eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPełnienie funkcji Inwestora Zastępczego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycjiRozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych im. Ignacego Paderewskiego w Białymstoku Etap II

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Białystok: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych im. Ignacego Paderewskiego w Białymstoku Etap II
Numer ogłoszenia: 520224 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434784 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku, ul. Podleśna 2, 15-227 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7416507, faks 085 7416507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych im. Ignacego Paderewskiego w Białymstoku Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku Etap II, współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, priorytet XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami stanowiącymi jej integralną część. Inwestor Zastępczy wykonuje czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku. Inwestycja prowadzona będzie zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 7 SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Inwestor Zastępczy będzie prowadził monitoring, nadzór i kontrolę oraz sprawozdawczość dla projektu, w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. II. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA I SPOSÓB JEGO REALIZACJI: 1. zapoznanie się z dokumentacją projektową wykonawczą, pełna współpraca z Zamawiającym i Projektantem przy realizacji inwestycji oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie 7 dni od dostarczenia kosztorysu przez Wykonawcę robót budowlanych; 2. zapewnienie własnych środków finansowych oraz personelu posiadającego doświadczenie zawodowe oraz wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania powierzonych im czynności; 3. organizacja na terenie miasta Białegostoku na własny koszt i utrzymanie przez cały okres trwania umowy biura wyposażonego w niezbędny sprzęt biurowy i komunikacyjny, archiwum do przechowywania dokumentacji oraz zapewnienie wszelkich innych środków technicznych, w tym środków transportu, koniecznych dla realizacji umowy; 4. protokolarne przekazanie dokumentacji projektowej i placu budowy Wykonawcy robót budowlanych; 5. kontrolowanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót budowlanych przez cały okres trwania robót budowlanych; 6. kontrolowanie wykonywania robót pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie projektu i obowiązującymi przepisami; 7. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów; 8. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót , zapobieganie sporom i opóźnieniom; 9. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane. 10. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych pozwoleń uzgodnień oraz innych decyzji administracyjnych; 11. reprezentowanie Zamawiającego przed Sądami w sprawach ewentualnych sporów sądowych; 12. zachowanie poufności informacji związanych z realizacją inwestycji. 13. pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie (w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi, poprzez: a) regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz jakości ich wykonania, a także wszystkich innych działań Wykonawcy robót budowlanych w aspekcie jego zobowiązań wynikających z kontraktu, b) zapewnienie stałej obecności kadry technicznej pełniącej bieżący nadzór nad realizacją budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót budowlanych w wymiarze niezbędnym do sprawowania prawidłowego nadzoru nad realizacją budowy, c) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska naturalnego, d) uzgadnianie lokalizacji baz, warsztatów, magazynów, składowisk ukopów i dróg dojazdowych na terenie i wokół terenu budowy; uzgadnianie z Zamawiającym i pozostawienie Zamawiającemu podjęcie ostatecznej decyzji dotyczącej materiałów wykończeniowych, ich koloru, struktury itp., e) współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie uwzględnionych w dokumentacji urządzeń podziemnych, f) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych (Inwestor Zastępczy zobowiązany jest wykonać szczegółową dokumentację fotograficzną w technologii cyfrowej oraz opisowej wykonanych robót zanikających i ulegających zakryciu, przed ich odbiorem częściowym i końcowym; dokumentacja fotograficzna winna być opisana w sposób umożliwiający identyfikację pomieszczeń), g) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania na budowie, kontrola jakości używanych materiałów polega na sprawdzeniu posiadanych przez nie stosownych atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i innych dokumentów zgodnych z polskim prawem; w razie potrzeby Inwestor Zastępczy zażąda dodatkowych badań jakościowych próbek materiału pod kątem osiągnięcia przez nie zakładanych w dokumentacji parametrów, Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przechowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych, w przypadku dopuszczenia do zabudowania materiałów niespełniających ww warunków, Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za ich wymianę; niedopuszczalne jest wbudowanie materiałów niezgodnych z dokumentacją projektową, h) dostarczanie kompetentnym organom sprawozdań z wyników wszelkich prób i odbiorów wykonanych zgodnie z wymaganiami, warunkami umowy oraz obowiązującymi w Polsce przepisami Prawa Budowlanego, i) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub z pozwoleniem na budowę, wstrzymania robót gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, j) dokumentowanie czynności nadzoru autorskiego na drukach karta pobytu . 