Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-02-21
Og³oszenie nr 520099-N-2018 z dnia 2018-02-21 r.
Centrum Sportu w Gminie Lesznowola: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI W: 1. HALI SPORTOWEJ Z ZAPLECZEM CENTRUM SPORTU W GMINIE LESZNOWOLA, W MYSIADLE UL. KWIATOWA 28, 2. HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓ£ PUBLICZNYCH W MROKOWIE, UL. MARII ¦WI¡TKIEWICZ 2A
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Sportu w Gminie Lesznowola, krajowy numer identyfikacyjny
36203995800000, ul.
Ul. Kwiatowa
28
,
05515
Mysiad³o, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 272 96 10, e-mail
kontakt@sportlesznowola.pl, faks
22 272 96 10.
Adres strony internetowej (URL): www.sportlesznowola.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sportlesznowola.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna byæ sporz±dzona, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej, adres: CENTRUM SPORTU W GMINIE LESZNOWOLA UL. KWIATOWA 28 05-500 MYSIAD£O
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI W: 1. HALI SPORTOWEJ Z ZAPLECZEM CENTRUM SPORTU W GMINIE LESZNOWOLA, W MYSIADLE UL. KWIATOWA 28, 2. HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓ£ PUBLICZNYCH W MROKOWIE, UL. MARII ¦WI¡TKIEWICZ 2A
Numer referencyjny:
ZP.271.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI W: 1. HALI SPORTOWEJ Z ZAPLECZEM CENTRUM SPORTU W GMINIE LESZNOWOLA, W MYSIADLE UL. KWIATOWA 28, - Powierzchnia hali, ok. /m2/ 1 600 Komunikacja, ok. /m2/ 930 Powierzchnia pozosta³a, ok. /m2/ 850 2. HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓ£ PUBLICZNYCH W MROKOWIE, UL. MARII ¦WI¡TKIEWICZ 2A -Powierzchnia hali, ok /m2/ - 1090
II.5) G³ówny kod CPV: 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-04-01 lub zakoñczenia: 2018-12-31
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2018-04-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub nadal wykonuje, co najmniej 1 us³ugê spe³niaj±c± poni¿szy warunek:
- us³uga trwa³a przez okres minimum 10 kolejnych miesiêcy,
- us³uga polega³a na utrzymaniu czysto¶ci w hali sportowej z zapleczem o powierzchni nie mniejszej ni¿ 2500m2 (do sprz±tanej powierzchni nie mog± byæ wliczone powierzchnie terenów otwartych, zieleñców, parków, parkingów itp.).
Dla wskazanej/ych us³ug/i Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dowody
(referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³uga/i by³y wykonywane) potwierdzaj±ce, ¿e us³uga/i te zosta³a/y wykonana/e nale¿ycie, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spó³ki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane bêd± ³±cznie zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Uwzglêdniaj±c dyspozycjê art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy informuje, i¿ dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych i bezp³atnych bazach danych tj. aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (CEIDG), je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z §10 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia - Wykonawca powinien wskazaæ Zamawiaj±cemu adresy internetowe ogólnodostêpnych, bezp³atnych i elektronicznie prowadzonych baz danych, z których Zamawiaj±cy bezp³atnie mo¿e pozyskaæ okre¶lone dokumenty potwierdzaj±ce sytuacjê podmiotow± Wykonawcy. Powy¿sze w szczególno¶ci dotyczy Wykonawców zagranicznych. Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami Rozdzia³u 2 pkt IV ppkt 3 SIWZ, ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy w odniesieniu do tych podmiotów pobierze z ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, ni¿ej wymienione dokumenty, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów z postêpowania w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, tj.: odpis z w³a¶ciwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (CEIDG), je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzielno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy - wed³ug formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz OFERTA - sporz±dzony wed³ug formularza stanowi±cego Rozdzia³ 1 SIWZ. 2) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert - sporz±dzone na formularzu lub wed³ug formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (Konsorcjum, Spó³ka Cywilna) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, aktualne na dzieñ sk³adania ofert - sporz±dzone na formularzu lub wed³ug formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (Konsorcjum, Spó³ka Cywilna) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w przypadkach okre¶lonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 4) Pe³nomocnictwo (orygina³ dokumentu lub kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów zwi±zanych z postêpowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ tylko wówczas, je¿eli osoba lub osoby podpisuj±ce ofertê nie figuruj± w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie s± uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pe³nomocnictwo (orygina³ dokumentu lub kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona notarialnie) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spó³ka Cywilna). Uwaga: Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ tylko wówczas, je¿eli dotyczy. UWAGA: Pod pojêciem "kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona notarialnie" nale¿y rozumieæ odpis pe³nomocnictwa po¶wiadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia po¶wiadczona notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em). 6) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (orygina³), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególno¶ci zawieraæ nastêpuj±ce informacje: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wzór zobowi±zania, o którym mowa powy¿ej - stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej www.sportlesznowola.pl w zak³adce "Og³oszenia, zapytania ofertowe i zamówienia publiczne" informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj.: dotycz±cej: 1) kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (orygina³) o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wed³ug formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
| Ilo¶æ osób przeznaczonych do realizacji zamówienia na dwóch obiektach | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zwi±zku z brzmieniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy zaproponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 3) zaistnienia sytuacji, na które nie mia³ wp³ywu Wykonawca lub Zamawiaj±cy oraz których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci w budynkach dworca kolejowego i dworca autobusowego oraz terenów zewnêtrznych Transportowego Wêz³a Integracyjnego w Ustce
- "Us³uga sprz±tania budynków S±du Okrêgowego w Elbl±gu, S±du Rejonowego w Dzia³dowie i w Nowym Mie¶cie Lubawskim " 2026-2027, 12 miesiêcy
- "¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci i prac porz±dkowych w pomieszczeniach ZUO w Przedsiêbiorstwie Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Promniku"
- us³ugi sprz±tania siedziby g³ównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ w dwóch siedzibach Domu Kultury ¦ródmie¶cie w Warszawie oraz mycie okien zewnêtrznych i wewnêtrznych w czterech siedzibach Domu Kultury ¦ródmie¶cie
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w siedzibach prokuratur okrêgu w³oc³awskiego w roku 2026
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





