Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Regimin: Numer sprawy: 07/13. Nazwa zadania:
MEBLE I WYPOSAŻENIE - ZAKUP I MONTAŻ ORAZ ZAKUP I MONTAŻ MEBLI DO WYPOSAŻENIA SZATNI I INNYCH POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN
Numer ogłoszenia: 519912 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie, Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 07/13. Nazwa zadania: MEBLE I WYPOSAŻENIE - ZAKUP I MONTAŻ ORAZ ZAKUP I MONTAŻ MEBLI DO WYPOSAŻENIA SZATNI I INNYCH POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: MEBLE I WYPOSAŻENIE - ZAKUP I MONTAŻ szczegółowo opisany w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE - WSZYSTKO POD WYMIAR Malinowski Piotr
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE - WSZYSTKO POD WYMIAR Malinowski Piotr
- MEBLE WSZYSTKO POD WYMIAR PIOTR MALINOWSKI, REGIMIN 51, 06-461 REGIMIN, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50100,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60509,85
Oferta z najniższą ceną: 60509,85 / Oferta z najwyższą ceną: 62744,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Tryb zapytania o cenę został zastosowany ponieważ te dwa zadania nie przekraczają kwoty 14 000 euro. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. 2. W przypadku zapytania o cenę udzielenie zamówienia na usługi i dostawy jest możliwe tylko wtedy , gdy wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, a w naszym wypadku nie przekracza kwoty 130 000 euro. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.12.2009r. (Dz.U. z 30 grudnia 2009 r. Nr 224, poz. 1795). Na podstawie art 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.