14. obsługa finansowa inwestycji w tym kontrola rozliczenia budowy w szczególności poprzez: a) opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uruchomienia finansowania, b) nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, c) sprawdzanie obmiarów robót oraz potwierdzenie ilości i jakości wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty Wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych, d) kontrolę prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą robót budowlanych, e) zatwierdzanie do zapłaty faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 5 dni od daty dostarczenia Inwestor Zastępczy ponosi skutki finansowe wynikające z nieterminowego przekazania Zamawiającemu faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, f) sprawdzanie kalkulacji i sporządzenie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych (o ewentualnych robotach zamiennych Inwestor Zastępczy jest zobowiązany poinformować Zamawiającego wraz z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych prac oraz uzyskać zgodę Zamawiającego i autora projektu), g) przygotowanie materiałów związanych z rozliczeniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań obciążających Wykonawcę robót budowlanych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych, h) prowadzenie pełnej sprawozdawczości finansowej, zarówno dla Zamawiającego, jak i wszelkich instytucji uczestniczących w finansowaniu zadania; sprawozdania finansowe mają być wykonywane przez Inwestora Zastępczego w okresach uzgodnionych z Zamawiającym, bez wezwania, i) rozliczenie końcowe inwestycji (włącznie z rozliczeniem dotacji pozyskanych przez Zamawiającego ze źródeł zewnętrznych), w tym: całościowe zestawienie faktur i kosztów inwestycji z podziałem na koszty prac podstawowych, zamiennych i niewykonanych, dokumentację wykonanych robót w postaci szczegółowych książek obmiaru; 15. zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczących Inwestycji, w tym: przekazywanie Zamawiającemu wszelkich żądanych przez niego informacji i wyjaśnień, w szczególności w zakresie postępu robót budowlanych i stanu realizacji dostaw, składanie Zamawiającemu, nie rzadziej niż raz w miesiącu do 15 dnia każdego miesiąca, w którym realizowana będzie Inwestycja, raportów o pracach wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych, zawierających informacje i dane o stanie zaawansowania budowy oraz wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w wykonywaniu prac wraz z dokumentacją fotograficzną; 16. prowadzenie pełnej dokumentacji budowy obejmującej także sporządzone i przekazane przez Wykonawcę robót budowlanych oryginały i potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów (dokumentacje techniczne, rysunki, raporty, pisma, harmonogramy itp.) wraz z ich wykazem i przekazanie Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego budowy; dokumentacja obejmuje w szczególności: a) dokumentację projektową, b) dokumentację powykonawczą sposobu wykonania prac, w tym: rysunki i wszelkie dokumentacje warsztatowe oraz powykonawcze, podpisane przez osoby odpowiedzialne za ich realizację, dokumentację fotograficzną wykonaną przez Inwestora Zastępczego części i fragmentów robót i obiektu w szczególności dotyczącą robót zanikających i ulegających zakryciu, c) atesty materiałowe, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym dotyczące wbudowanych materiałów, d) instrukcje obsługi, karty DTR, karty gwarancyjne i inne dotyczące wbudowanych urządzeń i sprzętu w obiekcie, e) protokoły prób i sprawdzeń, odbiorów UDT i innych urządzeń i instalacji oraz sprzętu, f) raporty, g) dokumentację zmian, w tym: analizy ekonomiczno-techniczne, projekty i rysunki zamienne, protokoły konieczności, rysunki robocze i zamienne powstające na budowie a nie spełniające formalnych wymogów nadzoru autorskiego, h) dokumentację nadzorów autorskich, w tym: dziennik nadzorów autorskich w formie załącznika do dziennika budowy, kserokopie potwierdzonych wpisów nadzoru autorskiego do dziennika budowy, projekty i rysunki zamienne, i) przedmiary robót oraz książkę obmiaru robót, dokumentację finansowo-księgową budowy, korespondencję, w tym: decyzje, opinie, uzgodnienia; j) oryginały protokołów z rad budowy podpisane przez wszystkich uczestników rady budowy; UWAGA: Wszelka dokumentacja sporządzana przez Inwestora Zastępczego winna być opatrzona logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 17. w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych, Inwestor Zastępczy : odbierze od wykonawcy robót plac budowy, dokona pełnej inwentaryzacji robót, wraz z przygotowaniem stosownej ekspertyzy co do prawidłowości wykonanych robót budowlanych, przygotuje plan zabezpieczenia placu budowy, przeprowadzi jego zabezpieczenie; przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do ubezpieczenia placu budowy; dokona rozliczenia wykonanych robót w szczególności oszacowania wartości już wykonanych oraz oceny ich wadliwości; przygotuje zestawienia kosztorysowe na podstawie dokumentacji projektowej niezbędnych do wykonania robót, przygotuje opis przedmiotu zamówienia niezbędny w dalszym zleceniu robót budowlanych koniecznych do zakończenia realizowanej inwestycji. 18. na etapie zakończenia budowy Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do: sprawdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (w formie wskazanej przez Zamawiającego), przygotowania wszelkich materiałów do umożliwienia dokonania odbioru końcowego, organizacji odbioru, powiadomienia wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie udziału w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie protokołu odbioru, listy wad i usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, przygotowania wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; reprezentowanie Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, przygotowania wszystkich dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy o przyłączenie mediów i dostawę mediów i przedstawienie ich do podpisania Zamawiającemu, dokonania ostatecznego rozliczenia Inwestycji w terminie 30 dni od zakończenia robót budowlanych. 19. po zakończeniu robót budowlanych, podczas okresu objętego gwarancją na roboty budowlane, Inwestor Zastępczy będzie pełnił nadzór, przeprowadzał inspekcje (minimum 2 razy w roku), uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i zgłaszał wady (z inicjatywy własnej i na wniosek Zamawiającego) oraz kontrolował ich usuwanie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz będzie uczestniczył w ewentualnym rozwiązywaniu sporów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POWIERNICTWO KORDEKR Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, Gdańska 47/31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249184,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 688800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.