eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, synchronizacji i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Rzeszów: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, synchronizacji i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 520380 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8537861, faks 017 8537823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, synchronizacji i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, synchronizacji i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego w formie 15 odrębnych zadań częściowych w tym: na terenie woj. małopolskiego z zakresu synchronizacji i wykonania mapy do celów prawnych: 1 zadanie częściowe z terenu pow. krakowskiego, z zakresu regulacji stanu prawnego: 1 zadania częściowe z terenu pow. oświęcimskiego; na terenie woj. podkarpackiego z zakresu regulacji stanu prawnego: 1 zadanie częściowe z terenu pow. jarosławskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. rzeszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ropczycko-sędziszkowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. dębickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. krośnieńskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. brzozowskiego; na terenie woj. świętokrzyskiego z zakresu opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich: 1 zadanie częściowe z terenu pow. jędrzejowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. włoszczowskiego, z zakresu wykonania regulacji stanu prawnego: 1 zadanie częściowe z terenu pow. kieleckiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. sandomierskiego; z zakresu wykonania mapy do celów prawnych: 1 zadanie częściowe z terenu pow. jędrzejowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ostrowieckiego;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumentem, o którym mowa w pkt. III.4.2) - odpisem z właściwego rejestru - jest także wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa w ustawie z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 220, poz. 1447 ze zm.). Wszelkie dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę /za zgodność z oryginałem/- na każdej zapisanej stronie dokumentu. Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. 8 Marca 13, nr zadania RZ.SGZ.0160.8.2012 wyszczególniając nr zadań częściowych ..................................... /cyframi rzymskimi/ opisując: /Przetarg nieograniczony na wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, synchronizacji i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego/ nie otwierać do dnia 8 stycznia 2013 roku do godziny 11:30. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) przedłużają się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy, c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. W przypadku wyłączenia określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części z przyczyn niezależnych od Przyjmującego zamówienie, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów przygotowanej dokumentacji i dojazdów, lub rozliczenia wykonanych prac w wysokości: - 25% ceny brutto za działki, dla których Przyjmujący zamówienie zabezpieczył dokumenty, na podstawie, których wynika, że regulowane działki nie są własnością Zamawiającego; - 75% ceny brutto za działki, dla których przygotowano i złożono wniosek do sądu a do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego nie wpłynęło do Zamawiającego zawiadomienie z sądu o założeniu księgi wieczystej dla tych działek, a pozostałą część pozostawiając na wniosek Wykonawcy bez rozliczenia; oraz za działki, dla których Wykonawca przedłożył dokumenty pozwalające na skierowanie sprawy na drogę odrębnego postępowania (braku dowodów potwierdzających prawo własności i konieczność przeprowadzenia dodatkowego postępowania), - bez rozliczenia pozostawić działki, co do których nie przeprowadzono żadnej z ww. procedur. Zwrot kosztów zgromadzonej dokumentacji nastąpi po jej dostarczeniu Zamawiającemu oraz przedłożeniu rozliczenia. Do rozliczenia należy dołączyć rachunki poniesionych wydatków za sporządzone dokumenty oraz udokumentowane koszty dojazdów w wysokości nie przekraczającej ryczałtu, jednak łącznie nie więcej niż wynosi wynagrodzenie za obiekt wyłączany. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez odrębnego wezwania jeżeli Wykonawca nie usunie wad wskazanych przez Zamawiającego w protokole odbioru w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów pokój przyjmowania korespondencji (nr 2 - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. rzeszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. ropczycko-sędziszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. debickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. krośnieńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. brzozowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie wykazu synchronizacyjnego i mapy do celów prawnych - teren pow. krakowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie wykazu synchronizacyjnego i mapy do celów prawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. oświęcimskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie synchronizacji dawnego majątku ziemskiego - teren pow. jędrzejowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie synchronizacji dawnego majątku ziemskiego z gruntami Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonanie synchronizacji dawnego majątku ziemskiego - teren pow. włoszczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie synchronizacji dawnego majątku ziemskiego z gruntami Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. kieleckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonanie mapy do celów prawnych - teren pow. jędrzejowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie mapy do celów prawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie opracowania geodezyjnego do ujawnienia zamiany powierzchni działki w księdze wieczystej - teren pow. skarżyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opracowania geodezyjnego do ujawnienia zamiany powierzchni działki w księdze wieczystej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. ostrowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren pow. sandomierskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.