Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Radomsko: Dostawa Materiałów Opatrunkowych i Wyrobów Medycznych
Numer ogłoszenia: 51987 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Materiałów Opatrunkowych i Wyrobów Medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, obłożenia, rękawice diagnostyczne i chirurgiczne, wyroby medyczne dla pracowni leków cytostatycznych, zgodnie z opisami zawartymi w pakietach -załączniku nr 1 do siwz: Pakiet nr 1 - 6 pozycji; - poz.1 i 2 , zarejestrowane w klasie II A reguła 7 jako wyrób medyczny inwazyjny; dopuszczona metoda sterylizacji: para wodna; Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów potwierdzających wymagane parametry ( nie oświadczenia) Pakiet nr 2 - 7 pozycji; Pakiet nr 3 - 20 pozycje; Pakiet nr 4 - 16 pozycji; Pakiet nr 5 - 32 pozycji;- poz 1-10,15 - przędza minimum TEX 15, wymagane jest dołączenie dokumentu wystawionego przez producenta, potwierdzającego spełnienie warunku; Zamawiający wymaga dostarczenia raportu walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych; Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów potwierdzających wymagane parametry ( nie oświadczenia) dla poz. 16-22, 26-28. Pakiet nr 6 - 34 pozycji; poz 14-17, 22-23, 26-30 - przędza minimum TEX 15, wymagany dokument potwierdzający rodzaj przędzy wystawiony przez producenta; Zamawiający wymaga dostarczenia raportu walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych Pakiet nr 7 - 12 pozycji; Pakiet nr 8 - 5 pozycji; Pakiet nr 9 -26 pozycji; Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów potwierdzających wymagane parametry ( nie oświadczenia) dla poz. 7-20. Pakiet nr 10 -13 pozycje; Pakiet nr 11 - 11 pozycji; Pakiet nr 12 - 3 pozycje; Pakiet nr 13 - 3 pozycji; Pakiet nr 14 -3 pozycji; Pakiet nr 15 -11 pozycje; Pakiet nr 16 - 6 pozycji; Pakiet nr 17 - 2 pozycje; Pakiet nr 18 - 1 pozycja; Pakiet nr 19 - 1 pozycja;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.14.20-0, 33.19.00.00-8, 33.19.60.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dostarczenia dokumentów/ folderów, katalogów/ potwierdzających wymagane parametry we wszystkich pakietach 2. Raporty walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych- Pakiet nr 5 i 6 3. Dla pakietu nr 5, poz. 1-10, 15 - wymagane jest dołączenie dokumentu wystawionego przez producenta, potwierdzającego rodzaj przędzy; oraz dla pakietu nr 6 , poz.14-17, 22-23, 26-30 - wymagany dokument potwierdzający rodzaj przędzy, wystawiony przez producenta; 4. Deklaracja zgodności, certyfikat CE (jeśli dotyczy ) celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania oraz spełnia wymogi ustawy z 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( Dz.U. 107 poz. 679 ze zm.) Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony Formularz cenowy- załącznik Nr 1. 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. 3. Zaakceptowany Projekt umowy - załącznik Nr 5. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm. ) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w związku z art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp - załącznik Nr 4A
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: 1). zmiana danych rejestrowych stron umowy, 2). cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, 3). wydłużenie terminu płatności, 4). przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie. 5). zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, 6). zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie, 7). zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych, 8). zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności . Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Jagiellońska 36; 97-500 Radomsko
Dział Zamówień Publicznych pok. -1099.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana, opaska dziana i elastyczna ........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki parafinowe i hydrożelowe........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy, opatrunki chłonne, plaster.........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia operacyjna, paski, plastry,..........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza, kompresy, wata, obłożenia, jednorazowy fartuch,........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy, obłożenia, podkłady, codofix, kompresy, serwety, setony gazy.......
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki żelujące, hydrokoloidowy.........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.......
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta przyklejana, rękawice chirurgiczne, sterylne, zestaw do porodu ..........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek antybakteryjny, opatrunek z folii, serweta chłonna, ........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy, opatrunki........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie ochronne, maska ochronna, zestaw ratunkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gąbka lecznicza i przezroczysty opatrunek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gąbka żelatynowa, wosk kostny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.16-6, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłona na lampę Rtg, powłoka ochronna, strzykawka trzyczęściowa, zestaw do przygotowania cytostatyków.........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do pobierania leku, łącznik na strzykawkę.........
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET Nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nakładka iniekcyjna z filtrem......
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET Nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić chirurgiczna wchłanialna syntetyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET Nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek gazowy hemostatyczny do tamowania krwotoków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Usługa kompleksowej ochrony i monitoringu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie ul. Jeżynowa 40, gm. Radomsko
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
- Usuwanie awarii powstałych w 2025 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
więcej: Zestawy opatrunkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.