñ wymagane s± instrukcje obs³ugi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w jêzyku polskim) najpó¼niej w dniu zg³oszenia do odbioru koñcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiaj±cy ma prawo wstrzymaæ odbiór i p³atno¶æ faktury koñcowej .

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli posiada polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum : a) w przypadku oferty na czê¶æ 1. - 1,3 mln z³ , b) w przypadku oferty na czê¶æ 2. - 1,3 mln z³ , c) w przypadku oferty na czê¶æ 3. - 1.7 mln z³ - w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ nale¿y ³±czyæ warto¶æ polis, przyk³ad: je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na czê¶ci 2 i 3, to spe³ni ten warunek, je¿eli posiada polisê (polisy) ubezpieczeniow± lub inny dokument (...) wystawiony na sumê gwarancyjn± minimum 3 mln z³ ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli : a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ przynajmniej 1 umowê w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - roboty budowlane/modernizacja budynku/budynków podlegaj±cych ochronie konserwatorskiej dla podmiotu dzia³aj±cego w dziedzinie ochrony zdrowia (np. szpital, przychodnia, sanatorium, DPS itp.) o warto¶ci minimum: aa) w przypadku oferty na czê¶æ 1. - 1,3 mln z³ , ab) w przypadku oferty na czê¶æ 2. - 1,3 mln z³ , ac) w przypadku oferty na czê¶æ 3. - 1,7 mln z³ ; b) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli przedstawi w ofercie wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególno¶ci: ba) jednego kierownika robót z uprawnieniami w bran¿y ogólnobudowlanej ; bb) jednego kierownika robót z uprawnieniami w bran¿y sanitarnej .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów : 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów : 1) polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum - zob. pkt 5.1. ppkt 2) SIWZ . W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów : 1) po¶wiadczenia, referencji lub innego dokumentu za¶wiadczaj±cego, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w w tym okresie, nale¿ycie wykona³ przynajmniej 1 umowê w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - roboty budowlane/modernizacja budynku/budynków podlegaj±cych ochronie konserwatorskiej dla podmiotu dzia³aj±cego w dziedzinie ochrony zdrowia (np. szpital, przychodnia, sanatorium, DPS itp.) o warto¶ci minimum - zob. pkt 5.1. ppkt 3) SIWZ - za z³o¿enie wiêkszej liczby dokumentów (referencji, po¶wiadczeñ), o których mowa w tym punkcie zamawiaj±cy przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ . 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi i kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi za³±cznik do SIWZ nr 3. W szczególno¶ci wykaz powinien zawieraæ osoby, o których mowa w pkt. 5.1. ppkt 3) lit. b) SIWZ .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci : 1) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 ( ODDZIA£Y IXa / IXb ) 31 600,00 z³ (trzydzie¶ci jeden tysiêcy sze¶æset) ; 2) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 ( ODDZIA£Y X / VII ) 32 300,00 z³ (trzydzie¶ci dwa tysi±ce trzysta) ; 3) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIA£Y IV / V ) 40 000,00 z³ (czterdzie¶ci tysiêcy) . Wiêcej informacji w SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1/ Cena oferty0,60
2/ Termin wykonania zamówienia (zob. pkt 4.1. SIWZ)0,20
3/ Czas gwarancji (zob. pkt 4.2. SIWZ)0,10
4/ Ilo¶æ referencji (po¶wiadczeñ) nale¿ytego wykonania umowy (zob. pkt 6.3.3. SIWZ)0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia, tj. : 1) odno¶nie do zmian sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ ; b) pojawienie siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy ; c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak równie¿ kosztów wykonanego przedmiotu umowy ; d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu ; e) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa ; f) zmiany, o których mowa w lit. a) mog± byæ podstaw± zwiêkszenia wynagrodzenia wy³±cznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, ¿e ceny materia³ów lub urz±dzeñ zastêpuj±cych wycofanych z produkcji lub rynku s± wy¿sze od proponowanych w ofercie o co najmniej 20%. Wzrost wynagrodzenia mo¿e zostaæ wówczas ustalony o nie wiêcej ni 10% ró¿nicy w cenie ; g) zmiany, o których mowa w lit. b) - d) nie mog± stanowiæ podstawy zwiêkszenia wynagrodzenia ; h) zmiany wskazywane w lit e) bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom ; i) w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonych prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ - takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± zawsze wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów zastêpuj±cych te podobne w ofercie; j) ka¿da ze wskazanych w lit. a) - e) zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia ; 2) odno¶nie do zmian osobowych : a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach ; b) miana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg okre¶lony w SIWZ ; 3) pozosta³e zmiany: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ ; b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy - wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ulega obni¿eniu o kwotê obliczon± wed³ug cen wskazanych w ofercie ; c) wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, o dowolny okres ; d) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci : da) klêskami ¿ywio³owymi ; db) zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które nale¿y rozumieæ jakiekolwiek dzia³anie si³ natury, którego nie da³o siê przewidzieæ lub takie, ¿e od do¶wiadczonego wykonawcy nie mo¿na by³o w sposób rozs±dny oczekiwaæ zastosowania przeciw nim wystarczaj±cych ¶rodków ostro¿no¶ci) uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów ; e) w zakresie przed³u¿enia terminu - zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci, wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego ; f) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) . 2. Wszystkie powy¿sze postanowienia, stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody . 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP : a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana rachunku bankowego) ; b) zmiana danych teleadresowych ; c) zmiana osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego . 4. W ¿adnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 powy¿ej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiaj±cego. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Tylko PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 ( ODDZIA£Y IXa / IXb )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 1. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 (ODDZIA£Y IXa / IXb) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na now± ; 5) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 6) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 7) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 8) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 9) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 10) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza .
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45262700-8, 45262300-4, 45400000-1, 45262500-6, 45421141-4, 45262600-7, 45421000-4, 45450000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421146-9, 45320000-6, 45321000-3, 45323000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45100000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 150
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1/ Cena oferty0,60
2/ Termin wykonania zamówienia (zob. pkt 4.1. SIWZ)0,20
3/ Czas gwarancji (zob. pkt 4.2. SIWZ)0,10
4/ Ilo¶æ referencji (po¶wiadczeñ) nale¿ytego wykonania umowy (zob. pkt 6.3.3. SIWZ)0,10

