Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Gzy: Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
Numer ogłoszenia: 52018 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach , 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6913017, faks 0-23 6913017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 - 126 Gzy transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu, tj. we wtorek w godzinach od 07.00 do 11.00, w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 06 marca 2013r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 05.03.2014r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Dla produktów mleczarskich dostawy, w szczególności mleka mogą odbywać się 2 razy w tygodniu, tj. wtorek, czwartek. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu produktów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie. 3. Dostarczony towar całego przedmiotu zamówienia musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (worki foliowe czyste, nieuszkodzone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu. a) oferowane wszystkie artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących w Unii Europejskiej, a w szczególności obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej wymogi ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z dnia 11.05.2001r. (Dz. U.. Nr 63, poz. 634 z późn. zm.) oraz wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.(Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225) b) iż oferowane przez Niego wszystkie artykuły spożywcze spełniają wymogi rozporządzenia nr 852/2004 art. Nr 5 (Dz. U. UE z dnia 23.04.2004r.) w sprawie higieny środków spożywczych dot.: wdrażania w zakładzie, hurtowni Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP. c) Okres minimalnej trwałości dla spożywczych i mleczarskich do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu co najmniej 7 dni w dniu dostarczenia asortymentu. d) Wraz z każdorazowym dostarczeniem produktów mleczarskich wykonawca ma obowiązek dostarczenia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego. 4. Dostawy realizowane będą raz w tygodniu, tj. we wtorek, natomiast dostawy produktów mleczarskich odbywać się będą raz lub dwa razy w tygodniu , tj. wtorek i czwartek od godz. 700 do godz. 1100. 5. Termin realizacji zamówienia - wymagany termin w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. 6. Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie faksem na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu od upoważnionych pracowników Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 8. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg bez prawa Wykonawcy do żądania odszkodowania. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia artykułów mleczarskich : a/ ser topiony - należy rozumieć pod tą nazwą sery topione o nazwie sera naturalnego, z którego zostały wyprodukowane, np. ser topiony ementalski, ser topiony edamski, ser topiony tylżycki, ser topiony gouda; oraz sery topione o dowolnej nazwie wyprodukowane z różnych asortymentów sera naturalnego. W zależności od zawartości tłuszczu. Zamawiający dopuszcza jedynie sery topione tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie ok. 40%, w pierwszej klasie jakości. Nie dopuszcza się serów topionych z dodatkami warzywnymi lub przyprawami, oraz serów wyprodukowanych na bazie sera naturalnego wędzonego. Opakowania: bezpośrednie powinno być nieuszkodzone i wykonane z następujących materiałów: folia aluminiowa lakierowana i/lub folia z tworzyw sztucznych barwne lub bezbarwne. Gramatura jednostkowa: 100 g. Barwa i konsystencja: jednolita, dopuszcza się nieliczne cząstki niestopione pochodzenia surowcowego, konsystencja smarowna. Smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony. b/ śmietana o zawartości tłuszczu 30 %. Śmietana w opakowaniach jednostkowych 500 ml w I klasie jakości. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością c/ twaróg kwasowy, półtłusty, krajanka o zawartości tłuszczu w suchej masie15 ? 2%. Powinien charakteryzować się smakiem i zapachem czystym, łagodnym, lekko kwaśnym o posmaku pasteryzacji. Struktura i konsystencja jednolita, zwarta, bez grudek, lekko luźna. Barwa biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie. Twaróg półtłusty w I klasie jakości. Ser twarogowy kwasowy, krajanka powinien być pakowany w papier pergaminowy lub folię z tworzyw sztucznych lub aluminiową laminowaną o gramaturze jednostkowej około 1 kg, dopuszczoną przez kompetentne jednostki resortu zdrowia do pakowania twarogu. d/ ser twardy - sery podpuszczkowe dojrzewające wyrabiane z mleka pasteryzowanego: i/lub ser typu edamski, i/lub ser typu gouda, i/lub ser typu salami, i/lub ser typu tylżycki, i/lub ser typu warmiński, i/lub ser typu mazurski. Sery twarde w I klasie jakości, sery tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie 40% o gramaturze jednostkowej 1-5 kg. Sery przed oddaniem do obrotu powinny wykazywać cechy dojrzałego produktu określone dla poszczególnych serów zgodnie z PN- 68A-86230. Opakowania bezpośrednie i powłoki dopuszczone do pakowania artykułów żywnościowych: powłoka z parafiny lub tworzyw sztucznych, folia aluminiowa lub laminat z folii aluminiowej, papier pergaminowy, papier pakowy, pudełka. e/ masło śmietankowe - otrzymywane z mleka krowiego, a właściwie z nieukwaszonej śmietany bez domieszek tłuszczów roślinnych, zawierające min. 74% tłuszczu o kolorze białym lub kremowym (żółtawym), jednolita w całej masie. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością o gramaturze jednostkowej około 200 g. f/ mleko - płynna wydzielina gruczołów mlecznych. Pitny pełnowartościowy produkt w postaci samego płynu o najwyższej jakości, wyprodukowane wg dozwolonych zabiegów technicznych określonych w przepisach Polskiej Normy (PN-A-86001/199 i PN-A-86003/1999) oraz w Dyrektywie Unii Europejskiej (92/46/EEC), zawierający wszystkie, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania człowieka składniki odżywcze, o zawartości tłuszczu 3,2%, pakowane w kartonie o dłuższym terminie przydatności do spożycia o gramaturze jednostkowej nie mniejszej niż 1 l..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 p.z.p.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treśc za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę)oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy z Wykonawców zobowiazany jest do złozenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.,którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, zaakceptowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 5do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 06-126 Gzy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 11:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06-126 Gzy, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.