Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Kolbuszowa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi.
Numer ogłoszenia: 520530 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59a, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2272 926, faks 17 2271 790.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi tj.: 1. Macierz dyskowa DELL PV3220 SAS (12 dysków 900 GB). 2. Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych środowiska wirtualnego. 3. Kontroler do macierzy dyskowej HP MSA 2000i - 2 szt. 4. Dyski twarde do macierzy HP P2000 2TB 6G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD -12 szt. 5. Kompleksowa usługa wdrożeniowa: instalacja i konfiguracja domeny Active Directory (brak możliwości odtworzenia starych kontrolerów domeny) - przyłączenie stacji roboczych do domeny - migracja profili użytkowników - instalacja i konfiguracja centrum certyfikacji -przygotowanie szablonów kart oraz wydanie certyfikatów - odtworzenie i synchronizacja danych z napędu taśmowego - uruchomienie nowej macierzy dyskowej - przeznaczenie: dane produkcyjne, maszyny wirtualne - uruchomienie starej macierzy dyskowej - przeznaczenie: backup maszyn wirtualnych - rekonfiguracja środowiska wirtualizacji - uruchomienie macierzy dyskowych - instalacja i konfiguracja oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych CAŁYCH maszyn wirtualnych - testowanie poprawności wykonywania kopii zapasowych i odtwarzania środowiska po awarii.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.31.90 - Kontroler dysku 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- e-service Sp. z o.o., ul. Rudnickiego 2, 35-225 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118202,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145388,46
Oferta z najniższą ceną: 145388,46 / Oferta z najwyższą ceną: 177808,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia:> Opis: Awaria nastąpiła na skutek długotrwałego zaniku zasilania w dniu 06-12-2013. Awarii uległy dwa niezależne kontrolery macierzy. Na skutek awarii kontrolerów dane na dyskach macierzy stały się niedostępne dla hostów maszyn wirtualnych. Długotrwałe próby uzyskania dostępu do nich na wiele sposobów zakończyły się niepowodzeniem. Części, które uległy uszkodzeniu: 1. Kontroler macierzy HP 2012i SC Modular Smart Array - Główny 2. Kontroler macierzy HP 2012i SC Modular Smart Array - Zapasowy 3. Dyski macierzy - konieczne zainstalowanie nowych dysków aby nie nadpisać danych na uszkodzonej macierzy co w przyszłości uniemożliwiłoby podjęcie prób odczytania uszkodzonych danych. 4. Wszystkie serwery wirtualne na hostach podpiętych do macierzy dyskowej uległy uszkodzeniu. W ich skład wchodziły serwery: -DC01 - Główny kontroler domeny MS Windows 2008 R2, konieczna ponowna instalacja i konfiguracja na nowej macierzy, migracja użytkowników, instalacja centrum certyfikacji, przygotowanie szablonów kart i wydanie certyfikatów, -DC02 - Zapasowy kontroler domeny MS Windows 2008 R2 - konieczna ponowna instalacja i konfiguracja na nowej macierzy, migracja użytkowników, instalacja centrum certyfikacji, przygotowanie szablonów kart i wydanie certyfikatów, -Serwer SYRIUSZ ponowna instalacja, uruchomienie komunikacji z Aplikacją Centralną -Serwer SEPI ponowna instalacja, podpięcie jednostek OPS/GOPS -Serwer archiwalny PULS ponowna instalacja NETWARE oraz POSTGRES, przywrócenie bazy danych. W zaistniałej sytuacji niezbędne było zamówienie usługi ratunkowo-wdrożeniowej w trybie pilnym u specjalistycznej firmy w celu przeprowadzenia wdrożenia utraconych funkcjonalności. Ww. są to okoliczności stanowiące podstawę do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt. 3 Ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.