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 ( ODDZIA£Y X / VII )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 2. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 (ODDZIA£Y X / VII) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki okiennej na poddaszu na now± z nawiewnikami ; 5) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na poddaszu na now± ; 6) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 8) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza .
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45262700-8, 45162300-4, 45400000-1, 45262500-6, 45421141-4, 45262600-7, 45421000-4, 45450000-6, 45100000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421146-9, 45320000-6, 45321000-3, 45323000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45100000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 150
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1/ Cena oferty0,60
2/ Termin wykonania zamówienia (zob. pkt 4.1. SIWZ)0,20
3/ Czas gwarancji (zob. pkt 4.2. SIWZ)0,10
4/ Ilo¶æ referencji (po¶wiadczeñ) nale¿ytego wykonania umowy (zob. pkt 6.3.3. SIWZ)0,10

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIA£Y IV / V )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla czê¶ci 3. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIA£Y IV / V ) obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 1) ocieplenie dachu wraz z wymian± poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ¶cian poddasza od wewn±trz ; 3) ocieplenie stropu wewnêtrznego pod poddaszem ; 4) wymianê starej stolarki okiennej na poddaszu na now± z nawiewnikami ; 5) wymianê starej stolarki wewnêtrznej drzwiowej na poddaszu na now± ; 6) monta¿ nawiewników higrosterowalnych w istniej±cych oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu - wg bran¿y konstrukcyjnej ; 8) monta¿ instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody u¿ytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza .
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45262700-8, 45262300-4, 45400000-1, 45262500-6, 45421141-4, 45262600-7, 45421000-4, 45450000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421146-9, 45320000-6, 45321000-3, 45323000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45100000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 150
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1/ Cena oferty0,60
2/ Termin wykonania zamówienia (zob. pkt 4.1. SIWZ)0,20
3/ Czas gwarancji (zob. pkt 4.2. SIWZ)0,10
4/ Ilo¶æ referencji (po¶wiadczeñ) nale¿ytego wykonania umowy (zob. pkt 6.3.3. SIWZ)0,10

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.